Blijkbaar nieuwe regel :
Opzeggen bij TV Vlaanderen kan je doorgeven aan de klantendienst en zij geven dat door aan de opzegdienst die u zal terugbellen. God weet wanneer...
Opzeggen TV Vlaanderen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 21 keer
Wat zijn dat voor prehistorische toestanden voor een "innovatief" bedrijf.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Bij dit soort bedrijven met belabberde klantenservice volg je de weg die zij voorschrijven én stuur je een ouderwetse aangetekende opzeggingsbrief.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 16 keer
Ergens op dit forum heb ik ooit eens het quasi onvindbaar mailadres van tvv gezet. Ik zou gewoon via die weg annuleren en mijn evt domiciliëring stop zetten...
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Is gewoon een keuze in het online contactformulier: https://www.tv-vlaanderen.be/klantenser ... -opzeggen/
Ik ga er dan van uit dat het moment waarop je dat formulier indient dan ook de datum is waarop de opzegging geregistreerd wordt.
Ik ga er dan van uit dat het moment waarop je dat formulier indient dan ook de datum is waarop de opzegging geregistreerd wordt.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
ik betaal jaarlijks zonder domiliciering, betaal manueel, en als ze in februari stoppen met softcam ondersteuning gaat die hier ook buitensdecoster schreef:Ergens op dit forum heb ik ooit eens het quasi onvindbaar mailadres van tvv gezet. Ik zou gewoon via die weg annuleren en mijn evt domiciliëring stop zetten...
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Kennis van me gaat het zelfde doen, of ze gaan naar app tv (6 euro p/m minder), want ze moeten de commercielen+NL nog hebben (anders kan gratis vrtnu natuurlijk) en voor 10 euro per maand vind je niet echt iets gelijkaardigs dacht ik...master-magic schreef:...gaat die hier ook buiten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Leuk, het contact formulier werkt niet. Kan uw formulier niet verwerken. Probeer het opnieuw.meon schreef:Is gewoon een keuze in het online contactformulier: https://www.tv-vlaanderen.be/klantenser ... -opzeggen/