Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Buurvrouw, waar we niet echt goed mee overeenkomen, belt me net op met volgend verhaal:
Zij: Hoi, die zwarte kat is toch van jullie hè ?
Ik: Nee, wij hebben geen zwarte kat
Zij: maar die springt toch altijd naar jullie tuin ?
Ik: dat kan best zijn, maar wij hebben geen zwarte kat. Er lopen hier zeker 10 verschillende katten door onze tuin. Onze 2 katten zijn tijgerkatten ..
Zij: Ah ja, ze waren met 2, ze hebben 1 van mijn 4 kussens kapotgebeten. (Zetel kussens onder overkapping)
Ik: ah zo, en wat wil je nu juist zeggen ? En hoe weet jij nu precies dat die 2de kat de onze was ?
Zij: ja, ik hoop dat je een familiale verzekering hebt daarvoor. En het was zeker jouw kat hoor, ik ken ze wel.
Ik: ja maar, eerst dacht je dat die zwarte kat ook van ons was en er lopen hier nog tijgerkatten rond hoor.
Zij: ja, ik wil hier geen ruzie over maken. Dat is een set 4 kussens en ik weet zeker dat het jouw kat was.
Ik: en die andere dan ? Misschien heeft mijn kat niks met dat kussen gedaan ?
Zij: Ik ga geen ruzie hierover maken, bel me maar terug als je je verzekering hebt gecontacteerd.
Ik: en wat kost dat dan ? Zij, dat weet ik niet hoor. Ik ga die kussens niet nieuw kopen als ik niet zeker weet dat je verzekering betaald.

WTF ?!

Vraag: heb nog nooit zoiets voorgehad, iemand een idee wat de opties zijn? Kan je zoiets aan de familiale verzekering aangeven en moet die niet iets kunnen bewijzen ? Lijkt me wel heel makkelijk zo. Trouwens, als het 2 katten waren, waarom zou mijn verzekering dan alles moeten ophoesten ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Niet van wakker liggen en buurvrouw laten razen. Er is geen enkel bewijs dat het uw kat was (woord tegen woord) of dat het überhaupt een kat was. Ik heb de indruk dat uw buurvrouw haar kussens gratis wil vervangen door nieuwe/mooiere/betere... op kosten van uw verzekering. Goede raad: buurvrouw nog meer links laten liggen dan tot nu toe het geval was.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Sasuke schreef:
Vraag: heb nog nooit zoiets voorgehad, iemand een idee wat de opties zijn? Kan je zoiets aan de familiale verzekering aangeven en moet die niet iets kunnen bewijzen ? Lijkt me wel heel makkelijk zo. Trouwens, als het 2 katten waren, waarom zou mijn verzekering dan alles moeten ophoesten ?
Zou de hoogsten boom in kunnen bij mij.
Zonder bewijzen mag ze doen wat ze wil.
Ik zou zeggen doe maar haha.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Honden hebben een baasje die aansprakelijk is maar ik vraag me af of dat voor katten ook zo is? (ik denk van niet, maar dan geldt nog of je een geste wil doen -- maar dan neem je ook verantwoordelijkheid voor het incident, neem ik aan)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja, zal morgen wel gewoon eens bellen naar de verzekering puur voor inlichtingen te winnen. Ik ga daar geen centen aan geven. Wil ook nog wel eens een foto van het kussen zien ...

Volgens de wet ben je als huisdier eigenaar altijd aansprakelijk voor alle schade die jouw huisdier aanricht, ook als je er zelf niet bij bent.

