Telenet: "Nieuwe" bundels en prijsverhoging
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ben eens benieuwd hoeveel je in de cloud kan opnemen, want ik vind daar voorlopig lijk niks van terug
Laatst gewijzigd door proximusboyke 25 apr 2021, 20:09, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Data technicus
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 43 keer
Hier u antwoord.proximusboyke schreef:ben eens benieuwd hoeveel je in de clous kan opnemen, want ik vind daar voorlopig lijk niks van terug
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... et-tv-box/
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
750, waarom een cadeau geven als ze meer uit uw zakken kunnen halen
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 21 keer
Antwoord ontvangen: Giga boost is op 90% van de adressen beschikbaar waar Telenet beschikbaar is. Ik zit bij die 10% dus.thomiwilli schreef:Ik zal dit is navragen bij Telenet.philippe_d schreef:Ik wist niet dat er nog (uitzonderlijke) locaties waren, waar er geen gigabit mogelijk was.thomiwilli schreef:Ik kreeg de melding "Giga is niet beschikbaar op jouw adres".philippe_d schreef:Giga is overal te krijgen, of je 1gb/s kan halen hangt vooral af van de drukte op de node (en het aantal gigabit klanten in je straat )
Tenzij ze het aantal gigabit klanten per node beperken?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb enkele uren geleden dezelfde vraag voorgelegd aan de Telenet support desk, in verband met een Wigo Home, en het "zou intern worden nagevraagd", maar we kennen TN wel al lang genoeg om te weten wat het antwoord zal zijn zeker? (En de tabel geeft ook weinig hoop natuurlijk. WIGO's)680x0 schreef:Ik heb een Wigo en daar staat als internet abo 'All Internet' bij vermeld in 'mijn telenet'.. Wat wordt het dan ?
Geen nood, als het njet is herschikken we de boel naar een ONE Up en gooien we Play More buiten. Enige nut voor ons was uiteindelijk de 7-dagen terugkijkfunctie die nu met Iconic standaard wordt.
(Eigenlijk erg dat we enkel daarvoor, en voor een beetje korting op Play Sports, al jaren extra betalen..)
Extra kostprijs van deze ONE Up configuratie, ongeveer 1 euro. Oké, een zoveelste verdoken prijsverhoging, maar voor gigabit, 4x FUP en een (hoewel voor ons nutteloze) bijkomende (data-)SIM lijkt het nu voor 1 keer wel 's schappelijk.
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Hoe goed is 0.5Mbps eigenlijk doenbaar voor mobiel verkeer ? Een Waze of Facebook bvb, gaat dat nog deftig werken met zo weinig bandbreedte ? Ze mogen het wel als onbeperkt benoemen, maar met kinderen die in de auto veel gaan YouTube kijken, ga je volgens mij toch heel snel over je 40GB gaan, denk ik.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 23 keer
Hoi,
Ik begrijp niet dat sommige dit duur vinden..
Ik ben al vele jaren klant bij proximus en sinds september omgeschakeld naar flex met heel wat zever als gevolg.. Ik had dat telefonisch besteld zonder decoder, na 2 facturen bleek dat dat niet kon zonder decoder , mijn oude formule mocht niet meer... Als ik dan vroeg waar na 2 maanden de decoder was werd het stil ad andere kant vd lijn .. Dan hebben ze eenmalig voor 12maanden een korting gegeven van 5e pm.. Als ik vroeg naar mijn wifibooster dan moest ik stoppen met zagen want die zat niet in mijn flex in, alhoewel het op mijn contract staat, die dame was echt grof. Dan nog zwijgen over de fiber die in straat is gelegd voor de deur waar ze 3j geleden beloofd hebben dat ze die gingen binnen leggen en nu ineens niks meer van weten..Dan vraag je om het all stars abbo terug stop te zetten wat ze per ongeluk vergeten waar je dus de volgende maand nog is 30e aan je broek hebt... Ter info, ik heb een 50mb lijn hier..
De limiet en prijs hielden me tegen om terug nr tn te gaan.
Nu als ge dus die flex bekijkt 71euro zonder een gsm abonnement, met eentje van 5gb is het er 86euro, ok met disney + 6epm en hln digitale abbo... Maar bij tn krijg je 40gb data via 1gsm abbo en een datasim dus eindelijk na lange tijd nog is een abbo van tn dat mee kan met proximus.. O en belangrijker een 150mb lijn...
