Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Die iConsole+ app is dan ook dikke rommel, probeer eens met de MyHomeFIT-app , het exacte model staat er niet bij maar wellicht werkt het ook als je het instelt op een andere crosstrainer van het merk Hammer.TiTanium schreef:Hammer Cross-motion BT
hammer.png
De app iConsole+ doet voorlopig niet wat ik er van verwacht, maar ik heb nu 14 dagen Kinomap genomen, dat maakt het wel wat leuker.
Hier een hometrainer op aangesloten en zeer tevreden over.
Laatst gewijzigd door Gray 10 apr 2021, 11:12, in totaal 2 gewijzigd.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Dank je voor de tip, ik ga dit zeker bekijken. Ik moet wel zeggen dat wij fan zijn van de kinomap app.
Maar daar hangt dan weer een abonnement aan
Maar daar hangt dan weer een abonnement aan
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Is dat dan al voorzien op je oude dag, dat je electrisch UPs kan gaan en de zwaartekracht voor de downs? [emoji16]seagull schreef:Na 17 jaar geïnvesteerd in een nieuw bed, lattenbodems en matrassen.
Swissflex. Full option. Met ingebouwde UPS.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Er zit gewoon een oplaadbare batterij in de unit zodat je bij stroomuitval naar een horizontale positie kunt gaan met een noodknop.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
De standaard Intex Filter die ‘op maat van je zwembad’ is vervangen door een zand filter (gevuld met filterballen). Wat een verschil ... er staat wel wat meer druk op de slangen en die van Intex gebruiken op de zand filter bleek niet zo een goed idee ... maar ok, dat beetje lekkage is voorlopig nog onder controle. Het filter wel een PAK beter en stiller
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Hmm, is een ZFP echt stiller? Ik durf mijn cartridge pomp 'iet te vervangen door een ZFP, omwille van het geluid. De buren lieten het ook nog wel leuk vinden als ik de hele dag denpomo laat draaienSasuke schreef:De standaard Intex Filter die ‘op maat van je zwembad’ is vervangen door een zand filter (gevuld met filterballen). Wat een verschil ... er staat wel wat meer druk op de slangen en die van Intex gebruiken op de zand filter bleek niet zo een goed idee ... maar ok, dat beetje lekkage is voorlopig nog onder controle. Het filter wel een PAK beter en stiller
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
In de categorie "zie je wel dat Android beter/leuker/veelzijdiger is dan Apple iOS":
Een HDMI-capture dongeltje en een USB-C OTG-kabeltje, een ballhead, een smartphonehouder van een selfiestick, een oude Android smartphone en gratis OTG Video app en tada, voor <30 euro heb ik een externe monitor voor m'n videocamera
Een HDMI-capture dongeltje en een USB-C OTG-kabeltje, een ballhead, een smartphonehouder van een selfiestick, een oude Android smartphone en gratis OTG Video app en tada, voor <30 euro heb ik een externe monitor voor m'n videocamera
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Ik kan de jaloezie hier nog amper in toom houden.
Maar toch... Vier deuren, why??
Veel plezier en veilige km gewenst!
Maar toch... Vier deuren, why??
Veel plezier en veilige km gewenst!
Everything that has a beginning has an end.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Yep. Daily tot de zaailingen in volle grond uitgeplant worden.pfuhu schreef:Je daily?Jack Daniels schreef:Niet zo sjiek als de boot. Plantenspuit van Action voor 0,69 euro
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Cool! Ik ben een jaar of 2 geleden begonnen met zeillessen maar door corona is er spijtig genoeg niets meer van gekomen. Ik hoop deze zomer weer terug van start te gaan en ergens een klein bootje op de kop te tikken. Voor geen geld kan je eentje vinden al.sky schreef:Niet zo sjiek als die Porsche, mooie wagen Dafke, maar morgen ontvangen we ons nieuw (2dehands) speeltje.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Mi band 6 met een zwarte metal strap. Ik had daarvoor de 1, de 2 en de 4.
Goedkoop en goed genoeg voor mij, en met de batterij kom je tot 2 weken toe.
Goedkoop en goed genoeg voor mij, en met de batterij kom je tot 2 weken toe.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier is de DJI Mavic Mini 1 de verkoop in gegaan, en met het geld daarvan is de DJI Mini 2 gekocht.
Vooral omwille van fotografie in RAW en de (vééél) betere ocusync!
Vooral omwille van fotografie in RAW en de (vééél) betere ocusync!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
True, maar het is toch een hele gok. Ik denk dat de ommezwaai wel eens héél snel zou kunnen gebeuren van zodra de bedrijven naar elektrisch gaan.Dafke schreef:Dat zou ik niet durven zeggen, heel wat particulieren die graag met zo een auto willen rondrijden, maar niet de jackpotnieuwprijs willen betalen!
Wat voor motor is het overigens?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Mooi, in elk geval proficiat met uw aankoop.Dafke schreef:3L V6 twinturbo met nog wat electrisch gedoe bij
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Heb jij ooit al eens iets NIET gekocht ...selder schreef:Dat is exact de reden waarom dat oud oranje gevaarte hier staat Wanneer anders, als ik 65 ben en er maar half van kan genieten?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Bij deze is de interessante discussie over "het geld en het geluk" afgesplitst: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=1&t=60674
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Garpenlov
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 50 keer
Gelukkig nog enkele in stock voor een "okay" prijs.
Snel eentje gekocht voor mij & m'n broer.
Toch maar gevraagd voor een zakje, anders wordt ik nog neergeslagen door mensen die denken dat ik een miner of scalper ben.
Snel eentje gekocht voor mij & m'n broer.
Toch maar gevraagd voor een zakje, anders wordt ik nog neergeslagen door mensen die denken dat ik een miner of scalper ben.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Alles hier gaat bijna aankomen (Louqe Raw, Asus ROG Strix Z590-I Gaming, Thorzone Mjolnir, ...) dus die 3080Ti mag gaan komen, mag zelfs een 3-slots zijn voor in de Raw!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Het is deze https://www.alternate.be/ASUS/GeForce-R ... ct/1679872Dizzy schreef:benoem okay
Dat wilt daarom niet zeggen dat hij het aan die prijs heeft gekocht.
Wat triestig is voor gamers, is dat de GPU's momenteel allemaal geprijsd zijn mooi volgens hun Ethereum hashrate, toch als je de globale prijstrends volgt wat niet wilt zeggen dat elke winkel zich daar exact aan houdt. Ik kan niet wachten tot Ethereum overschakelt op Proof-of-Stake ipv Proof-of-Work, want dan zullen er duizenden of zelfs miljoenen GPU's afgedankt worden waardoor de prijs (hopelijk gigantisch) inkakt en ik weer aan een normale prijs een GPU kan kopen.