Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb een ch8568LG meegekregen, dit zijn de laatste volgens mij.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Voila se, alles al geinstalleerd hier.
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Mijn moeder is wel zéér tevreden met de omschakeling van Wigo S 3GB naar One + TV Iconic.
Ook terugkijk tv werkt weer.
En dat voor de prijs van 86 Euro, voor die prijs had ze dat allemaal in haar Wigo niet.
Maar als alleenstaande is Telenet One een vooruitgang!
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Zopas een mail gekregen dat ik op 28 april (jawel, vandaag) automatisch zal omgezet worden naar een nieuw abonnement.
Ik had all-internet, ik krijg... all-internet.

Verschillen volgens de mail: vanaf nu heb ik SafeSurf als extra kostenloze beveiliging, alsook heb ik een datalimiet van 300GB gekregen, waar dit voordien 750GB was.
Ik citeer letterlijk de kleine lettertjes:
* Het vast internetvolume is onbeperkt. Bij intensief gebruik tijdens piekuren boven een volume van 300 GB, kan de internetsnelheid tijdelijk worden beperkt. Telenet netwerkbeheer is van toepassing; meer info, zie www.telenet.be/internetgebruik).
Ik ga ervan uit dat ze een nulletje vergeten zijn, met dat ze in de pers 3TB gecommuniceerd hadden, maar je weet maar nooit...
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Hehe... 300GB. Dat is pas upselling! :bdaysmile:
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Stel dat ik nu overschakel van Orange naar Telenet en ik kies voor de zelfinstallatie. Hoelang duurt het dan ongeveer voor ik ben overgeschakeld?
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Voor de mensen die door het bos de modems niet meer zien,
hier vind je de verschillende types: https://www2.telenet.be/content/www-tel ... instellen0
Capture.JPG
Destijds bij overgang van Whoppa naar Wigo9, de CH6643E (zwarte) gaan omruilen voor de CH7465LG-TN (witte) ...
Maar inderdaad die CH8568LG is de laatste nieuwe (doos) en die zal je het meeste kans geven om maximale snelheden te halen.
Laatst gewijzigd door Dave op 28 apr 2021, 14:57, 2 keer totaal gewijzigd.
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

TonySuperPony schreef:
fieldoxide schreef:
amedeeus schreef:
fieldoxide schreef:Kan je mij het typenummer van de laatste nieuwe HGW waar je deze snelheden mee kan behalen?
Ook al heb je de nieuwste modem wat in mijn geval de CV8560E is, zelf dan hangt het enorm af waar je woont.

Ik haal alleen maar s'nachts 1gbit,in de dag haal ik meestal deze snelheid:
Afbeelding
Ik ben even gaan kijken en heb het volgende model : CH7465LG-TN
Ik vermoed dat dit het laatste model is en dat eveneens wordt meegegeven aan de mensen die de One Up wensen?
Volgens mij is laatste modem de CH8568LG
Deze is de docsis3.1.
Dat zou we snelste moeten zijn, samen met de CV8560E(geen wifi)

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
Ik zit ook vast op 380 mbit, gisteren contact gehad net TN en kreeg te horen dat ik modem moet wisselen naar nieuwer docsis3.1 model.
Ik ben nadien ergens tegengekomen dat TN de CH7465 zou cappen op 400mbit, vind het niet direct meer terug maar denk ergens op netweters.
Afbeelding
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Dit is de nieuwe modem voor 1000 mbps (voor de one up).

Ik zit nu op de one, toen de technieker hier was zei ik tegen hem ist mogelijk om die modem vd 1000 mbps te installeren omdat ik mss binnen een aantal maanden naar de up ga overschakelen dus heeft hem de 1000 mbps modem meteen geinstalleerd.

Dit is de nieuwe modem se;



Een torentje ;)
TonySuperPony
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2020, 11:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dit is de variant met Wifi.
Er is ook een versie zonder wifi en met ondersteuning voor Mac bridging. Zodat je je eigen router kan installeren.
Beiden even snel voor je uplink. :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Ik toen ik het ook eens een tijdje eveneens.
Zit nog met CH7465LG-TN, dus Docsis 3.0.
Ondersteund TOT 1 Gbps :-D
TonySuperPony
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2020, 11:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

svermassen schreef:Ik toen ik het ook eens een tijdje eveneens.
Zit nog met CH7465LG-TN, dus Docsis 3.0.
Ondersteund TOT 1 Gbps :-D
Ja, maar telenet ging deze cappen op 400mbit dacht ik. Om zo ruimte vrij te houden voor meer geoptimaliseerde modems.