Maar de feiten blijven, ze heeft geen enkel bewijs dat het mijn kat was, er waren 2 katten, ik heb nog geen schade zelf gezien. Denk dat onze buuurvrouw juist wel ruzie wil, want door dat te zeggen legt ze de verantwoordelijkheid volledig bij mij of het nu mijn kat is of niet :-(

Haar tuin is ingesloten door 4 andere 3 andere tuinen waarvan elke eigenaar wel huisdieren heeft. Ngaaah
Laatst gewijzigd door Sasuke op 11 apr 2021, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

Als ze gezien heeft dat die katten de oorzaak zijn, kon ze evengoed foto’s gemaakt hebben
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Zolang je het huisdier niet gebruikt als beroepsactiviteit(bv. kattenkweker in bijberoep), vallen ze onder de familiale verzekering.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik zou zelfs niet informeren bij de familiale. Ze begon al meteen over een zwarte kat, dus ze kent uw katten niet. Laat staan dat ze het er op kan steken. Zeker als ze geen foto's heeft, dan kan ze eender wat beweren.
En zeg ze vooral niet hoe uw katten er wel uitzien, want haar volgende fabel zonder foto's zal dan wel de juiste beschrijving hebben.

Als er foto's of bewijzen zijn dan is dat iets anders natuurlijk, in dat geval, kan gebeuren en idd verzekering inlichten.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Zever...
Ik zou een line-up organiseren met alle buurtkatten.
Uiteraard achter spiegelglas, want we hebben hier duidelijk te maken met een killer-kat!!

Enne, franchise van €250? Neen?

Dat ze den boom in kruipt.
Buiten lopen er beesten, dus als je iets onbeheerd achterlaat kan zoiets gebeuren. Een kat mag over andere eigendommen lopen.
Ik vind het trouwens een heel eigenaardig idee dat katten in duo een kussen gaan stuk maken. Ik heb al heel mijn leven katten en krijg geregeld katten op bezoek in de tuin, maar behalve een piske en kakske op ongewenste plekken maken de niets stuk.
(Is ze hetzelfde aan het proberen bij de andere buren? Ik zou toch eens voorzichtig informeren)
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

ub4b schreef:
Splitter schreef: snap het nut van de avondklok nog steeds niet (alleen in de wagen zitten, om vervolgens alleen in je eigen caravan te zitten, is toch echt niet gevaarlijker voor of na 12u)

ach, we zullen maar blij zijn dat het de eerste keer is in dik een jaar dat ik ertegenaan loop zeker :)
corona boetes gebaseerd op onwettige MB's kan je aanvechten
je burgerrechten werden reeds uitgehold, daarom doen ze geen vervroeging want ze weten dat ze in de fout zijn en de grondwet schenden

uiteraard betaal je nooit enige corona boete direct, en laat je het voorkomen

ze kunnen het nu al niet aan, je komt pas de 3e keer voor het gerecht
De eerste keer kan je ook al voor het gerecht komen hoor.
Enkel de eerste 2 keer heb je de kans om de gerechtelijke procedure af te kopen. De derde keer krijg je dat voordeel niet meer.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Volgens mij ben je niet verantwoordelijk voor acties van uw poes, wel van een hond.
En dan nog: bewijsmateriaal etc. Ik zou er niet wakker van liggen, misschien wel eens een belletje naar uw verzekering: gedeelde lol is dubbele lol :).
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Burgerrechtelijk zowel poes als hond.

Strafrechtelijk vroeger enkel hond, niet poes.

De strafrechtelijke inbreuken die men met de hond kon begaan zijn echter gedepenaliseerd aka overgegaan in GAS, gelieve het GAS-reglement van de betrokken gemeente te raadplegen, de meeste gemeentes hebben minstens de vroegere strafrechtelijke bepalingen behouden, zoniet ze nog wat uitgebreid. Een gemeente kan ook GAS-bepalingen inzake poes toevoegen doch in de praktijk komt dit zelden voor gezien de geringe overlast die het veroorzaakt.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

cadsite schreef:behalve een piske en kakske op ongewenste plekken maken de niets stuk.
Mijn buxus haagje (dat de buxusmot overleeft heeft) heeft toch enkele rosse plekken en dode stukken dankzij enkele katten uit de buurt :evil:
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