Dus waarom zou dit in vergelijking met prox flex zo duur zijn..
Tom
Ik ben al vele jaren klant bij proximus en sinds september omgeschakeld naar flex met heel wat zever als gevolg.. Ik had dat telefonisch besteld zonder decoder, na 2 facturen bleek dat dat niet kon zonder decoder , mijn oude formule mocht niet meer... Als ik dan vroeg waar na 2 maanden de decoder was werd het stil ad andere kant vd lijn .. Dan hebben ze eenmalig voor 12maanden een korting gegeven van 5e pm.. Als ik vroeg naar mijn wifibooster dan moest ik stoppen met zagen want die zat niet in mijn flex in, alhoewel het op mijn contract staat, die dame was echt grof. Dan nog zwijgen over de fiber die in straat is gelegd voor de deur waar ze 3j geleden beloofd hebben dat ze die gingen binnen leggen en nu ineens niks meer van weten..Dan vraag je om het all stars abbo terug stop te zetten wat ze per ongeluk vergeten waar je dus de volgende maand nog is 30e aan je broek hebt... Ter info, ik heb een 50mb lijn hier..
Nu als ge dus die flex bekijkt 71euro zonder een gsm abonnement, met eentje van 5gb is het er 86euro, ok met disney + 6epm en hln digitale abbo... Maar bij tn krijg je 40gb data via 1gsm abbo en een datasim dus eindelijk na lange tijd nog is een abbo van tn dat mee kan met proximus.. O en belangrijker een 150mb lijn...
Dus waarom zou dit in vergelijking met prox flex zo duur zijn..
Tom
-
- Pro Member
- Bedankt: 21 keer
Als dit stabiel is, is dit zeker bruikbaar voor zaken als social media, Waze, e-mail, ... YouTube en Netflix (met zeer goede video player) zullen ook nog net gaan op (zeer) lage beeldkwaliteit. Als het echt stabiel aan 512 kbs is, is dit zeker bruikbaar voor 95% van de zaken die ik deed (heb dit zelf al eens paar dagen gehad met ander abo).Tomby schreef:Hoe goed is 0.5Mbps eigenlijk doenbaar voor mobiel verkeer ? Een Waze of Facebook bvb, gaat dat nog deftig werken met zo weinig bandbreedte ? Ze mogen het wel als onbeperkt benoemen, maar met kinderen die in de auto veel gaan YouTube kijken, ga je volgens mij toch heel snel over je 40GB gaan, denk ik.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 19 keer
1) Wacht wacht wacht. Je kunt niet zeggen dat het even duur is omdat jij gezaag en gezever hebt gehad ermee. Er staat overal duidelijk vermeld dat een decoder inbegrepen is bij Proximus.tom35 schreef:Hoi,
Ik ben al vele jaren klant bij proximus en sinds september omgeschakeld naar flex met heel wat zever als gevolg..
2) Flex zonder mobiel abonnement kost 59,99 euro, niet 70,99 euro. Als jij 70,99 euro moet betalen dan heb je het pakket gekozen met volgende zaken extra erin:
Je betaalt die 11 euro extra dus voor deze zaken. Als jij geen wifi booster, vaste lijn en family gedoe (wat dat dan ook mag zijn) nodig hebt, dan heb je het verkeerde pakket gekozen.
3) Ook op basis van jouw lijnprofiel kun je niet zeggen dat Proximus even duur of duurder is. Dat jij maximum 50Mbps haalt was op voorhand uit te zoeken. Als je een hogere snelheid wou dan was het enige alternatief al altijd Orange of Telenet. Als je dit te laag vindt, had je toch gewoon niet moeten overstappen naar een VDSL provider?
Er staan in dit topic ondertussen genoeg prijsvergelijkingen en daar komt uit dat het niet zo eenvoudig is. De ene zal tevreden zijn met de snelheid, de andere niet. De ene zal tevreden zijn met 40GB mobiele data, de andere gebruikt amper 2GB. Kies vooral een product dat bij jouw noden aansluit en besef dat net die noden de prijs zullen bepalen.
