Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Deze mail is persoonlijk naar mij gericht, maar een kennis van mij heeft deze mail ook gehad.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Zonet die Mi-Fi ook besteld via deze pagina: https://comm.telenet.be/optiext/optiext ... qDjcSXYjDi - je moet dan wel inloggen, en ik weet niet of de code in de URL persoonlijk is.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Daarnet de klantendienst terug aan de lijn gehad. Flow en Iconic TV kan je niet apart bestellen, Telenet TV wel: https://www2.telenet.be/nl/producten/tv ... elenet-tv/
Het verhaal was te mooi om waar te zijn........
Het verhaal was te mooi om waar te zijn........
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Dit lijkt dan iets exclusief voor ONEup te zijn, ofwel voor specifieke klanten. Ik had ook die mail, maar kreeg daar geen Mifi te zien. Wel iets van een Naki Powerbank, een soort laadpaal voor powerbanks of zoiets. Nutteloos voor mij.
EDIT: zou toch ook voor ONE moeten zijn : https://www2.telenet.be/content/www-tel ... -minimodem
EDIT: zou toch ook voor ONE moeten zijn : https://www2.telenet.be/content/www-tel ... -minimodem
Laatst gewijzigd door Tomby 01 mei 2021, 14:51, in totaal 1 gewijzigd.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Net eens geprobeerd (ik heb geen One): "De Minimodem is exclusief te bestellen bij ONE en ONEup."
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- TiTanium
- Moderator
Uw "ID=***" is verschillend als bij mijn link, dus deze is persoonlijk.selder schreef:Zonet die Mi-Fi ook besteld via deze pagina: https://comm.telenet.be/optiext/optiext ... qDjcSXYjDi - je moet dan wel inloggen, en ik weet niet of de code in de URL persoonlijk is.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Elite Poster
Inderdaad, je was me net voor (@devilkin)
Vraag me af of die geSIMlockt is. Lijkt me wel interessant om voor €5 dit te hebben als een reserve-toestel. Kan dan van pas komen met een prepaid kaartje van bvb Orange.
EDIT: als ik wat rondsurf, kom ik hier : https://www2.telenet.be/nl/minimodem-be ... n=homefree
maar dat is dus €5 voor verzendkosten. Krijg je die dan ahw gratis ? Lijkt er ook op dat hij geSIMlockt is.
EDIT2: wel een gemis eigenlijk dat er geen manier is om een 2de data-SIM te krijgen. Blijkbaar moet je dan echt een extra SIM bij je One bestellen.
Vraag me af of die geSIMlockt is. Lijkt me wel interessant om voor €5 dit te hebben als een reserve-toestel. Kan dan van pas komen met een prepaid kaartje van bvb Orange.
EDIT: als ik wat rondsurf, kom ik hier : https://www2.telenet.be/nl/minimodem-be ... n=homefree
maar dat is dus €5 voor verzendkosten. Krijg je die dan ahw gratis ? Lijkt er ook op dat hij geSIMlockt is.
EDIT2: wel een gemis eigenlijk dat er geen manier is om een 2de data-SIM te krijgen. Blijkbaar moet je dan echt een extra SIM bij je One bestellen.
Laatst gewijzigd door Tomby 01 mei 2021, 14:56, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 21 keer
Hoeveel kost de mini modem zelf, want die €5 lijken inderdaad alleen om de verzendkosten te gaan?
-
- Elite Poster
* De Minimodem is exclusief te bestellen bij ONE en ONEup. Heb je een ander abonnement en plaats je toch een bestelling? Dan ontvang je geen Minimodem.diederik schreef:Zie niets over 5 euro verzendkosten
* Minimodem hieronder besteld? Wij leveren hem binnen de 2 dagen werkdagen bij je thuis!
* Voor de thuislevering betaal je een eenmalige verzendingskost van € 5 via je volgende aanrekening.
* Je Minimodem instellen etc...
Een prijs zie ik nergens staan eigenlijk...