Gray schreef:
ub4b schreef:
Gray schreef:Weer de zoveelste bestelling van Amazon die beschadigd wordt geleverd:
8 pakken spaghetti besteld, 6 en half pak toegekomen... en bijna alle pakken geopend.
waarom koop je zoiets in GODSNAAM op amazon????
Omdat het de helft van de prijs is van hier in de colruyt.
Niet alle producten maar pasta en zuivel zijn in Belgie minstens dubbel zo duur dan in Frankrijk.
hier in de spar op de hoek: 0.35 euro voor 500 gram pasta.
je hebt (ALS het al de helft goedkoper is) dus (8* x 0.35) / 2 = 1.4€ bespaard voor een maandvoorraad pasta
en voor die 1.4 euro moet je nu een berg opvolging doen om je geld terug te krijgen....

(hopelijk met "gratis" transport?; vergeet niet om 1-zoveelste van je prime-abonnement mee te tellen)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

lhiu^kjplm
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Nog een bon voor een restaurant in de buurt van nieuwjaar '19 (van het restaurant zelf, geen Bongo ofzo). Nog niet kunnen gebruiken want Covid. Ze doen blijkbaar take away dus vandaag willen bestellen, bon mag niet meer gebruikt worden want ouder dan een jaar... Staat geen vervaldag of geldigheid op de bon nochtans...
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Mogelijks al eens geweest: Software en websites die er standaard vanuit gaan dat ik franstalig ben en soms zelfs geen instelling hebben om dit aan te passen (of enorm goed verstopt).

Ga ik naar https://www.amd.com dan kom ik op een pagina in het engels en rechtsboven een duidelijk taalkeuzemenu, allemaal ok. Klik ik door naar de shop dan is het ineens in het frans te doen. Geen probleem dan, rechtsboven in het taalkeuze even engels aanklikken... en hij linkt terug naar de homepagina.
Iemand die http://shop.amd.com/ in een andere taal krijgt?

Microsoft store staat ook in het frans hier, ondanks dat er geen enkele instelling in windows verwijst naar iets dat met de franse taal te maken heeft. Ik heb zelfs geen azerty keyboard. In de app zelf geen enkele taalinstelling te vinden :bang:
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zie ook enkel Frans. Het is erg dat buitenlandse bedrijven niet weten dat er nog Nederlandstalig wordt gesproken :bang:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Geprobeerd vanaf mijn tablet. Er zijn een aantal talen maar Nederlands is er niet bij. Ik heb Engels geselecteerd en kan de site in het Engels bekijken.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Sasuke schreef:Buurvrouw, waar we niet echt goed mee overeenkomen, belt me net op met volgend verhaal:
Zij: Hoi, die zwarte kat is toch van jullie hè ?
...
beetje laat met mijn reactie, maar goed...

Zolang je buurvrouw geen concrete claim doet, moet je helemaal niets doen.
En als ze wél een claim doet of een klacht neerlegt, dan nog gaat ze moeten bewijzen dat jouw kat het was. Good luck, buurvrouw :lol:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Gestopt met een spel en een zeeee van tijd over.

Van 10 uur niet ingevulde tijd naar 50 uur niet ingevulde tijd. Ik verveel me rot :cry:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Leer een instrument? Ik heb tijd tekort in een dag [emoji846]
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Klus in huis
Start een bijberoep
Zoek bijjobs
Instrument
Leer naaien
Leer ....
Onderhoud je tuin
Start een moestuin (stadstuin huren bij gebrek aan eigen tuin)
...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ja was het maar zo makkelijk :-D

Bijberoep is geen optie vanwege financiële en fiscale redenen. Klussen in huis is met een huurstudio zal ik het maar noemen van minder dan 30 m² haast niet te doen. Bijjobs zoals eerder vermeld geen optie. Vrijwilligerswerk mogelijks wel maar dat moet i kdan nog bekijken. Ben niet muzikaal aangelegd en dat interesseert me ook niet echt. Naaien bwa :p. Een moestuin kan ik mss nog doen maar daar heb ik ook echt een hekel aan vanwege vroeger(nog tuinbouw gevolgd)