PS: als je nu Flex hebt zonder mobiel abonnement, te verkrijgen vanaf 59,99 euro, dan had je ook kunnen kiezen voor Telenet Internet + TV aan 57,87 euro met 150GB data. Als dat onvoldoende data is, dan kwam je bij Telenet meteen aan het pakket van 82,43 euro, wat ook weer duurder is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Unicorn,
Ik weet niet wat voor vage omschrijving dit is maar dan heb je toch iets
Staat bij promotievoorwaarden.Gratis (zelf) installeren: Indien een klant in aanmerking komt voor een Self Starter-installatie, zal de klant gratis zijn vaste Telenet-diensten zelf kunnen installeren. Kan op het registratieadres geen Self Starter-installatie geboekt worden, dan komt de klant in aanmerking voor een gratis Comfort-Installatie t.w.v. €85. Een technieker zal dan op het woonadres van de klant de Telenet-diensten komen installeren.
Gratis activering t.w.v. €50 bij het aangaan van een nieuw internetabonnement
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 121 keer
De BASE website is ook in onderhoud. Het is niet mogelijk om bij voorbeeld een BASE unlimited te nemen. Er is dus ook een revamp van de BASE portfolio
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
Hier is one up ondertussen geactiveerd.
Hebben recht op nieuwe modem blijkbaar, zal dan eens langsgaan bij een Telenet center.
[Bij de 2 simkaarten staat unlimited, dus kan je niet zien hoeveel gb je effectief hebt. Wel hoeveel je verbruikt hebt]
Hebben recht op nieuwe modem blijkbaar, zal dan eens langsgaan bij een Telenet center.
[Bij de 2 simkaarten staat unlimited, dus kan je niet zien hoeveel gb je effectief hebt. Wel hoeveel je verbruikt hebt]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik twijfel toch wel enorm wat te doen... Momenteel hebben we Orange Love Trio met 2x Go Plus voor 81€.
Bij Telenet zou ik vergelijken met One met 2 gsm nummers en de Flow combo. Dat komt samen neer op 95,5.
Snelheid ligt 50% hoger (100/10 vs 150/15), heb je een extra datakaart (ideaal voor aan de zee) en ligt de limiet ligt op 3TB ipv 750 GB. Vooral de extra upload en datakaart zijn interessant. Maar ook de decoder die buiten ligt, is ideaal voor mij. Ook zouden we terug een vaste lijn kunnen hebben ipv de Carrefour Mobile backup dat hier ligt.
Op zich ben ik wel tevreden van Orange en is het momenteel toch nog wel 14,5€/maand goedkoper. Op jaarbasis is dat toch ook weer 174€.
Ik zal mijn hersenen nog wat moeten pijnigen en misschien toch eerder hopen op een reactie van Orange uit??
Bij Telenet zou ik vergelijken met One met 2 gsm nummers en de Flow combo. Dat komt samen neer op 95,5.
Snelheid ligt 50% hoger (100/10 vs 150/15), heb je een extra datakaart (ideaal voor aan de zee) en ligt de limiet ligt op 3TB ipv 750 GB. Vooral de extra upload en datakaart zijn interessant. Maar ook de decoder die buiten ligt, is ideaal voor mij. Ook zouden we terug een vaste lijn kunnen hebben ipv de Carrefour Mobile backup dat hier ligt.
Op zich ben ik wel tevreden van Orange en is het momenteel toch nog wel 14,5€/maand goedkoper. Op jaarbasis is dat toch ook weer 174€.
Ik zal mijn hersenen nog wat moeten pijnigen en misschien toch eerder hopen op een reactie van Orange uit??
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
Gisteren abo online besteld, een uurtje geleden even uitval van de modem en het was geactiveerdConverted schreef:Damn das snel. En heb je gewoon je abo aangepast online?
Heb wel een overdracht van een nummer. Dus mss daarom dat het nog verwerkt moet worden...
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... erkbeheer/
Spijtig maar helaas, WIGO & YUGO blijven dus met die 750Gb limiet zitten ... typisch Telenet.
Want daar zitten mensen bij voor wie het duurder zou worden om naar Oneup te gaan, dus ja, dat zouden ze wel graag willen natuurlijk.
Ook wel een beetje verwarrend dat hun losse "All-internet" wel 3Tb krijgt (en er bij Wigo duidelijk staat dat je internet-abo een All-internet 300 is), maar ja, we zullen dus toch niks krijgen.
