Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

maar waar staat het dat ze u daaroe verplichten te nemen ? Is het niet uwen dada dan neem je het niet.
Ik vind bvb dat die 200 uur cloud onvoldoende is en hun gsmnetwerk, maar daarvoor ga ik het niet afbreken.
En het is bij iedere provider dat oudere formules niet mee evolueren.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Zou telenet internet stabieler zijn dan orange? ? Niet dat het instabiel is maar ik twijfel toch een beetje.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

proximusboyke schreef:duidend komaan zeg 3tb us toch al heel wat. En er zijn ook mensen (lees nachtmensen) die nooit tegen limieten aanlopen. of die volop gebruik van maken in de voormiddag. Akkoord een minderheid, maar die bestaan !!!!
neem nu de snelheid 300Mbps dat is 37,5 MB per seconde
om 3TB te halen heb je dus 3.145.728/37,5 = 83.886 seconden nodig

Dat is dus maximaal 45 minuten per dag volle snelheid

Je kan toch moeilijk zeggen dat je 300Mps "nodig" hebt als je dezez snelheid minder dan 45 minuten per dag gebruikt

Ik kan me best voorstellen dat je 300mbit "nodig" hebt, maar niet als je maandvolume minder dan 3TB is ...
Dan ben je jezelf wat wijs aan het maken
h0us3cat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Is er ergens een lijst welke tv zenders er in tv iconic zitten?
Zijn dit dezelfde die op de digicorder te ontvangen zijn of zijn het er minder?
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

proximusboyke schreef:
Unicorn1 schreef:Er zijn mensen die soms beweren dat bv 100/150mbps oke is enz... dat zal voor velen wel zo zijn maar ik merk het volgende op;
Mijn ouders hebben ook lage snelheid; Ik en de maat beide op wifi bv wow aant spelen, alles gaat goed voor ons beiden maar vanaf mijne pa zijn tablet gebruikt is het deels omzeep. Onze ms en dergelijke meer is allemaal net iets minder en dat merk je soms ook tijdens het spelen enz...
Ook bij mij nu ben ik een test aant doen; Ene laptop open wat aant downloade dat effe duurt , op de andere laptop gewoon internet open en op de smartphone youtube op en de nas die verbonden is met de tv/mediaplayer ook aant spelen.
Alles gaat goed , alleen op de laptop waar ik sites wil laden duurt het langer en op de smaetphone filmpke laden gaat ook trager.
Volledig mee eens !! Ik krijg het sch**t van mensen die zeggen en je hebt dat niet nodig en zus en zo. Kijk iedereen is anders en als dat een ervaring is moet je dat respecteren en niet altijd afbreken van je hebt dat niet nodig.
Mij valt vooral op dat al die voorbeelden over wifi gaan, waardoor de kans zeer groot is dat het de wifi ap is die de bottleneck vormt, en niet de snelheidslimiet van het abbonement zelf.
Op 100Mbps of 150Mbps mag je normaal geen zware invloed ondervinden van "pa die op zijn tablet begint te surfen".

Bedenk ook effe dat je nas die filmpjes afspeelt dat enkel doet op je interne netwerk, en dat daar je telenetsnelheidslimiet al helemaal niet mee te maken heeft.
Dat is puur interne netwerkcapaciteit.

Een laptop die iets aan het downloaden is kan wel je lijn wat dichttrekken, omdat die downloads tegenwoordig vaak aan 100Mbps of zelfs meer kunnen verlopen (downloads verlopen aan de snelheid van de traagste link, en tegenwoordig is het internet wel voorzien op hoge snelheden, zeker wanneer men gebruik maakt van cdns of torrent technologie voor distributed downloads).
Maar dat lijkt me dan eerder een zaak voor een goeie router die wat network mgmt kan doen en elke client een limiet geven, zodat eentje de volledige zaak niet kan toetrekken omdat steam toevallig een game wil updaten.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

h0us3cat schreef:Is er ergens een lijst welke tv zenders er in tv iconic zitten?
Zijn dit dezelfde die op de digicorder te ontvangen zijn of zijn het er minder?
Het is niet verboden ook eens op hun website te kijken hé :-)

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... a-telenet/
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Ik had bij orange 400/40 en de snelheid bij download ook op de max ze maar al de rest bleef ook snel werken, dat heb je bij de 150 dus beetje minder.
Dus 150 is dus op zich oke maar als je veel doet zoals mij en een zware multitasker bent zoals mij of mensen die met 4 elk hunne pc hebben dan is 150 niet aan te raden.

2 laptops zijn via utp kabel bij mij.
Bij mijn ouders ist wifi.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik vraag me af ik heb nu 100 Mbps of ik dat ook zal merken. Waaraan merk jij het unicorn?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ok, na 2x bellen, 1x ticket filen, en 1x Facebook Messenger proberen, is de SIM van mijn vrouw eindelijk geactiveerd. Vandaag iemand aan de lijn gekregen die het gewoon allemaal in orde bracht terwijl ik aan de lijn was, inclusief het wachten op de Proximus systemen dat er van daar ook een ACK kwam.
Nu nog de data-SIM, want die heb ik nog altijd niet gekregen.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

M’n oude Whoppa ook geüpgrade naar One Up, data-sim en nieuwe Router al aangekregen. Speedtests op de oude 24x7 modem-only tonen 380/32mbps, hopelijk perst die nieuwe modem zo dicht mogelijk tegen 1000/40mbps zijn pakketjes eruit.

Vanavond/vannacht gaan we een DJ set streamen, en op het risico niet te lopen dat de nieuwe modem niet werkt, en dat dan de oude ook niet meer werkt, ga ik de santeboetiek morgen pas aansluiten.

Bestaat er nu al die Bridge mode op die nieuwe CH8568QE?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
h0us3cat
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 apr 2011, 21:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

phil48 schreef:
h0us3cat schreef:Is er ergens een lijst welke tv zenders er in tv iconic zitten?
Zijn dit dezelfde die op de digicorder te ontvangen zijn of zijn het er minder?
Het is niet verboden ook eens op hun website te kijken hé :-)

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... a-telenet/
Staat niks over tv iconic.

Er staat letterlijk "Dit gaat over: Digibox/Digicorder ontdek"
Gebruikersavatar
Data technicus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 394
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 43 keer

Tv iconic is toch tv kijken met TV-BOX en dan moet je naar onder gaan en daar staat Telenet TV-BOX en daaronder staat zenderkaart Vlaanderen en Brussel klik daar op en dan weet je welke zenders er in zitten.
Bijlagen
Screenshot_20210429-183344_Samsung Internet.jpg
gvnnd
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2019, 05:50

selder schreef: Bestaat er nu al die Bridge mode op die nieuwe CH8568QE?
De versie zonder WiFi kan dit wel, nl. CV8560E
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 2&start=40
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

h0us3cat schreef:Is er ergens een lijst welke tv zenders er in tv iconic zitten?
Zijn dit dezelfde die op de digicorder te ontvangen zijn of zijn het er minder?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... t-telenet/
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Hun laatste nieuwe modem gevraagd, 2 dagen geleden via fb gevraagd of we deze nu kunnen verkrijgen, zonet pas reactie, 85 euro omdat technieker moet komen.

Ronduit schandalig, winkelpunten hebben dit model niet beweren ze.

Iemand advies
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Volgens dit artikel op tweakers past Orange ook zijn FUP aan naar 3TB!

Bron: https://tweakers.net/nieuws/181060/oran ... r-3tb.html
Orange België verhoogt fup van internetabonnementen van 750GB naar 3TB
Orange België verhoogt de fair use policy van zijn internetabonnementen met 'onbeperkt' dataverkeer. Voortaan gaat de internetsnelheid van klanten omlaag als ze meer dan 3TB verbruiken in de piekuren. Dat was 750GB.