Ik sta op een lijst van de kajakclub maar vanwege corona gaat dit nog steeds niet door. Ik moet misschien nog verder kijken maar het is gewoon even moeilijk.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 39 keer

Bestel deze (als je toch nog wil gamen)...Lego 71374 Nintendo NES.
Tip : hou de doos en kleef de stickers niet ... over enkele jaren is de set meer geld waard dan je er nu zelf kwijt aan bent.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Al de 2e keer deze week dat mijn toetsenbord stopt met werken. Of beter gezegd, het blijft werken maar typen gaat niet meer. Functieknoppen werken nog, backspace, enter, windows knoppen, shortcuts (ctrl+c, ctrl+v bvb). Dus de letters en cijfers werken nog, maar ze typen niet meer. Nog niks gevonden om het op te lossen behalve een restart...
GlennB86
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 21 jun 2018, 16:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Flitskast op E313 5km voor wegenwerken in Geel...

Ik weet dat er een hoop accidenten zijn gebeurd met chauffeurs die op de file inrijden. Daarom dat al 5km voor de wegenwerken de snelheid verlaagd is tot 90km per uur. Ik heb er ook begrip voor als men dan na meerdere borden die de nieuwe snelheidslimiet tonen, een flitser zet om overtreders te pakken.

Wat niet redelijk is om na 1ste bord met vermelding 90, 50m verder al een flitskast te zetten. Ik mis 1 bord met 90 en ik mag al meteen betalen. Mijn frustratie is niet dat ik binnenkort een boete binnenkrijg. Mijn frustratie is dat ik het idee heb dat dit niks met verkeersveiligheid heeft te maken maar gewoon dient om de staatskas aan te vullen...
Handers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 feb 2021, 10:19
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

boonpwnz schreef:Ja was het maar zo makkelijk :-D

Ik sta op een lijst van de kajakclub maar vanwege corona gaat dit nog steeds niet door. Ik moet misschien nog verder kijken maar het is gewoon even moeilijk.
Ga wandelen, fietsen, zwemmen, ...

Als je 50 uur per week niet weet wat doen moet je dringend een activiteit zoeken
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Fietsne en wandelen ben ik al beu. Ik wil gewoon niet alles alleen doen daar hebk niets aan buiten wat uitstel van frustratie :roll:
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Doe dan iets met twee hè, moeilijk zulle :bang:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Vind maar iemand in deze tijden om iets mee te doen :bang:

Ik heb niet zo lukraak iemand die ik ergens uit kan vissen ofzo. Mijn sociaal net is hier bijna niets.
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

MaT schreef:Mogelijks al eens geweest: Software en websites die er standaard vanuit gaan dat ik franstalig ben en soms zelfs geen instelling hebben om dit aan te passen (of enorm goed verstopt).

Ga ik naar https://www.amd.com dan kom ik op een pagina in het engels en rechtsboven een duidelijk taalkeuzemenu, allemaal ok. Klik ik door naar de shop dan is het ineens in het frans te doen. Geen probleem dan, rechtsboven in het taalkeuze even engels aanklikken... en hij linkt terug naar de homepagina.
Iemand die http://shop.amd.com/ in een andere taal krijgt?

Microsoft store staat ook in het frans hier, ondanks dat er geen enkele instelling in windows verwijst naar iets dat met de franse taal te maken heeft. Ik heb zelfs geen azerty keyboard. In de app zelf geen enkele taalinstelling te vinden :bang:

de "franse" versie van die shop redirect naar
https://www.amd.com/fr

kiezen voor "engels" leidt naar https://www.amd.com/en/home

probeer eens om dit in te typen: https://www.amd.com/en ? ik kan daar precies kopen.
of anders deze link: https://www.amd.com/en/direct-buy/be
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik heb nog wat ramen te vernissen, goesting? :angel:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

haha kan dat nog doen ja :lol:

Het is gewoon mijn sociaal netwerk hier nooit echt uitgebouwd langs deze kant en daardoor heb ik hier geen enkele persoon of dergelijke. Is gewoon erg zeker in deze tijden maar het is niet anders.