EDIT: dit is eigenlijk gewoon de pagina waarvan Titanium hier ook al een screenshot plaatste en de discussie mee begon. Ik ben er dus nog niet van overtuigd dat je die krijgt voor €5. Ik ga zelfs meer zeggen, in zijn allereerste screenshot, staat er heel duidelijk dat je die aankoopt met een mooie Telenet korting. Vervolgens hebben ze het over het thuis leveren voor €5. Het vreemde is dat ze hierbij spreken over 'eenmalig', maar een verzendkost is altijd eenmalig .
EDIT2: Op Netweters een gelijkaardige vraag, en blijkbaar kost die €65. Daar gaat ons enthousiasme . https://www.netweters.be/t5/Instellinge ... m-p/124614
Overigens is de gehele prijslijst wel interessant om te zien. Echt idioot dat die niet gewoon online duidelijk te zien is, maar je die dus moet gaan downloaden van https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... st-telenet .
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Wat ik ook lees in deze PDF is volgende:Tomby schreef:diederik schreef: Overigens is de gehele prijslijst wel interessant om te zien. Echt idioot dat die niet gewoon online duidelijk te zien is, maar je die dus moet gaan downloaden van https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... st-telenet .
"Je kan altijd kosteloos van internet-, digitale tv- of telefoonabonnement veranderen. Als je hiervoor een nieuwe modem nodig hebt, betaal je hiervoor wel een eenmalige bijdrage van € 75."
Nu mijn vraag naar al diegene die gewisseld hebben naar ONE(up) en een nieuwe modem hebben genomen
Heeft er iemand iets extra moeten betalen ikv upgrade naar ONE(up) ?
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik heb niets extra's moeten betalen. Heb de switch gemaakt van de CH7465LG-TN naar de CH8568QE.pverstraeten schreef:Wat ik ook lees in deze PDF is volgende:Tomby schreef:diederik schreef: Overigens is de gehele prijslijst wel interessant om te zien. Echt idioot dat die niet gewoon online duidelijk te zien is, maar je die dus moet gaan downloaden van https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... st-telenet .
"Je kan altijd kosteloos van internet-, digitale tv- of telefoonabonnement veranderen. Als je hiervoor een nieuwe modem nodig hebt, betaal je hiervoor wel een eenmalige bijdrage van € 75."
Nu mijn vraag naar al diegene die gewisseld hebben naar ONE(up) en een nieuwe modem hebben genomen
Heeft er iemand iets extra moeten betalen ikv upgrade naar ONE(up) ?
Anders kon ik geen gebruik maken van de hogere snelheden. van de One Up.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Hier nooit in het verleden moeten betalen.
Ooit hebben ze dat hier zelfs eens voor de 2de wissel van digicorder gezegd.
Maar dat onding was opnieuw kapot en ik wilde nu een 2100 ipv een 2000.
Maar uiteindelijk die 50 euro niet moeten betalen.
Ooit hebben ze dat hier zelfs eens voor de 2de wissel van digicorder gezegd.
Maar dat onding was opnieuw kapot en ik wilde nu een 2100 ipv een 2000.
Maar uiteindelijk die 50 euro niet moeten betalen.
- TiTanium
- Moderator
Dan vind ik dat het er zichtbaar moest bij staan. Nu ga ik er vanuit dat ik alleen de verzending dien te betalen.Tomby schreef:EDIT2: Op Netweters een gelijkaardige vraag, en blijkbaar kost die €65. Daar gaat ons enthousiasme . https://www.netweters.be/t5/Instellinge ... m-p/124614
Overigens is de gehele prijslijst wel interessant om te zien. Echt idioot dat die niet gewoon online duidelijk te zien is, maar je die dus moet gaan downloaden van https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... st-telenet .
Ik zie ook nergens een vermelding dat er €65 in rekening is gebracht. Ik heb het alvast nagevraagd op messenger.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Ik vraag mij dan af... Klanten die al zo'n mifi/mini-modem hebben sinds vorig jaar, of deze dan ook zouden moeten betalen nu plots.
Toen nog onder de naam Telenet Trip, waarvan ik behalve een startmail in februari, en een mail dat ik het gratis mocht hebben in juni, niets commercieels meer van gehoord heb.