Tja, dan blijven we voorlopig maar tegen de limiet aanschurken.
Spijtig maar helaas, WIGO & YUGO blijven dus met die 750Gb limiet zitten ... typisch Telenet.
Want daar zitten mensen bij voor wie het duurder zou worden om naar Oneup te gaan, dus ja, dat zouden ze wel graag willen natuurlijk.
Ook wel een beetje verwarrend dat hun losse "All-internet" wel 3Tb krijgt (en er bij Wigo duidelijk staat dat je internet-abo een All-internet 300 is), maar ja, we zullen dus toch niks krijgen.
Tja, dan blijven we voorlopig maar tegen de limiet aanschurken.
-
- Premium Member
- Bedankt: 34 keer
Heb de indruk dat ze de techniekers wat minder werk willen geven en de baan op willen sturen.
Aangezien ze nu promoten om Self Starter te doen.
Ze schrijven ook in de voorwaarden wanneer er geen Self Starter op dat adres mogelijk is er alsnog een gratis technieker kan komen.
Aangezien ze nu promoten om Self Starter te doen.
Ze schrijven ook in de voorwaarden wanneer er geen Self Starter op dat adres mogelijk is er alsnog een gratis technieker kan komen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
WIGO is zelfs niet meer verkrijgbaar... als je dus vandaag de dag Internet/DTV/Vast telefonie wenst moet je naar de concurrentie ?
Van vaste telefonie is zelfs helemaal niets meer te vinden... enkel nog de combo Internet/DTV ?
Als ik van m'n huidige Whoppa moet overstappen ben ik meteen 23 euro meer kwijt (en krijg ik een mobiel abonnement dat ik totaal niet nodig heb).
Van vaste telefonie is zelfs helemaal niets meer te vinden... enkel nog de combo Internet/DTV ?
Als ik van m'n huidige Whoppa moet overstappen ben ik meteen 23 euro meer kwijt (en krijg ik een mobiel abonnement dat ik totaal niet nodig heb).
-
- Premium Member
Wat ik al geleerd heb is dat het niet "verplicht" is een dienst te activeren die in je pakket zit.DarkV schreef:WIGO is zelfs niet meer verkrijgbaar... als je dus vandaag de dag Internet/DTV/Vast telefonie wenst moet je naar de concurrentie ?
Je hebt bijvoorbeeld vaste lijn in Whop/Whoppa, maar Telenet is niet verplicht dit actief te zetten en een nummer toe te kennen, ze kunnen het ook zo laten.
Zo ook met de mobiele nummers.
Het zit inbegrepen, maar het is geen must.
-
- Premium Member
wat ik ook merk dat ik de datasim + safespot zelf nog moet activeren via mijn telenet.
(Weet niet of ik safespot zal activeren, heb een PS4 en ik ken dat dan dat ze bepaalde poorten afsluiten)
(Weet niet of ik safespot zal activeren, heb een PS4 en ik ken dat dan dat ze bepaalde poorten afsluiten)
-
- Elite Poster
Lol... is dit een grapstreulma schreef:Wat ik al geleerd heb is dat het niet "verplicht" is een dienst te activeren die in je pakket zit. Het zit inbegrepen, maar het is geen must.
Je moet er wel voor betalen hoor... nogmaals, overstappen van een Whoppa kost me 23 euro extra (da's een prijsstijging van ongeveer 25 procent !)
Het antwoord van Telenet is dat ik Internet/DTV plus apart telefonie kan nemen (oude formules die me 22 euro meer kosten )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Had ik gelezen maarja, tzal aan mij liggen zeker dat ik minder slim ben ?? Ik snap het dus niet: moet je nu als nieuwe klant 85 lappen betalen of niet? Gvrrr.boonpwnz schreef:Unicorn,
Staat bij promotievoorwaarden.Gratis (zelf) installeren: Indien een klant in aanmerking komt voor een Self Starter-installatie, zal de klant gratis zijn vaste Telenet-diensten zelf kunnen installeren. Kan op het registratieadres geen Self Starter-installatie geboekt worden, dan komt de klant in aanmerking voor een gratis Comfort-Installatie t.w.v. €85. Een technieker zal dan op het woonadres van de klant de Telenet-diensten komen installeren.
