Orange verhoogt ‘onbeperkt datavolume’ naar 3TB
-
- Premium Member
- Berichten: 654
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Foutief ingelicht artikel, er is helemaal geen datavolume maar een FUP. Dat is iets helemaal anders in België, vraag maar aan de JEP. Op Tweakers heb ik iemand gezien dat de datavolumelimiet heeft berekend voor Telenet, die is 228.91TB per maand met zwaarste lijn.
1Gbps = 2592000 Gb per 30 dagen ofte 324000GB ofte 316TB kan je maximaal door je lijn trekken
slechts je traffic in die 7 uur per dag wordt gerekend/beperkt dus 29,17% van de dag, wat wil zeggen dat je in de overige tijd 224.11TB mag downloaden + 3TB tijdens die 7 uur = 227.11TB zonder snelheidsbeperking.
Moest je die 3TB verbruiken tegen de maximale snelheid, dan word je er na 51m teruggezet op 20Mbps voor de overige 209 uur. Op die tijd kan je nog 1.8TB downloaden bovenop al de rest, dus in totaal kan je 228.91TB per maand maximaal downloaden
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 1888
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
bollegijs schreef:..er is helemaal geen datavolume..
Je moet wel weten wat je wil natuurlijk.. hoe kan je iets berekenen wat er niet is?bollegijs schreef:Op Tweakers heb ik iemand gezien dat de datavolumelimiet heeft berekend voor Telenet..
Klopt, maar echt onbeperkt zou het 334.8TB (31dagen * 1Gbps) moeten zijn.bollegijs schreef:die is 228.91TB per maand met zwaarste lijn.
Maar deze getallen hebben zo goed als geen betekenis. Het gaat helemaal niet om het totale theoretische volume, maar om het volume op het moment dat je wel beperkt bent. De kans is groter dat je gaat netflixen tussen 17u en 00u dan om 04u 's nachts.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1204
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Foutief feit.bollegijs schreef:Foutief ingelicht artikel, er is helemaal geen datavolume maar een FUP.
Er is een datavolumelimiet tijdens de piekuren.
Er is een FUP tijdens de daluren.
Dus beide, niet het één of het ander.
Als men spreekt over een FUP, dan is dat het onbegrensde deel van tijdens de daluren waarbij Telenet ervan uitgaat dat je je redelijk opstelt bij het gebruiken van die vrijheid.
Als men spreekt over een limiet, dan is dat het begrensde deel van tijdens de piekuren waarbij Telenet jou een vooraf zeer duidelijk aangegeven limiet geeft en jou op smallband plaatst na het overschreiden van die limiet.
Dus als men spreekt over een FUP, dan hebben ze DEELS gelijk doch verzwijgen ze het slechtere deel.
Als men spreekt over een limiet, dan klopt dat gewoon en moet je niet afkomen dat het ook een deeltijdse FUP is, want bedoel je daarmee dat er geen limiet geldt misschien? En nee, een vooraf bepaalde grens met daarna sterk gereduceerde snelheid werd vroeger gewoon een limiet genoemd, er is absoluut géén goeie reden om dit nu onbeperkt te noemen.
(Vervang Telenet door Orange indien je dat wenst)
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Vraag me af puur financiëel gezien.
Is orange duo met speedboost toch goedkoper?
Bedoel heb nu 100/10 vraag me af of ik het verschil zal merken maar denk dat het wel een aangename upgrade is zeker op upload vlak.
Is orange duo met speedboost toch goedkoper?
Bedoel heb nu 100/10 vraag me af of ik het verschil zal merken maar denk dat het wel een aangename upgrade is zeker op upload vlak.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2273
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Bij Orange kan je een lager mobile kiezen om idd (veel) goedkoper uit te komen.boonpwnz schreef:Vraag me af puur financiëel gezien.
Is orange duo met speedboost toch goedkoper?
Speedboost is 400/40 tov 1.000/40 bij Telenet.
Mobile unlimited: Telenet 40GB, Orange 30GB (daarna beide aan 512kbps).
Telenet geeft nog Datasim + vaste lijn gratis (Orange €10).
Je moet kijken naar uw eigen noden, en dan bepalen welke de goedkoopste is. Soms de ene, soms de andere.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Met onbeperkt bellen is het bijna nutteloos om een vaste lijn te nemen. Unlimited heb ik niet nodig. Zit goed met mijn go plus abbonement, of dit altijd zo zal zijn hangt ervan af.
Maar voor mij:
Orange met Go plus + speedboost --> 65 euro
Orange met Go unlimited + speedboost --> 85 euro (dan beter telenet nemen)
Telenet one up 86 euro
Dus hangt ervan af hoe lang ik het zal doen met men 8 GB. Ik moet ook zeggen nu werk ik hoofdzakelijk thuis en ik ben me ervan bewust dat ik veel data op de trein gebruik. Het is voor mij een soort ontspanning voor en na werk.
