mini versterker voor buro

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
jutuiz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 212 keer
Bedankt: 63 keer

Hello, ik heb wat problemen met mijn oude JVC versterker in mijn buro. Speelt 12 uur per dag, 2 luidsprekers, Realistic Minimus 7. Al een paar keer de fuse vervangen (én het is de juiste), maar blijft binnen enkele weken terug stuk gaan. Ik zou eens willen uitkijken naar zo'n compact versterktje, maar liefst wel mee een goede kwaliteit. Niet audiofiel, maar ik heb geen toeters en bellen nodig. Eén audiopaar, gewoon een (liefst harde) knop om aan te leggen, goede audiokwaliteit, volume. Bluetooth heb ik niet nodig. Ze compact mogelijk. In het verleden heb ik me al eens laten gaan op Aliexpress (20 euro, Noobsound), en... ja. Het is iets van 20 euro hé. Het mag zeker meer dan 100 euro zijn (audiofielen, onthou u van gegrinnik) . +300 euro is no go (dan koop ik me voor iets meer nog een Sonos Amp+). Alles tussen 100 en 250 ben ik bereid in overweging te nemen. Heeft er iemand een insteek?
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 145 keer
Provider

Koop een tweedehandse. Die toestellen zijn niet meer populair en je kan soms voor een prikje echt goede toestellen kopen.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Zoiets

gaat lastig worden om iets beters te vinden kwa klank

https://6moons.com/audioreviews/trends/ta10.html

er zijn goedkopere varianten die een andere chip gebruiken
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Om mijn vroegere speakers in de keuken en tuin aan te sturen, had ik deze van het Chinese SMSL in huis: https://amzn.to/3xgYQFh (iets te krachtig voor uw speakers lijkt me, maar ze hebben er ook minder krachtige in hun range en misschien is er ondertussen een nieuwe model, geen idee)

Klein, goedkoop en degelijk (5 jaar in bezit, geen problemen mee). Ben zelf ook alles behalve een audiofiel, dus mogelijks is de suggestie van ub4b beter (maar ook duurder precies ;-) ).
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”