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Ja, dan wil ik een CV8560E.
Die vierkante doos moet ik niet hebben :-D
Maar eerst eens kijken wat ze met de business gaan doen.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

sinds gisteren overgeschakeld naar one met tv flow. Gisteren lukte het telenet niet om tv flow in orde te krijgen. Ze gingen mij vandaag terugbellen wat nog niet gebeurde. Ondertussen kan ik wel niet meer naar tv kijken via de digicorders want ik heb geen abonnement meer hierop. Bij inloggen bij tv flow krijg ik een aanmeldingsfout. Ik heb ondertussen gebeld maar telenet maar ze krijgen niemand te pakken om het op te lossen. Nog ff geduld dus :? (en misschein geen tv vanavond).
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Is er iemand die eens een snelheidtest kan posten met de CH7465LG-TN die al een abonnement heeft op de One UP?
Liefst uiteraard met de utp kabel verbonden naar de modem.
TonySuperPony
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2020, 11:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

dr.trimble schreef:sinds gisteren overgeschakeld naar one met tv flow. Gisteren lukte het telenet niet om tv flow in orde te krijgen. Ze gingen mij vandaag terugbellen wat nog niet gebeurde. Ondertussen kan ik wel niet meer naar tv kijken via de digicorders want ik heb geen abonnement meer hierop. Bij inloggen bij tv flow krijg ik een aanmeldingsfout. Ik heb ondertussen gebeld maar telenet maar ze krijgen niemand te pakken om het op te lossen. Nog ff geduld dus :? (en misschein geen tv vanavond).
Bellen, zou ik toch zeker doen. Tot ze het beu zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door TonySuperPony op 28 apr 2021, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
TonySuperPony
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2020, 11:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

fieldoxide schreef:Is er iemand die eens een snelheidtest kan posten met de CH7465LG-TN die al een abonnement heeft op de One UP?
Liefst uiteraard met de utp kabel verbonden naar de modem.
Ik, om 16u 's namiddag' s haalde ik 950gbit/s

Edit: in ben gemist, heb de nieuwste router.. Sorry! [emoji120]

Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

DIt vind ik terug op de website van Telenet aangaande de Telenet modems:
Bijlagen
Capture.JPG
no name
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 feb 2006, 13:12

fieldoxide schreef:Is er iemand die eens een snelheidtest kan posten met de CH7465LG-TN die al een abonnement heeft op de One UP?
Liefst uiteraard met de utp kabel verbonden naar de modem.

met deze modem is download afgeknepen op 400mbit.
ik haal momenteel 380mbit down en 40 up.
Afbeelding
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Vandaag mail gekregen dat mijn All-Internet limiet is aangepast van 750 naar 3000GB :bdaysmile: :thumbs:
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Acemath
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 feb 2010, 14:19
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Unicorn1 schreef:Dit is de nieuwe modem voor 1000 mbps (voor de one up).

Ik zit nu op de one, toen de technieker hier was zei ik tegen hem ist mogelijk om die modem vd 1000 mbps te installeren omdat ik mss binnen een aantal maanden naar de up ga overschakelen dus heeft hem de 1000 mbps modem meteen geinstalleerd.

Dit is de nieuwe modem se;



Een torentje ;)
Zit dat voetje waar de modem op staat bij de modem? ANders heb ik een probleem...
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Geen idee haha, dat hangt daar al jaren. Ik denk dat een telenet technieker dat 6 jaar geleden ofzo er heeft geplaatst. Was zowat de enige mogelijkheid bij mij om het mooi op te hangen. De modem staat daar gewoon op, is gewoon een ondersteuning die aan de muur bevestigd is.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