Maar voor mij:
Orange met Go plus + speedboost --> 65 euro
Orange met Go unlimited + speedboost --> 85 euro (dan beter telenet nemen)
Telenet one up 86 euro
Dus hangt ervan af hoe lang ik het zal doen met men 8 GB. Ik moet ook zeggen nu werk ik hoofdzakelijk thuis en ik ben me ervan bewust dat ik veel data op de trein gebruik. Het is voor mij een soort ontspanning voor en na werk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik heb eens de Telenet website alsook de T&Cs bekeken, en er is nergens expliciet sprake van een FUP, ook niet tijdens de daluren. Dus als jij 24x7 je Telenet lijn dichttrekt, hebben ze juridisch nog altijd geen enkel argument om actie te ondernemen.JamesEarlGray schreef: Er is een datavolumelimiet tijdens de piekuren.
Er is een FUP tijdens de daluren.
Dus beide, niet het één of het ander.
Als wij het hebben over de FUP van Telenet, dan bedoelt iedereen daarmee hun technische limitering tijdens de piekuren.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1204
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Als er geen FUP geldt tijdens de daluren wilt dat niet zeggen dat de harde limiet met smallband tijdens de piekuren dan maar ineens een FUP genoemd moet worden.
Noem een kat een kat. Het is onbeperkt tijdens de daluren maar beperkt met een klassieke limiet tijdens de piekuren. Niks te FUP dus, blijkbaar.
Noem een kat een kat. Het is onbeperkt tijdens de daluren maar beperkt met een klassieke limiet tijdens de piekuren. Niks te FUP dus, blijkbaar.
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Dit is inderdaad het verstand dat iedereen zou mogen gebruiken door zichzelf de vraag te stellen: “wat heb ik nodig voor mijn comfort en gemoedsrust”.boonpwnz schreef:Met onbeperkt bellen is het bijna nutteloos om een vaste lijn te nemen. Unlimited heb ik niet nodig. Zit goed met mijn go plus abbonement, of dit altijd zo zal zijn hangt ervan af.
Maar voor mij:
Orange met Go plus + speedboost --> 65 euro
Orange met Go unlimited + speedboost --> 85 euro (dan beter telenet nemen)
Telenet one up 86 euro
Dus hangt ervan af hoe lang ik het zal doen met men 8 GB. Ik moet ook zeggen nu werk ik hoofdzakelijk thuis en ik ben me ervan bewust dat ik veel data op de trein gebruik. Het is voor mij een soort ontspanning voor en na werk.
En daarmee bedoel ik dan: als je door €20 euro minder te betalen voor een formule die bij je past, je niet belemmerd voelt maar daardoor wel €240 per jaar uitspaart.. dan ben je goed bezig.
Zeker als je die besparing dan omzet in bijvoorbeeld “iets leuks” dan ga je daarvan een weekend naar Parijs om maar iets te noemen.
Ik denk dat mensen nog te snel en te gemakkelijk zich laten verleiden tot het meer betalen voor “all you can eat” bundels en producten die ze niet nodig hebben. En daar pikt Telenet nu mooi op in maar vind ik dat Orange meer te bieden heeft door de flexibiliteit. Dan kun je per seizoen nemen wat bij je past.
In de zomer meer data.. in de winter neem je misschien liever een maandje streamz.
En sowieso, Orange zal het nog wel gaan recht trekken om weer (meer) concurrerend te zijn met Telenet & co.
-
- Pro Member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 121 keer
Orange heeft jammer genoeg een groot nadeel : slecht klantervaring en veel te veel bugs de laatste tijden. Hun klantendienst is ook bijzonder slecht en compleet nutteloos. Het is tijd voor hen om de bugs te fixen zodat hun producten en diensten perfect werken.
Als je miserie hebt, zal het veel te veel tijd nemen vóór alles eindelijk in orde komt.
Als je miserie hebt, zal het veel te veel tijd nemen vóór alles eindelijk in orde komt.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Luc dat is nog een overblijfsel van mobistar. Dat was uitstekend tot er iets mis ging. Dan kwam het nooit meer goed.
Ben wel benieuwd of ze deze maand gaan reageren
Ben wel benieuwd of ze deze maand gaan reageren
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Pro Member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 121 keer
Ze kunnen niet reageren maar het is dan waarschijnlijk dat ze heel veel klanten verliezen. Telenet zal ook nieuwe producten voor business klanten lanceren en de klik vervangen. Er zijn ook nieuwe producten voor BASE
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Luc Watrin schreef:Ze kunnen niet reageren maar het is dan waarschijnlijk dat ze heel veel klanten verliezen. Telenet zal ook nieuwe producten voor business klanten lanceren en de klik vervangen. Er zijn ook nieuwe producten voor BASE
ze kunnen altijd reageren, gewoon de 1 giga aanbieden die er willen voor betalen kunnen.