Zie: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=57217
Toen nog onder de naam Telenet Trip, waarvan ik behalve een startmail in februari, en een mail dat ik het gratis mocht hebben in juni, niets commercieels meer van gehoord heb.
Zie: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=57217
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Gaat inderdaad enkel over verzendingskosten. De modem zelf kost inderdaad 65€, althans volgens de franstalige TN site want op de Vlaamse vind je de prijs niet terug: https://www2.telenet.be/residential/fr/ ... /minimodem --> prijs: zie onderaan pagina.thomiwilli schreef:Hoeveel kost de mini modem zelf, want die €5 lijken inderdaad alleen om de verzendkosten te gaan?
Ook contact gehad met klantendienst waar ze het in Keulen hoorden donderen ... eens te meer.
-
- Elite Poster
Klopt maar als ik de prijs vergelijk van dit toestel met de prijs op bol.com of amazon, dan betaal je al vlug 79,90 euro. Met verzendingskosten er bij is TN nog altijd om en bij de 10€ goedkoper. Heb je achteraf ook geen gezeik bij technische problemen over: "is uw toestel wel compatibel", etc.buthead schreef:Kan je beter zelf ergens een kopen
Ik heb er eentje besteld. We hebben hier in huis 2 tablets met enkel wifi en je kan tot 10 toestellen aansluiten. Als je tablets met 4 of 5G binnenkort moet kopen, zijn die toch ook altijd stukje duurder en dan haal je dit er voor een groot stuk ook weer uit.
- TiTanium
- Moderator
Als het erbij stond dat het €65 euro was, dan had ik ze nog besteld...
Maar er is geen duidelijke prijs zichtbaar en je moet nogal hard zoeken...
Dan valt dit volgens mij onder misleidende reclame
Maar er is geen duidelijke prijs zichtbaar en je moet nogal hard zoeken...
Dan valt dit volgens mij onder misleidende reclame
-
- Elite Poster
Inderdaad, er wordt iets te koop aangeboden zonder duidelijke prijsaanduiding.
Natuurlijk, juridisch sta je weer al zwak want er is ook een prijslijst van telenet die je kan downloaden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... t-telenet/
Hoe dan ook, inderdaad, waarom niet duidelijk direct vermelden in de persoonlijke mails dat de kostprijs 65€ is. Nu wordt wel de indruk gewekt dat je enkel 5€ betaald en dat na een update van een abo. Dus je denkt aan een commerciële geste.
Nee Px en TN kunnen zich heel veel permitteren. Nogmaals, gooi die markt open tot Europees niveau
Natuurlijk, juridisch sta je weer al zwak want er is ook een prijslijst van telenet die je kan downloaden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... t-telenet/
Hoe dan ook, inderdaad, waarom niet duidelijk direct vermelden in de persoonlijke mails dat de kostprijs 65€ is. Nu wordt wel de indruk gewekt dat je enkel 5€ betaald en dat na een update van een abo. Dus je denkt aan een commerciële geste.
Nee Px en TN kunnen zich heel veel permitteren. Nogmaals, gooi die markt open tot Europees niveau
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Doen ze tegenwoordig nog zo moeilijk als je een modem only wil?philippe_d schreef:Ik zou deze modem omruilen voor een CV8560E (de E-router).
Ik heb nooit anders gehad, maar herinner mij nog dat ze bij introductie van de Wifi-modems moeilijk deden als je een modem-only vroeg.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dit is geen modem-only, maar een HGW zonder WiFiFlippi schreef:Doen ze tegenwoordig nog zo moeilijk als je een modem only wil?
- deze wordt standard geplaatst op plaatsen waar WiFi zinloos is (vb kelder, berging), en de mogelijkheid bestaat om een access point te installeren op een zinvollere plaats
- dit is het modem dat je kan "bridgen", en dus min of meer een vervanging van de E-MTA modem.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
Klopt en ik ben zeer tevreden over deze modem. Ik heb er gewoon een Netgear mesh access point aan gekoppeld en haal draadloos tot 550 Mbps. Ook naadloze safespot+ integratie.