Ook net messenger gestuurd naar telenet.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 26 apr 2021, 09:36, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
One + vaste lijn (gratis) + TV Iconic kost inderdaad 86 Euro, maar wat ik bedoel is, je bent niet verplicht dat mobiel abonnement te nemen. Je betaald er inderdaad voor.DarkV schreef:Lol... is dit een grapstreulma schreef:Wat ik al geleerd heb is dat het niet "verplicht" is een dienst te activeren die in je pakket zit. Het zit inbegrepen, maar het is geen must.
Je moet er wel voor betalen hoor... nogmaals, overstappen van een Whoppa kost me 23 euro extra (da's een prijsstijging van ongeveer 25 procent !)
Het antwoord van Telenet is dat ik Internet/DTV plus apart telefonie kan nemen (oude formules die me 22 euro meer kosten )
- Converted
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Billy. schreef:Net ook besteld. Maar geen bevestigingsmail gekregen. Was dit bij jouw ook zo?diederik schreef:Hier is one up ondertussen geactiveerd.
Yep, ook nog geen bevestigingsmail gekregen...
"ONEup -> 1000/40"
-
- Elite Poster
Met een Whoppa moet je al kijken naar een One Up en dan zit je aan 106 euro (nu slechts 83 euro en ik heb nog steeds internationaal bellen ook).streulma schreef:One + vaste lijn (gratis) + TV Iconic kost inderdaad 86 Euro, maar wat ik bedoel is, je bent niet verplicht dat mobiel abonnement te nemen. Je betaald er inderdaad voor.
Of je het nu moet activeren of niet laat de mensen koud vermoed ik... het enige wat telt is wat je moet betalen (en dat is een forse prijsstijging).
TN stelde me zonet All Internet + TV voor... dan kom ik aan 82 euro (en heb je de 3 TB volume), echter dan ben ik m'n vaste lijn kwijt (al is een OVH VoIP oplossing dat een alternatief).
-
- Elite Poster
Dan blijf je toch gewoon bij je Whoppa ? Ik zie het probleem niet.DarkV schreef:Als ik van m'n huidige Whoppa moet overstappen ben ik meteen 23 euro meer kwijt (en krijg ik een mobiel abonnement dat ik totaal niet nodig heb).
Ik ga zelf overstappen, want het is juist een stuk goedkoper dan Whoppa + los GSM abonnement (Proximus Mobilus S). Maar ik stap gewoon over naar One, niet naar One Up. Ok, qua snelheid ga ik er op achteruit (150/15 ipv 200/20) maar ik heb helemaal geen nood aan 1Gbps (zou het zelfs nauwelijks kunnen benutten wegens gebruik van Powerline pluggen binnenshuis).
De grootste verschillen zijn de limieten (3TB ipv 750GB voor vast, en 40GB ipv 2GB voor mobiel) en dat is nu uitgerekend iets waar ik gewoon maandelijks tegenaan loop. Dat het dan ook nog eens €16 goedkoper is per maand, is alleen maar meegenomen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Stekezot:
De installatie is betalend en bedraagt €85. De activatie is gratis. Wel dien je éénmalig €50 te betalen voor de aansluiting van je adres. Bij de installatie krijg je meteen de juiste modem zodat je direct aan de slag kan en is deze ook aangepast voor de andere abonnementen dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. Indien je kiest om de installatie zelf te doen zal er wel een technicus komen om de aansluiting buiten in orde te brengen en indien nodig zal deze ook de basisopstelling voorzien die je verder zelf en makkelijk kan afwerken. Uiteraard kan je steeds bereiken als je hulp nodig hebt! Bert
Dusja, dat gaat zo niks worden helaas en zelf installeren daar ken ik niks van en heb geen zin om te gaan prutsen.
Aansluiting buiten is er al dus dat is oke.
85€ dus betalen, begin ik niet aan. Tis al duur genoeg hier dat internet en tv kijken en dan zit de voetbal enzo er nog niet bij.
De installatie is betalend en bedraagt €85. De activatie is gratis. Wel dien je éénmalig €50 te betalen voor de aansluiting van je adres. Bij de installatie krijg je meteen de juiste modem zodat je direct aan de slag kan en is deze ook aangepast voor de andere abonnementen dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. Indien je kiest om de installatie zelf te doen zal er wel een technicus komen om de aansluiting buiten in orde te brengen en indien nodig zal deze ook de basisopstelling voorzien die je verder zelf en makkelijk kan afwerken. Uiteraard kan je steeds bereiken als je hulp nodig hebt! Bert
Dusja, dat gaat zo niks worden helaas en zelf installeren daar ken ik niks van en heb geen zin om te gaan prutsen.