Orange voert de wijzigingen door bij de bestaande Home Internet-abonnementen en bij de Love Packs. Laatstgenoemde zijn combinaties van abonnementen voor vast internet, mobiel en tv. Alleen het datavolume wijzigt, de andere voorwaarden blijven gelijk. Klanten kunnen voortaan dus in een maandperiode 3TB verbruiken in de piekuren voordat hun download- en uploadsnelheid wordt verlaagd.

De provider hanteert tijdelijk vanwege de coronapandemie piekuren van 17:00 tot 23:59 uur en een snelheidsverlaging naar 20Mbit/s download en 2Mbit/s upload als gebruikers de fup overschrijden. Normaliter zijn de piekuren van 's middags tot middernacht en gaat het om een snelheidsverlaging naar 10Mbit/s download en 1Mbit/s upload.

Eerder deze maand kondigde Telenet nieuwe abonnementen aan met een fup van 3TB. Orange gebruikt het kabelnetwerk van Telenet en hanteert nu dus dezelfde fup. Telenet veranderde de fup van bestaande WIGO- en YUGO-abonnementen niet. Klanten van die abonnementen zitten nog vast aan een fup van 750GB. Concurrent Proximus verruimde eind 2019 de fup van abonnementen met een 'onbeperkt' datavolume van 750GB naar 3TB.

Staat ook op Orange website zelf:
https://www.orange.be/nl/hulp/technisch ... -love-pack

De kans was al klein dat ik naar Telenet terug ging, maar dit bevestigd nog eens mijn vertrouwen in Orange!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

buthead schreef:Hun laatste nieuwe modem gevraagd, 2 dagen geleden via fb gevraagd of we deze nu kunnen verkrijgen, zonet pas reactie, 85 euro omdat technieker moet komen.

Ronduit schandalig, winkelpunten hebben dit model niet beweren ze.

Iemand advies
en welk model zou dat dan moeten zijn?
Afbeelding
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

modem CH8568LG, diegene met die hele verlichte ring rondom en wifi
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
TonySuperPony
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2020, 11:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

buthead schreef:modem CH8568LG, diegene met die hele verlichte ring rondom en wifi
Hier in Zedelgem lag deze er een stuk of 15 keer :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

buthead schreef:modem CH8568LG, diegene met die hele verlichte ring rondom en wifi
die kan je zeker gaan afhalen in een TN center.

Mij hebben ze voorgesteld om die voor €5 op te sturen.
Ik wil die zonder wifi en die kunnen ze dan weer niet opsturen. alleen af te halen bij TN center :roll:
Afbeelding
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

ToMiKoN schreef:Volgens dit artikel op tweakers past Orange ook zijn FUP aan naar 3TB!

De kans was al klein dat ik naar Telenet terug ging, maar dit bevestigd nog eens mijn vertrouwen in Orange!
En voor al hun bestaande abonnementen... bij TN is het weer het ultieme excuus om je een nieuw abonnement aan te smeren :evil:
k995
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 apr 2015, 16:51

duizend schreef:
neem nu de snelheid 300Mbps dat is 37,5 MB per seconde
om 3TB te halen heb je dus 3.145.728/37,5 = 83.886 seconden nodig

Dat is dus maximaal 45 minuten per dag volle snelheid

Je kan toch moeilijk zeggen dat je 300Mps "nodig" hebt als je dezez snelheid minder dan 45 minuten per dag gebruikt

Ik kan me best voorstellen dat je 300mbit "nodig" hebt, maar niet als je maandvolume minder dan 3TB is ...
Dan ben je jezelf wat wijs aan het maken
Sorry dat slaat toch echt nergens op. Het kan gerust zijn dat jij graag snel dingen download en je daar niet wil wachten of dat er soms zake tegelijkertijd gebeuren.

