Ik ben het kotsbeu!

Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Ofloo schreef:
sailormars2k schreef:Hier net hetzelfde. deze maand 5.67Gb verbruikt volgens de volume meter en ik haal niet meer als +-30k/sec! FUP my ass. ik heb 6 weken moeten wachten op mijn aansluiting (aanvraag waren ze 2x kwijtgeraakt!) en dan ook nog 121euro aansluitingskosten durven vragen.


lol bij mij waren ze dat ook kwijt.. ook 2x dacht ik al goed dat ik belde om te checken of ze het wel hadden gehad anders zat ik nu nog te wachten hehe

1 aansluiting kwijt raken kan gebeuren, 2 aansluitingen kan ik ook nog geloven, maar ook de mijne waren ze kwijtgeraakt...
Allez, ze hadden ze bij de stapel met verwerkte aanvragen gelegd, terwijl ze nog niet verwerkt was... :roll:
Afbeelding
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Idem.... mijne was nooit aangekomen zogezegd... alsook 4 weken moeten wachten.
Ben van vandaag een realdsl klant, en tot nu toe valt het al dik tegen met mega slowe download snelheden. (max 130k - gemid van 60k)
Ik zit alsook in de regio Turnhout, en net vertelde ze aan de telefoondat het alleszins moet verbeteren vanaf december. Dus ik ga nog afwachten en indien het na December nog niet is verbeterd, dan stappen we maar weer terug over naar telenet. Tot dan betaal ik zeker nog niets !! belofte maakt schuld !

Ps: alsook las ik hier iets dat iemand zijn upload limit had gelimiteerd om een hogere download te krijgen ! Hoe doe je zoiets ? en heeft het nut ?
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Net is gebeld of het mogelijk is om contract op te zeggen... zal niet lukken, wat wel zeer zonde is. Dus zit je een jaar vast aan een provider die veel beloofd maar het niet waard is ! Verdomme had ik dat geweten....
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

Hier nog niets slecht tot nu toe tegengekomen na 2.5 maand: stabiele connectie, snelheid vrijwel altijd 330KB/s en facturen komen zelf toe. Mss wel wat trage respons op mails naar realdsl toe maar raken aanvankelijk wel beantwoord.
Maw het is niet overal kommer en kwel.
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Het was weer te mooi voor waar te zijn :|

Ik krijg hier echt weer flashbacks van in den tijd met Adsl"fit". Dezelfde uitvluchtjes, cappen, foute volume meter, etc....
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Dan heb jij meer geluk als ons rapweg....
Hier komt er ook nog eens bij dat da spel om de 5 botten uitvalt... van mij mogen ze da contract opvreten zene... ben 5uur klant en ben het al kotsbeu.

Is er geen manier om dat contract op te zeggen eigenlijk ? is er in belgie geen wet die zegt, een 14 dagen opzegtermijn kost wat kost ?
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

In hun faq en algemene voorwaarden lees ik dat ze het hebben over een FUP van '100 gig'. Die eenheid ken ik wel niet :eek: . Ze bedoelen toch 100GB en niet 100Gb.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

ThaMan schreef:Dan heb jij meer geluk als ons rapweg....
Hier komt er ook nog eens bij dat da spel om de 5 botten uitvalt... van mij mogen ze da contract opvreten zene... ben 5uur klant en ben het al kotsbeu.

Is er geen manier om dat contract op te zeggen eigenlijk ? is er in belgie geen wet die zegt, een 14 dagen opzegtermijn kost wat kost ?


Onderaan mijn Belgacom ADSL Go login brief, in zwart-omlijnd vak en dik geschreven:

De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of op het sluiten van de dienstovereenkomst.

In geval van internet aansluiting (=product), dus 14 werkdagen na de dag volgend op de aansluitingsdag -- dat is althans mijn interpretatie.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Dacht ik ook dat er zoiets bestond.. maar in de algemene voorwaarden van realdsl staat 7 Dagen zonder dat je al van HUN diensten hebt genoten...
Toch wel serieuze mafia praktijken neem ik aan, hoe kan je nu in hemelsnaam iets dat je niet gehad of getest hebt verbreken :?

Toch test aankoop is inschakelen kwestie deze...
Gebruikersavatar
nengast
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2005, 08:52

De algemene voorwaarden van RealDSL staan vol tegenstrijdigheden en onwettelijke voorwaarden.

Als ik jou was, zou ik zeker juridische bijstand van Testaankoop inschakelen, die van RDSL hebben geen poot om op te staan. En getuigenissen over hun wanpraktijken zal je makkelijk vinden.
Bink
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2005, 07:26

prodata schreef:- Maar als je met veel users op een te kleine node zit dan is iedere gig die je download er eentje te kort voor iemand anders.
Turnhout is zo'n drukke node dat het werkt zolang er geen heavy downloads zijn. Aangezien er blijkbaar erg veel users daar zitten is de bottle neck die node. Ik hoop voor jou dat het een tijdelijke oplossing is. EN bekijk ne keer volgende stelling: Beter 5 users die ontevreden zijn dan 50...

Ja is wel grof hoor, maar ook waar...

Ik heb via email bevestiging hierover gekregen, hij sprak wel over 3 (onaagekondigde) caps ipv 5. En wees gerust, het zijn niet enkel de gecapte klanten die ontevreden zijn, door de overbevolkte node heeft hier niemand een degelijke verbinding.

Als ze al 2 maanden weten dat de node overbelast is, waarom hebben ze dan intussentijd nog nieuwe klanten op die node toegelaten? Gisteren is er zo nog een klant bijgekomen, ik neem aan dat die niet 2 maanden op activatie heeft moeten wachten. Kortom, ze kennen hun capaciteit en ze weten hoeveel klanten ze op een bepaalde node toelaten, wiens schuld is het dan? Hun produkt mikt juist op de grootgebruikers (cfr interview in Trends), maar als die grootgebruikers beginnen te downloaden, valt het produkt onderuit.

Het wordt hoog tijd om verdere acties te ondernemen dan wat te zitten zagen op dit forum, volgens de mail zitten we 'contractueel' voor een jaar vast aan het contract. Dat zij compensaties gaan aanbieden zit er precies niet in, we hadden maar in een boeregat moeten wonen, het zal allemaal onze schuld wel zijn. We kunnen best een derde partij hierover laten beslissen, zoals Testaankoop of de Ombudsdienst.

Aan evt. toekomstige klanten: denk een paar keer na voordat je een abonnement neemt bij RealDSL, wanneer je ontdekt dat je op een overbevolkte node zit, is het al te laat en zit je voor een jaar aan ze vast.

Aan RealDSL: waarom moeten we bijna alles via dit forum ontdekken en komen jullie niet zelf openbaar met verklaringen? Dat getuigt niet van enige respect voor je klanten.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

Bink schreef:Aan RealDSL: waarom moeten we bijna alles via dit forum ontdekken en komen jullie niet zelf openbaar met verklaringen? Dat getuigt niet van enige respect voor je klanten.


http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=87793#87793
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”