Net als proximus is dat orange nog de keuze laten welk gsmabo de klant kiest en zo goedkoop en duur maakt.
De limieten optrekken ook echt onbeperkt aanbieden aan een aanlokkelijke prijs
eindelijk VOD aanbieden aan hun klanten
kortom de klant zelf laten kiezen hoe goedkoop of hoe duur ze willen gaan, aleen moet je maken dat je in de buurt blijft van telenet, want nu is het pokkeduur voor grote gezinnen in vergelijking met telenet.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Lijkt een beetje op scarletproximusboyke schreef:Luc dat is nog een overblijfsel van mobistar. Dat was uitstekend tot er iets mis ging. Dan kwam het nooit meer goed.
@macamba zoals luc watrin zegt is de service nja discutabel. MAar zolang ik daar geen last van heb
-
- Pro Member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 121 keer
Ik ben ervan overtuigd dat dit thema van klantervaring een grotere rol in de voorkomende maanden en jaren zal spelen. Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren. Klanten willen producten en diensten die vlot en goed werken. Dat betekent dus dat operatoren die sterk erover zijn zullen de grote winnaars van morgen zijn.
Nieuwe tarieven zullen nog een rol spelen maar die rol zal kleiner zijn.
Nieuwe tarieven zullen nog een rol spelen maar die rol zal kleiner zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Voel ik al jaren bij EDp. Helaas zijn meeste mensen 'dom' en kijken zo ver als hun neus/portemonnee lang is. 'amaaai' zoveel setupkosten bij EDp.Luc Watrin schreef:Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren
Maar in ruil krijg je 'hassle free' ONBEPERKT internet en performante router + technische helpdesk.
'Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil'...
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Mee eens. Zolang het werkt is het allemaal prima.
Ze willen blijkbaar niet investeren in fatsoenlijke opleidingen / personeel. Vaak via externe callcenters, dus onbetrokkenheid.
Jaren geleden voor Telenet (zelf) gewerkt en kan zeggen dat het (toen toch) intern best goed geregeld was, veel eigen personeel, vast contract, veel opleidingen, coaching /mentoring, opvolging, hiërarchie… kijk natuurlijk is dit een Amerikaanse bedrijfsstructuur gericht op klanttevredenheid maar ook op winst om dividend te kunnen uitkeren maar het was daar in het algemeen zo dat issues echt wel werden aangepakt. Men kreeg een bonus als een doelstelling voor klanttevredenheid werd gehaald.
Ik wil maar zeggen, ook al gaat het ze uiteindelijk om winst en cijfers, qua mentaliteit zit het daar wel goed.
Hoe het onder de nieuwe CEO gaat weet ik niet maar qua service en kwaliteit heeft TN een goed imago bij mij, veel beter dan Proximus.
Maar natuurlijk die winstmarges vind ik absurd en daar wil ik niet voor betalen.
Dus daarmee dat Orange voor mij een beetje Telenet is maar dan goedkoper. Als er eens iets is kun je beter via social media proberen. Uiteindelijk lossen ze het op en zetten ze het financieel ook wel recht. Het kan altijd beter maar horror verhalen heb je overal natuurlijk.
Mogelijk gaat er een hoop veranderen zodra de overname rond is zodat ze zich vanuit Frankrijk gaan bemoeien met de processen om alles op punt te krijgen.
Ze willen blijkbaar niet investeren in fatsoenlijke opleidingen / personeel. Vaak via externe callcenters, dus onbetrokkenheid.
Jaren geleden voor Telenet (zelf) gewerkt en kan zeggen dat het (toen toch) intern best goed geregeld was, veel eigen personeel, vast contract, veel opleidingen, coaching /mentoring, opvolging, hiërarchie… kijk natuurlijk is dit een Amerikaanse bedrijfsstructuur gericht op klanttevredenheid maar ook op winst om dividend te kunnen uitkeren maar het was daar in het algemeen zo dat issues echt wel werden aangepakt. Men kreeg een bonus als een doelstelling voor klanttevredenheid werd gehaald.
Ik wil maar zeggen, ook al gaat het ze uiteindelijk om winst en cijfers, qua mentaliteit zit het daar wel goed.
Hoe het onder de nieuwe CEO gaat weet ik niet maar qua service en kwaliteit heeft TN een goed imago bij mij, veel beter dan Proximus.
Maar natuurlijk die winstmarges vind ik absurd en daar wil ik niet voor betalen.
Dus daarmee dat Orange voor mij een beetje Telenet is maar dan goedkoper. Als er eens iets is kun je beter via social media proberen. Uiteindelijk lossen ze het op en zetten ze het financieel ook wel recht. Het kan altijd beter maar horror verhalen heb je overal natuurlijk.
Mogelijk gaat er een hoop veranderen zodra de overname rond is zodat ze zich vanuit Frankrijk gaan bemoeien met de processen om alles op punt te krijgen.
-
- Pro Member
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 21 keer
EDPnet is voor veel mensen geen optie wegens 1) geen fiber aanwezig in straat 2) slechte VDSLsatsurfer schreef:Voel ik al jaren bij EDp. Helaas zijn meeste mensen 'dom' en kijken zo ver als hun neus/portemonnee lang is. 'amaaai' zoveel setupkosten bij EDp.Luc Watrin schreef:Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren
Maar in ruil krijg je 'hassle free' ONBEPERKT internet en performante router + technische helpdesk.
'Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil'...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
satsurfer schreef:Voel ik al jaren bij EDp. Helaas zijn meeste mensen 'dom' en kijken zo ver als hun neus/portemonnee lang is. 'amaaai' zoveel setupkosten bij EDp.Luc Watrin schreef:Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren
Maar in ruil krijg je 'hassle free' ONBEPERKT internet en performante router + technische helpdesk.
'Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil'...
te zien wat je allemaal nodig hebt natuurlijk in mijn geval is edpnet 35.45€ per maand duurder dan telenet op 60 maand gerekend en heb ik maar 10gb per simkaart ipv 40 en hebik een 97x minder download en 28.5x trager upload
Laatst gewijzigd door proximusboyke 03 mei 2021, 00:31, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bij EDPnet had ik de laatste jaren veel het gevoel dat de lijnen overvol zaten. 's Nachts kon ik makkelijk de 100Mbit halen, overdag maximum tegen de 20Mbit... Was ook duidelijk te zien aan de traceroutes, overdag steeg de latency in de eerste hops.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Dat zal na het failliet van Dommel wel even een herbalancering geweest zijn me dunkt, maar voor de rest heb ik eigenlijk vrij weinig dat probleem gemerkt.
Al zal het waarschijnlijk eerder liggen qua geluk dat mijn POP niet overbelast is ofzo.
Er zijn wel hosts naarwaar het soms iets trager gaat maar dat is dan eerder qua peering en niet de lijn want speedtests en andere hosts krijg ik wel gewoon de "volle" 100Mbit binnen dan.
Al zal het waarschijnlijk eerder liggen qua geluk dat mijn POP niet overbelast is ofzo.
Er zijn wel hosts naarwaar het soms iets trager gaat maar dat is dan eerder qua peering en niet de lijn want speedtests en andere hosts krijg ik wel gewoon de "volle" 100Mbit binnen dan.
-
- Pro Member
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
- Locatie: Blankenberge
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Mooi dat de prijzen bij Orange steeds gelijk zijn gebleven en voor Koala naar Go Plus zelf gedaald zijn! Dat is vooral wat er bij de meeste van mijn familie en kennissen telt die bij Orange zitten! Deze verhoging van limiet zal voor de meeste niet veel veranderen, maar ik ben er zelf wel blij mee! Ik zat toch meeste rond de 500gb/maand, dus dit is net wat veiliger!
De kantendienstervaring is bij mij prima! Vooral via sociale media, maar via telefoon werd ik ook altijd snel geholpen!
De kantendienstervaring is bij mij prima! Vooral via sociale media, maar via telefoon werd ik ook altijd snel geholpen!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
-
- Plus Member
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Via de sociale media kanalen ben je inderdaad vaak het snelst geholpen...
Nu las ik net dat Orange CGN (carrier grade NAT) toepast bij verschillende klanten. Je kan het gelukkig nog wel uitzetten. Dit is echt gewoon een goedkoop lapmiddel om de uitrol van Ipv6 nog verder voor zich uit te kunnen duwen.
Nu las ik net dat Orange CGN (carrier grade NAT) toepast bij verschillende klanten. Je kan het gelukkig nog wel uitzetten. Dit is echt gewoon een goedkoop lapmiddel om de uitrol van Ipv6 nog verder voor zich uit te kunnen duwen.
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Op mijn nieuw opgeleverde lijn een paar maanden geleden was CGNAT inderdaad by default actief. Van zodra je naar de port forwarding opties in de modem/router gaat, krijg je echter een melding met de vraag "wil je omschakelen naar een direct toegewezen IP?". Wat mij betreft prima zo, geen gedoe met helpdesks als je toch je IP wil en voor de andere 95% van de klanten hebben ze hun lapmiddel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
of in mijn geval, geen VDSLthomiwilli schreef:... slechte VDSL
Internet via ADSL is beschikbaar op je adres!
Te verwachten snelheden:1
Maximum: 5,32 Mbps download - 0,53 Mbps upload