Met de vorige wifi modem van TN behaalde ik met dezelfde formule maar de helft van hoger vermelde snelheid. Hun access points zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik heb daarom voor de E-router gekozen in combinatie met een AP. Werkt prima.
Met de vorige wifi modem van TN behaalde ik met dezelfde formule maar de helft van hoger vermelde snelheid. Hun access points zijn ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik heb daarom voor de E-router gekozen in combinatie met een AP. Werkt prima.
Laatst gewijzigd door TiTanium 02 mei 2021, 14:46, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Full quote verwijderd.
Reden: Full quote verwijderd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Bedankt voor je uitgebreide verslag / info.selder schreef:Zonet dan toch maar de moed verzameld om de oude CV7160E te vervangen door de CH8568QE. Ging al bij al eigelijk gewoon probleemloos.
(..)
Installatie ging gelijk niks, heb aan het achterliggen systeem niets veranderd, dat is nog altijd de oude trouwe Apple Airport Extreme 802.11ax (draft dan zelfs nog) in een thuisnetwerk met veel IOT devices op 2.4Ghz en alle clients van euh "echte mensen" op 5Ghz, verdeeld door 2 van deze APs, en dat werkt zonder overdrijven uitstekend goed.
Maar aangaande de Apple AirPort Extreme: Ik heb deze ook en volgens de technische info is deze AC.
https://support.apple.com/kb/sp680?locale=nl_BE
Hier een issue aangekaart door een gebruiker waarbij blijkt dat je in de praktijk geen 1,3 GB/s haalt maar ongeveer 500.. wat in de buurt komt bij hetgeen jij ervaart.
https://discussions.apple.com/thread/7871529
Een typisch helpdesk antwoord zou dan ook zijn: kun je eens testen, rechtstreeks aan de Telenet modem (bekabeld natuurlijk) of je wel gigabit snelheid haalt?
Interessant om te weten waar de bottleneck zit.
Soms twijfel ik ook of het nog een meerwaarde is deze AirPort Extreme te blijven gebruiken, maarja, it just works
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Dat is toch ronduit schandalig Je neemt een duurder abonnement, je betaalt huur voor hun hardware... en als je dan een nieuwe modem nodig hebt moet je er ook nog voor betalenpverstraeten schreef:"Je kan altijd kosteloos van internet-, digitale tv- of telefoonabonnement veranderen. Als je hiervoor een nieuwe modem nodig hebt, betaal je hiervoor wel een eenmalige bijdrage van € 75."
Zijn er echt klanten die dit slikken
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik heb nog nooit geweten als je verander van product en je hebt daardoor een andere modem nodig is de swap gratis, al altijd zo geweest. Al je een swap vraagt naar een modem terwijl je huidige modem wel aankan, kunnen ze wel een kost aanrekenen, ik zeg nu maar iets ze brengen modems uit met ax en je hebt nog ac voor wifi en wilt absoluut ax dan zal je inderdaad betalen, hetzelfde voor digicorders.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Dinsdag komen ze hier Gigabit installeren.
Weg met Proximus 5G. 60 Mbps tegenover 1000 Mbps is wel een verschil.
Enkele bedenkingen:
Netwerkkabel leggen niet mogelijk.
Zodus eerst geprobeerd met wifi 5 Mesh systeem. Op zich OK, doch 300 Mbps max. Ik ga dat best omschakelen naar Wifi 6.
Telenet powerline steken tussen modem en bovenverdiep (eerste set is gratis).
Er komt een Wifi 6 punt in de keuken (ethernet aansluiting daar dan) en op het eerste verdiep waar bureau staat.
Nu hopen dat mijn elektriciteitsnetwerk sterk genoeg is om er gigabit door te krijgen.
Had mij voordien aan mijn Devolo 550 Duos mispakt aangezien die maar een ethernetpoort van 100 Mbps hebben.
Weg met Proximus 5G. 60 Mbps tegenover 1000 Mbps is wel een verschil.
Enkele bedenkingen:
Netwerkkabel leggen niet mogelijk.
Zodus eerst geprobeerd met wifi 5 Mesh systeem. Op zich OK, doch 300 Mbps max. Ik ga dat best omschakelen naar Wifi 6.