k995 schreef:Overschakelen duurt wel lang precies? 2 dagen en nog niks ontvangen of gezien. Zit nog steeds op wigo.
Hun communicatie is inderdaad wel ondermaats.
Ik heb maandagmiddag online besteld. Helemaal geen mail om te bevestigen dat ze het goed ontvangen hebben. 's Avonds valt ineens Internet weg thuis, en had al een vermoeden. En jawel, erna zie ik op Mijn Telenet dat mijn Whoppa gewijzigd is in One, maar nog altijd geen mail. We zijn nu 2 dagen later en ik heb eigenlijk nog altijd geen bevestiging gekregen, of een welkomstmail, of iets in dien aard.
Vandaag is wel ondertussen de SIM toegekomen, maar die kan ik niet online activeren omdat hij zogezegd al geactiveerd is. Dan maar gebeld en via Facebook Messenger gecontacteerd, en daar wel rap reactie. Ze gaan het nu manueel doen. Ik vermoed dat het is omdat het Proximus abonnement op naam van mijn vrouw staat. Benieuwd of het vandaag nog in orde komt.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Klopt; mijn maat heeft alles voor mij zitten inboeken bij hem opt werk maar ik heb ook 0,000 ontvangen, nikske emails ontvangen en zelfs vd technieker dat hem nog eens apart denk ik had doorgegeven had ik ook niks ontvangen, hem zei tegen mij je gaat sms ontvangen voor een richtuur te krijgen maar nikske gekregen. Dus ik naar maat sturen wanneer komt diene technieker morgen, hem zei tussen 12u30 en 18uur. Rond 13u50 denk ik was technieker hier.

Dusja, denk dat het bij velen zo is, niks emails krijgen. Maar het staat wel normaal geregistreerd enzo ze.

Juist nu een mailke gekregen voor de simkaart te activeren als ik die ontvangen heb. Dat is het 1ste nu dat ik heb gekregen ;).
Update: simkaart al ontvangen, wtf, zo snel haha. Telenet breekt mega records bij mij.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 op 28 apr 2021, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

fieldoxide schreef:
Converted schreef:
Acemath schreef:Ik heb 3 dagen geleden ook de overstap gedaan naar one up+, maar ik heb hier nog geen bevestigingsmail van gehad, maar wel al mails over ' haal meer uit je one up"

Trouwens, ik heb een modem CH7465nogiets, die moet toch Gigabit aankunnen? Ik haal max 380? Upload is wel naar de 40 gegaan, maar downloadsnelheid blijft wel serieus achter? Is er een andere manier om dit te testen dan via pc?
Je zal hem moeten omruilen voor de laatste nieuwe hgw. Ofwel online ofwel in de winkel.
Hier bleef de download ook steken op 380. Na de nieuwe modem geinstalleerd te hebben is het zo goed als altijd 1000...
Kan je mij het typenummer van de laatste nieuwe HGW waar je deze snelheden mee kan behalen?
ik bedoelde daarmee, iemand die de business formule al een hele tijd heeft zou dit moeten weten, tenminste als je ene goed geheugen hebt :banana:
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb net even contact opgenomen met Telenet via messenger hoe het nu eigenlijk zit met de snelheden van de CH7465LG-TN en de snelheid is inderdaad afgeknepen op 400Mbps, ik mag deze gaan omruilen voor de CH8568LG om de snelheden van de One Up te behalen.
Maar ik twijfel nog aangezien dat ding nogal lawaai maakt en mijn huidige modem staat in onze woonkamer.
-censored-
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2020, 14:54
Bedankt: 2 keer

Dit lees ik nu op de site van Orange.
Indien je tijdens piekuren* meer dan 3 TB tijdens eenzelfde maand verbruikt, zal je tijdelijk beschouwd worden als een intensieve gebruiker. In dit geval kan je internetsnelheid tijdens de piekuren tijdelijk verminderd worden (20 Mbps download en 2 Mbps upload) maar je volume blijft onbeperkt.
https://www.orange.be/nl/hulp/technisch ... -love-pack
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

streulma schreef: Maar als alleenstaande is Telenet One een vooruitgang!
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar het blijft vreemd klinken als ik naar de prijs kijk :lol:

Alleenstaanden in België betalen het meest.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik vind als alleenstaande heb je niet veel keus als je enkel coax hebt liggen.

Mocht je proximus lijn ook hebben liggen dan heb je toch fors veel aanbod.