3TB is ruim voldoende voor het overgrote deel van de telenet klanten.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

10 games aan 100GB
10 films aan 90GB
Zijn maar voorbeelden die ik geef e om aan te tonen hoe snel en makkelijk dat je aan 3TB kan geraken.
Bv 160 uren netflix per maand aan 7GB

Ik geef natuurlijk een extreem voorbeeld hier maar tis om aan te tonen dat je der snel kan aanzitten en het maakt niks uit dat mss 80% nu toe komt met 3TB.

Ze doen het opnieuw e: alweer een limiet er op + de up is nog eens 20 lappen duurder maar ze geven u bv geen 5TB. De up is echt duur he + tv en bv voetbal erbij.

Maar soit: we zitten nu denk ik wel voor x tal tijd goed. Die 750GB was out to date. Ik ben al bij al toch content en zeker met die tv box, boys and toys e haha.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

k995 schreef:
Sorry dat slaat toch echt nergens op. Het kan gerust zijn dat jij graag snel dingen download en je daar niet wil wachten of dat er soms zake tegelijkertijd gebeuren.

3TB is ruim voldoende voor het overgrote deel van de telenet klanten.
Ik ben akkoord, maar dan is 100Mbps ook voldoende voor deze klanten, daar gaat het om.
De combinatie FUP 3TB met meer dan 300Mbps is gewoon tegenstrijdig...
Je betaalt voor iets dat je niet kan gebruiken.
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Tv only nog mogelijk?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb daar gisteren ook voor aan het kijken geweest en ik heb zo'n vermoeden dat je niet alleen TV kan afnemen met Flow en Iconic. Ik zie alvast de optie niet staan om het zonder One of Internet af te nemen... Als het bestaat, zal het goed verstopt staan...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ahrand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 13 keer

k995 schreef: 3TB is ruim voldoende voor het overgrote deel van de telenet klanten.
Tot een week geleden was dit de exacte uitleg van Telenet over 750GB :wink:
Dus, opgepast met die slogans hé.
Het is niet omdat Telenet een zeer krachtige marketing afdeling heeft dat iedereen hun slogans zomaar moet herhalen
Laatst gewijzigd door ahrand op 30 apr 2021, 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

maar die 3tb is ook voldoende, vergeet niet de daluren tellen niet mee.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
kawe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jun 2008, 13:05
Locatie: Lochristi

weet er iemand of het mogelijk is met One of One up je digicorders verder te gebruiken ( met de TV-box is het maar enkel mogelijk op 1 TV te kijken)
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

is zeker mogelijk want normaal moet ge verder u digicorder blijven gebruiken als bestaande klant omdat ze vrezen een tekort te hebben aan tv boxen. Ze verwachten (hopen) blijkbaar veel nieuwe klanten
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
kawe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jun 2008, 13:05
Locatie: Lochristi

maar wat moet je dan bestellen ? One of One up zonder digitale TV
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

kawe schreef:maar wat moet je dan bestellen ? One of One up zonder digitale TV
One(up) met TV Iconic. Als je nog met teveel twijfels/vragen zit; via de telefoon bestellen of in een Telenet Center.
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Hier ook de overstap gedaan van Fibernet 200 + optie gigaspeedboost en digitale tv naar all internet + gigaspeedboost en tv iconic
Volgens mijn berekening iets goedkoper en 3TB FUP ipv 750GB

Nu zie ik in mijn telenet het volgende
TV Iconic & ONEup for 1@home

Verder krijg ik de melding (die ik voorheen niet had)
"Om te genieten van deze internet topsnelheden heb je het nieuwste modemtype nodig. Aangezien je huidige modem deze snelheden tot 1000 Mbps niet volledig ondersteunt, kan je hier je nieuwe modem bestellen."
Hudige modem is een CV7160E
TonySuperPony
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2020, 11:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

remus schreef:Hier ook de overstap gedaan van Fibernet 200 + optie gigaspeedboost en digitale tv naar all internet + gigaspeedboost en tv iconic
Volgens mijn berekening iets goedkoper en 3TB FUP ipv 750GB