85€ dus betalen, begin ik niet aan. Tis al duur genoeg hier dat internet en tv kijken en dan zit de voetbal enzo er nog niet bij.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Play more valt dus weg, maar wat met die extra zenders die je daarbij kreeg, zowel televisie als radio? STreamz+ komt daarvoor in de plaats, en wordt bij het blok TV Iconic gesproken over gratis extra's maar wat bedoelen ze daarmee?
-
- Plus Member
- Bedankt: 11 keer
Unicorn1 schreef:Stekezot:
Begrijpend lezen is soms moeilijk.Gratis (zelf) installeren: Indien een klant in aanmerking komt voor een Self Starter-installatie, zal de klant gratis zijn vaste Telenet-diensten zelf kunnen installeren. Kan op het registratieadres geen Self Starter-installatie geboekt worden, dan komt de klant in aanmerking voor een gratis Comfort-Installatie t.w.v. €85. Een technieker zal dan op het woonadres van de klant de Telenet-diensten komen installeren.
Zelf installeren = gratis
indien geen self starter mogelijk -> gratis confort installatie t.w.v 85€ = gratis ( waarde is normaal 85€)
Dus als je nog niets hebt ven Telenet zal alles gratis geïnstalleerd worden, als er al een basis installatie is dan moet de modem geïnstalleerd worden en de verdere verbindingen naar je computer en dergelijke.
Van welke streek ben je ? Ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die je wel verder willen helpen als de basis installatie er is.
Laatst gewijzigd door stevenvs 26 apr 2021, 11:31, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Precies veel volk dat wil overschakelen, want hun site heeft het zwaar. Eerst kon ik via Mijn Telenet niet naar mijn producten om daar te upgraden, en nu ligt zelfs de homepage eruit.
Ik denk dat ik maar gewoon naar Telenet shop ga, er is er hier een op minder dan een kilometer afstand. Ik zit immers ook met een nummeroverdracht van Proximus en geen idee of dat ook allemaal onilne kan.
EDIT: issue bleek veroorzaakt door cookies. Geen probleem met Edge, na clearen van de cookies in Chrome ook geen problemen meer.
Ik denk dat ik maar gewoon naar Telenet shop ga, er is er hier een op minder dan een kilometer afstand. Ik zit immers ook met een nummeroverdracht van Proximus en geen idee of dat ook allemaal onilne kan.
EDIT: issue bleek veroorzaakt door cookies. Geen probleem met Edge, na clearen van de cookies in Chrome ook geen problemen meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Vaganzza schreef:Ik twijfel toch wel enorm wat te doen... Momenteel hebben we Orange Love Trio met 2x Go Plus voor 81€.
Beetje zelfde situatie hier, nu betalen we 80 EUR voor 400/40, TV en 1 mobiel.
One Up + Flow komt op 95,50 gewoon voor wat meer snelheid, met de limiet van 750GB hebben we geen probleem.
Als je naar het aanbod zenders kijkt heb je VRT, wat varianten van VTM en Play en dat is het zowat.
Met de gewone TV erbij komen we aan 106 / maand ofwel 312 op jaarbasis. Voor wat hogere snelheid en extra maar onnodige data is dat een serieuze meerkost.
Mooie stunt natuurlijk wel van Telenet, uitpakken met veel mobiele data terwijl de meeste onder ons het voorbije jaar en komende maanden thuis op de wifi zitten / zaten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Heb de overstap gemaakt naar OneUp met 4 SIM kaarten + streamz. Gisteren mail verstuurd. Deze morgen was alles al OK.
Merk wel op mijn smartphone (GALAXY A51) verschil in snelheid.
Ga nu verbruik mobiele dat monitoren. Indien mijn echtgenote te weinig verbruikt, kan ze nog altijd naar een andere provider met een goedkoper abo.
Merk wel op mijn smartphone (GALAXY A51) verschil in snelheid.
Ga nu verbruik mobiele dat monitoren. Indien mijn echtgenote te weinig verbruikt, kan ze nog altijd naar een andere provider met een goedkoper abo.