Proximus scoort vooral met duurdere abonnementen
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dat is gek, want tegelijk zegt Telenet last te hebben van "ontbundelende klanten".
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... t/10302032
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... t/10302032
Telecomklanten kiezen almaar minder voor dure all-in-onebundels en shoppen à la carte op basis van hun noden. Een moeilijke transitie voor de grote spelers.
Over het eerste kwartaal zakte de omzet van Telenet met 1 procent naar 646 miljoen euro
Het kwartaalrapport van de telecom- en mediagroep Telenet illustreert, net als de kwakkelende beurskoers, die moeilijke transitie naar een klant die digitaal gaat.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Beetje absurd natuurlijk... als je enkel nog bundels maakt waarin alles zit dwing je uiteindelijk mensen elders te shoppen.heist_175 schreef:Dat is gek, want tegelijk zegt Telenet last te hebben van "ontbundelende klanten".
Laat mensen hun bundel samenstellen zoals het hun past... en je klanten zullen meer tevreden zijn dan als je ze dwingt in dure bundels.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
En dan lanceren ze "One", dat los het dubbele kost (€66) in vergelijking met mijn evenzeer unlimited EDPnet DSL abonnement (€32,95).DarkV schreef:(...) dure bundels.heist_175 schreef:Dat is gek, want tegelijk zegt Telenet last te hebben van "ontbundelende klanten".
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Je kan die toch niet vergelijken?heist_175 schreef:En dan lanceren ze "One", dat los het dubbele kost (€66) in vergelijking met mijn evenzeer unlimited EDPnet DSL abonnement (€32,95).DarkV schreef:(...) dure bundels.heist_175 schreef:Dat is gek, want tegelijk zegt Telenet last te hebben van "ontbundelende klanten".
Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk