Dag Luc,Luc Watrin schreef:Ik hoor ook dat Go Unlimited een andere naam zal krijgen. De prijs zal ook permanent zijn. Orange Belgium wacht aan en bereidt zich voor op de aankomst van Youfone op het Proximus netwerk en de overname van MV door Proximus.
Telenet werkt ook aan een hernieuwde BASE Unlimited. Ik hoor dat ze naar een soort Mobilus Unlimited premium willen gaan
Je had gelijk!
Inmiddels zal Orange geschrokken zijn van het Telenet One aanbod en is Youfone ook voorzichtig gestart.
Ik ben dus heel benieuwd wat de reactie van Orange gaat zijn, ik ben zeer verrast door het aanbod van Telenet One dat serieus de concurrentie aangaat zowel qua prijs als qua inhoud / snelheid / volumes.
Het mobiele aanbod kunnen ze makkelijk aanpassen maar de uitdaging gaat zijn: kan men de snelheid verhogen voor het vast internet en eventueel TV via een Android / Apple TV app aanbieden om de prijs te doen dalen? Want ik vrees anders dat Telenet vanaf maandag beter uit (prijs)vergelijkende tests gaat komen en dat is best bizar / onverwacht. Ze zullen hiermee veel klanten kunnen (terug)winnen.
Ook het e-Sim verhaal voor Apple Watch spreekt mij aan bij Telenet terwijl Orange dat nog altijd niet heeft gerealiseerd.
Het gaan spannende weken worden en ik kijk al uit naar het nieuws dat zal volgen!