Telenet powerline steken tussen modem en bovenverdiep (eerste set is gratis).
Er komt een Wifi 6 punt in de keuken (ethernet aansluiting daar dan) en op het eerste verdiep waar bureau staat.
Nu hopen dat mijn elektriciteitsnetwerk sterk genoeg is om er gigabit door te krijgen.
Had mij voordien aan mijn Devolo 550 Duos mispakt aangezien die maar een ethernetpoort van 100 Mbps hebben.
- proximusboyke
- Elite Poster
waarom nog met powerline werken, als je mesh hebt of koopt.
met deco m9 haal een vriend toch makkellijk tussen de 560-970 in huis.
Afhankelijk de plaats waar hij is.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Sinds euh gisteren? Dus die One Up met hun geadverteerde 1000/40Mbps verbinding. Blijkt dat Telenet dat hier totaal niet kan aanbieden. Download speed schommelt tussen de 300~700Mbps, en is helemaal niet stabiel.
Ga toch eens proberen om die CH8568LG/CH8568QE HGW te vervangen door de CV8560E E-router. Misschien triggert dat wel alle caps weg van m’n lijn, als ze die provisionen.
Er is een website waar je “zogezegd” kan opzoeken welke snelheden je kan verwachten op een adres, maar hier heb ik al alle waardes gezien, van 150Mbps tot 1000Mbps, waardeloos dus in mijn ogen.
https://shop.telenet.be/shop/nl/speed
Ga toch eens proberen om die CH8568LG/CH8568QE HGW te vervangen door de CV8560E E-router. Misschien triggert dat wel alle caps weg van m’n lijn, als ze die provisionen.
Er is een website waar je “zogezegd” kan opzoeken welke snelheden je kan verwachten op een adres, maar hier heb ik al alle waardes gezien, van 150Mbps tot 1000Mbps, waardeloos dus in mijn ogen.
https://shop.telenet.be/shop/nl/speed
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Met andere woorden als je kan leven met de nadelen van de gewone one bespaar je flink wat geld. Niet tegenstaande dat het hoofdproduct wel stukken beter is maar ik vind als je er extra voor betaalt je ook de waarden moet krijgen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Deco M5 gekocht, ga die omruilen voor Deco X60.proximusboyke schreef:waarom nog met powerline werken, als je mesh hebt of koopt.
- proximusboyke
- Elite Poster
goede keuze maar bedekt ook minder ax ten opzichte van ac.
Maar als je verschillende stations hebt zou ik die powerline van telenet weglaten hoor
Maar als je verschillende stations hebt zou ik die powerline van telenet weglaten hoor
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 5 keer
Zou je de datasim (fysiek) in combinatie met een esim in een iPhone kunnen steken?
Zou ideaal zijn voor mijn dochter, die amper belminuten nodig heeft, zodat ik haar nummer kan koppelen aan een esim en data via de data-Sim.
Enkel dan nog een voordelig tarief zoeken dat je kan koppelen aan de esim. Bestaat er iets prepaid dat beschikbaar is voor esim?
Zou ideaal zijn voor mijn dochter, die amper belminuten nodig heeft, zodat ik haar nummer kan koppelen aan een esim en data via de data-Sim.
Enkel dan nog een voordelig tarief zoeken dat je kan koppelen aan de esim. Bestaat er iets prepaid dat beschikbaar is voor esim?
-
- Elite Poster
Snelheidswinst gaat je dat normaal niet opleveren vrees ik.streulma schreef:Zodus eerst geprobeerd met wifi 5 Mesh systeem. Op zich OK, doch 300 Mbps max. Ik ga dat best omschakelen naar Wifi 6.
- proximusboyke
- Elite Poster
ik denk van wel omdat m5 nog steeds werkt via de electriciteitsleidingen en vanaf de m9 niet meer.
-
- Elite Poster
Ik had het eigenlijk over Wifi 5 versus 6... maar in dit geval kan het twee kanten uit (zowel beter als slechter).proximusboyke schreef:ik denk van wel omdat m5 nog steeds werkt via de electriciteitsleidingen en vanaf de m9 niet meer.