Heb gewoon geen motivatie om alleen iedere keer te gaan wandelen of fietsne of zwemmen.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Als je even gemotiveerd was om iets/iemand te zoeken als dat je excuses kan vinden dan was uw probleem opgelost :lol:

Goesting kan je maken. Vaak heb je geen zin in iets maar eens je bezig bent komt dat toch. Ik heb dat met lopen. Soms zie ik ertegenop om te starten maar eens bezig kom je soms net leuke dingen tegen. U vervelen lijkt me mentaal niet gemakkelijk en zeker niet gezonder dan u over uw aanvankelijke weerstand tegen iets zetten.

Zoek een hobby en zo kom je en buiten en kan je skills ontwikkelen en/of uw gezondheid verbeteren waardoor je je ook mentaal beter voelt.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Het is ook gewoon moeilijk om van gamen over te schakelen naar ietqs anders. Bedoel kende haast niets anders en opeens valt dat weg. Besef dat ik maar deeltijds (18 uur) werk en de rest bijna quasi opgevuld was met dat gamen. Gamen is nu volledig weg dus je moet rekenen dat ik van donderdag tot en met zondag van 8u smorgens tot 22u savonds buiten wat koken of poetsne niets te doen meer heb en savonds vanaf 18u tot 22u. Is gewoon aanpassen voor me maar ik merk gewoon dat de dingen die ik vroeger deed gewoon niet meer mij het plezier geven dat ik nodig heb.

Hobbys zoeken zou makkelijker zijn als corona er niet was. Kayakken wil ik doen maar kan/mag ik nog niet omdat ze het nog niet toelaten. Daarnaast dacht ik misschien rode kruis maar daar moet ik dan voor verder horen. Het grootste probleem is dat ik iets ga moeten zoeken voor men vrije tijd thuis. Streams kijken, films/series kijken, gamen is allemaal niet meer leuk. Moest ik geen muziek hebben zou ik gewoon 24/7 in men bed liggen wss.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Koopt nen hond, is de enige oplossing voor jou, gezien de enige moeite die je wil doen hier de zeurpiet uithangen is.
Je vriend voor het leven die zorgt dat je nooit meer alleen moet sporten...

Waarom zeg je dat kayaken niet toegelaten is ?

GOED NIEUWS: WE KUNNEN DE KAJAKS OPENEN VANAF 03 APRIL 2021.
/> DE CORONAVIRUSREGELING MOET WORDEN GEVOLGD: WWW.KAYAKSLAVANNE.BE/NL/KAYAK-COVID-19.
ONLINE RESERVEREN IS VERPLICHT OM TE KOMEN: WWW.KAYAKSLAVANNE.BE/NL/RESERVEREN/.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

De club is niet toegankelijk omdat ik er nog moet starten en ze moeten kijken hoe ver ik zit qua kennis daarbij kunnen ze de afstand niet bewaren.

En hmm ja sorry voor het geklaag :roll: Hond is ook al geen optie wegens de beperkte ruimte. Wel een tof idee.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Je moet dat voor jezelf beslissen maar vind je niet zelf dat als gamen zoveel tijd in beslag neemt dat het misschien niet eens een kans is om iets anders en mogelijk nuttiger te doen met uw tijd?

Er zijn hobby's genoeg die niet veel geld kosten en toch naast tijdverdrijf ook andere voordelen kan bieden. Fotografie is maar een voorbeeldje, je hebt al een gsm dus wat houdt u tegen? Zeker als je met iets nieuws begint ga je in het begin enorm vooruit, dat is toch leuk.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Dat is het juist ik kan afstand nemen van dat gamen. Ik heb vandaag welgeteld een half uur gegamed en ben al meer dan 12u wakker en ga niet meer gamen vanavond.
Dus dat is geen probleem maar moet idd het iniatief nemen om iets anders te doen en daar zit het hem.

Nuka ik ga toch nog eens kijken voor het rode kruis, eventueel andere dingen moet ik nog kijken.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”