Nu zie ik in mijn telenet het volgende
TV Iconic & ONEup for 1@home

Verder krijg ik de melding (die ik voorheen niet had)
"Om te genieten van deze internet topsnelheden heb je het nieuwste modemtype nodig. Aangezien je huidige modem deze snelheden tot 1000 Mbps niet volledig ondersteunt, kan je hier je nieuwe modem bestellen."
Hudige modem is een CV7160E
Klopt, hierop zal je nooit deftige snelheden halen..
Best de nieuwe e router vragen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Nr10 schreef:TV only nog mogelijk?
Ja natuurlijk. Vanaf nu kan voor TV - als een apart product - kiezen tussen:
  • Flow TV aan 9.95€ per maand
  • Iconic TV aan 20€ per maand, inclusief de huur van één digicorder of TV Box
Een afzonderlijk kabelabonnement (18.41€ per maand) zonder digicorder of TV-Box is niet meer verkrijgbaar.

[EDIT]
Ik denk dat ik mij heb misleiden door de website van Telenet, waar er te lezen staat:
  • Flow TV vanaf 9.95€ per maand
    Iconic TV vanaf 20€ per maand

Maar blijkbaar is dit alleen in combinatie met Internet ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Waar vind je dat op de website? Want als dat met Flow TV inderdaad mogelijk is, lijkt me dat voor mij een voldoende vervanger voor Orange TV...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Dus, alleen Iconic TV bestellen kost nu maar €20 inclusief kabel en een TV box?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

TonySuperPony schreef:
remus schreef:"Om te genieten van deze internet topsnelheden heb je het nieuwste modemtype nodig. Aangezien je huidige modem deze snelheden tot 1000 Mbps niet volledig ondersteunt, kan je hier je nieuwe modem bestellen."
Hudige modem is een CV7160E
Klopt, hierop zal je nooit deftige snelheden halen..
Best de nieuwe e router vragen..
Hoewel de CV7160E en de CH7465LG-TN (Docsis 3.0 24*8) perfect geschikt zijn voor gigabit snelheid (en de klanten met de Gigaboost optie deze snelheden ook halen), heeft Telenet ervoor gekozen om de snelhied bij OneUp klanten op deze modems te beperken tot 400 Mbps.
OneUp klanten moeten dus de nieuwe Docsis 3.1 modems gebruiken (CV8560E en de CH8568LG) om van de gigabit snelheden te kunnen profiteren.
  • De CH8568LG is een all-in-one (HGW) met WiFi
  • CV8560E (E-router) is een router zonder WiFi, waarbij 1 publiek adres beschikbaar is voor een eigen router (via een Mac bridge), en dus de veravnger voor de e-MTA modem (CV7160E)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Vaganzza schreef:Waar vind je dat op de website? Want als dat met Flow TV inderdaad mogelijk is, lijkt me dat voor mij een voldoende vervanger voor Orange TV...
https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... et-tv/flow
ddd schreef:Dus, alleen Iconic TV bestellen kost nu maar €20 inclusief kabel en een TV box?
https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... -tv/iconic

[EDIT]
Sorry, ik denk dat ik mij heb misleiden door de website van Telenet, waar er te lezen staat:
  • Flow TV vanaf 9.95€ per maand
    Iconic TV vanaf 20€ per maand

Maar blijkbaar is dit alleen in combinatie met Internet ?
[/quote]
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik zie daar nergens dat je die Flow TV apart kan afnemen. Als je daar op "kies" duwt, dan kom je verder op de pagina uit voor een bundel met Internet erbij of One.

EDIT: heb zelfs ingelogd met mijn oude telenet account en geprobeerd om Flow TV alleen af te sluiten, maar dat lukt niet.
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 30 apr 2021, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”