Orange
Edpnet in combinatie met een tv product elders of gewoon cord cutting
Eventueel scarlet als je niet veel nodig hebt.
Telenet
Proximus

Is toch een heel verschil als je enkel coax hebt:
Orange
Telenet

qua klantendienst is Telenet denk ik superieur aan Orange
Trouwens over alleenstaande, ik vind dat providers maar de gemeenschap in het algemeen nog teveel focust op koppels. Terwijl er alleen maar meer en meer alleenstaande komen.
Soxbrother
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2021, 18:14

Ze willen iedereen laten overstappen naar One of One up,
maar er zijn al sinds de corona geen tv boxen beschikbaar hoor ik,
LOL :roll:
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

fieldoxide schreef:
Converted schreef:
Acemath schreef:Ik heb 3 dagen geleden ook de overstap gedaan naar one up+, maar ik heb hier nog geen bevestigingsmail van gehad, maar wel al mails over ' haal meer uit je one up"

Trouwens, ik heb een modem CH7465nogiets, die moet toch Gigabit aankunnen? Ik haal max 380? Upload is wel naar de 40 gegaan, maar downloadsnelheid blijft wel serieus achter? Is er een andere manier om dit te testen dan via pc?
Je zal hem moeten omruilen voor de laatste nieuwe hgw. Ofwel online ofwel in de winkel.
Hier bleef de download ook steken op 380. Na de nieuwe modem geinstalleerd te hebben is het zo goed als altijd 1000...
Kan je mij het typenummer van de laatste nieuwe HGW waar je deze snelheden mee kan behalen?
Dat "torentje" is de laatste nieuwe hgw met wifi. Typenummer is CH8568LG
"ONEup -> 1000/40"
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

Orange heeft de FUP voor alle verbruikers naar 3TB gebracht (zie link).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Super daarom dat ze me vorige maand over de limiet lieten gaan, moest zijn dat ze het dan al wisten.
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Wat een buzzer beater. Ik stond echt op het punt om naar Telenet over te stappen owv. de FUP.
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
Janic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jan 2011, 19:16
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

thomiwilli schreef:Orange heeft de FUP voor alle verbruikers naar 3TB gebracht (zie link).
Dus Orange doet wat Telenet niet wil doen. Alle abonnementen naar 3TB.
Slimme zet van Orange.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

:-(
Soxbrother schreef:Ze willen iedereen laten overstappen naar One of One up,
maar er zijn al sinds de corona geen tv boxen beschikbaar hoor ik,
LOL :roll:
Niet alles geloven.

Ik ben nieuwe klant, heb tv box.

Maat van mij werkt in een telenet center: dien heeft een hele stapel van staan. ;).

Er zijn er.

Genoeg voorraad voor 100000 den mensen dat weet ik niet.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

Hier komen we al direct in botsing met kafka van Telenet. Blijkbaar is door een softwarefout in hun systemen van hun kant de datasim en mobiele simkaarten die bij oneup horen "blijven steken" waardoor die nu niet automatisch geactiveerd kunnen worden en ik handmatig een contract moet doorsturen, liefst per mail zodat ze het handmatig kunnen activeren...
"ONEup -> 1000/40"
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Janic schreef:
thomiwilli schreef:Orange heeft de FUP voor alle verbruikers naar 3TB gebracht (zie link).
Dus Orange doet wat Telenet niet wil doen. Alle abonnementen naar 3TB.
Slimme zet van Orange.
orange heeft niks te zeggen, natuurlijk als zei alle verbindingen omzetten naar een soort one of one up dus upgraden zullen zei natuurlijk ook de 3 tb krijgen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
TonySuperPony
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2020, 11:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Converted schreef:Hier komen we al direct in botsing met kafka van Telenet. Blijkbaar is door een softwarefout in hun systemen van hun kant de datasim en mobiele simkaarten die bij oneup horen "blijven steken" waardoor die nu niet automatisch geactiveerd kunnen worden en ik handmatig een contract moet doorsturen, liefst per mail zodat ze het handmatig kunnen activeren...
Had hetzelfde, maar een vriendelijke man heeft ze toch handmatig geactiveerd voor mij ;).
Heb je hen gebeld?
dbiphoner
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 26 okt 2010, 15:35
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 4 keer

Hallo,

Iemand al over naar all internet + tv met tv flow optie?

Volgens Telenet medewerker blijven de ci+ modules actief en dus ook het kabelsignaal...

ik heb een gekochte Digibox maar die staat nooit aan. Ik vermoed dat digibox niet meer gaat werken maar wil wel men ci modules behouden.

Dus als iemand deze setup heeft graag reactie.

Mvg
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”