Betaalde usenet diensten : overzicht??

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

Grabit heeft weldegelijk limieten
4 searches per dag
3 NZb imports per dag

Dus, nie echt handig voor de gevorderde gebruiker (vind ik :P)
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

Hmm er zijn blijkbaar mensen die 100gb voor 20euro goed vinden maar ik niet. Gewoon ff registeren bij usenetserver.com, trial van 3dagen pakken voor 3 dollar en op 3 dagen kunde veel binnenhalen hoor (voor diegene die het nodig hebben natuurlijk).
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

www.newshosting.com

14.95$/maand voor een unlimited account...
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

Anonymous schreef:ikzelf heb een blok gekocht bij www.pfcorner.nl, ik heb geen visa-kaart. De retentie, compleetheid en snelheid is zeer goed.

De site zelf is ni van de mooiste :)


Had je beter voor usenetpromotions kunnen gaan, betere prijzen en ook geen visa nodig.
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

Shag schreef:Met Astraweb heb ik nog nooit geen probs gehad, retentie is voldoende. De prijs is vrij goedkoop tegen over andere payservers. Als je niet boven de 2mbit komt is het mss beter om een unlimited account te nemen. 15$ voor 1 maand, onbepert downloaden.

Newsreader.com zou ik dan zeker niet nemen. Veel incompletes, ookal zou het niet mogen.

Vroeger astra+xnews
nu astra+newsleecher

Andere aanraders Buzzardnews, Newshosting. Misschien wel virtualbox.nl

Betalen gaat helaas meestal met visa, dus ofwel een credit card aanschaffen ofwel een servertje nemen waar je ook anders kan betalen.

Heb nog nooit probs gehad met betalen via cc. Astra is volgens mij de beste oplossing en ik ga zeker niet veranderen.


Je hoeft ook niet te veranderen, maar kijk toch maar eens bij usenetpromotions (geen visa nodig,betere prijzen,snellere download en hogere retention)
ciao
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Kerberos schreef:Hmm er zijn blijkbaar mensen die 100gb voor 20euro goed vinden maar ik niet. Gewoon ff registeren bij usenetserver.com, trial van 3dagen pakken voor 3 dollar en op 3 dagen kunde veel binnenhalen hoor (voor diegene die het nodig hebben natuurlijk).


Ja akkoord, maar daar hebde visa voor nodig zeker ?
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

klopt voor alle usa servers zoals usenetserver,giganews,newshosting ect ect heb je een credit card nodig.
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

van de site

Laatste dag 1 Gb

Van 23 Juli t/m 14 Aug is het niet mogelijk om een gratis 1 GB test account aan te vragen, de aanvragen voor een prepaid pakket worden gewoon behandeld en geactiveerd. De support loopt gewoon door in deze periode.
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Wat is eigenlijk de echte retentie bij usenetserver.com (3day trial account) ? Verschilt deze bij de grote dumpgroepen/dvd groepen ?

mvg
RaPMaN
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Kerberos schreef:Hmm er zijn blijkbaar mensen die 100gb voor 20euro goed vinden maar ik niet. Gewoon ff registeren bij usenetserver.com, trial van 3dagen pakken voor 3 dollar en op 3 dagen kunde veel binnenhalen hoor (voor diegene die het nodig hebben natuurlijk).


usenetserver gebruik ik al jaren + easynews: vind ik ook wel handig ( zeker als backup voor usenetserver)
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Een vriend van me heeft deze maand usenetserver.com afgezegd, het is niet meer wat het geweest is :(
NuKeM
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

wil niet verder gaan promoten maar usenetpromotions is toch een stuk beter volgens mij dan astraweb :???: :???: :???:
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

dropje schreef:wil niet verder gaan promoten maar usenetpromotions is toch een stuk beter volgens mij dan astraweb :???: :???: :???:

8 euro voor 20GB? Bij eweka krijg je voor 7.5 euro geen limiet.
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

laten we niet weer unlimited en pay by download door elkaar gaan halen
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

NuKeM schreef:Een vriend van me heeft deze maand usenetserver.com afgezegd, het is niet meer wat het geweest is :(

Inderdaad. Heb die hier ook al enkele maanden geleden gecancelled.
Momenteel zeer tevreden van Newshosting en Astraweb.
Usenet4u
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2005, 01:11
Contacteer:

www.usenet4u.nl

Geen creditcard nodig, eenvoudige betaling per bank!

Voorbeeld van aanbod: 400 Gb block account voor 89,90 euro.

Mvg,

Usenet4u
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

http://www.eweka.nl/
slecht 7.5€/maand voor unlimited met 30dagen retentie ofzo dacht ik
momenteel gebruik ik de newsserver van scarlet (das een verbinding met giganews ofzo??) maar kga binnenkort overschakelen naar versatel en kzou dan wel eens een payserver nemen van eweka
+punt bij eweka is het betalen via de gewone bank/pc banking.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Heb sinds kort ook een 30 dagen op Eweka genomen, effe via bankoverschrijving en 4-5 dagen later was het operatief. Hoge snelheden (>300KB/s per connectie) helaas wel op sommige drukke groepen een zeer lage retentie (<2 dagen).
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

Phuncz schreef:Heb sinds kort ook een 30 dagen op Eweka genomen, effe via bankoverschrijving en 4-5 dagen later was het operatief. Hoge snelheden (>300KB/s per connectie) helaas wel op sommige drukke groepen een zeer lage retentie (<2 dagen).

ben je zeker van die 2 dagen, want minder dan 2 dagen is toch wel zeeer weinig retentie hoor :?
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Ja hij duidde van de 8ste tot de 9de september aan voor de groep met de meeste headers (boneless geloof ik). Voor de hdtv group was het ook maar tot 5 dagen.
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

net eventjes gekeken op het forum van eweka en er zouden wat storingen zijn die de retentie beinvloeden, msch dat dit het is. Hopelijk want anders zou ik toch wel 2 keer moeten denken om een abbo te nemen.
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

Het is ook afhankelijk welke server je gebruikt. Ik gebruik nu newsreader16 en zijn veel headers niet aanwezig en retentie is ook lager dan bij newsreader1.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Zelf heb ik de 20. Kan je probleemloos dit veranderen naar andere servers ? Ik heb nog wat oude files nodig :(
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

Phuncz schreef:Zelf heb ik de 20. Kan je probleemloos dit veranderen naar andere servers ? Ik heb nog wat oude files nodig :(


Neem een blok accountje erbij www.usenetpromotions.com
retentie 33 dagen, koop eenmalig 100gb en deze verlopen nooit.
probleem opgelost.gebruik het waneer nodig en anders niet.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Handig, thx !! Wel wat laat nu, maar ja :) Later altijd bruikbaar !
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

Phuncz schreef:Neem een blok accountje erbij www.usenetpromotions.com
retentie 33 dagen, koop eenmalig 100gb en deze verlopen nooit.
probleem opgelost.gebruik het waneer nodig en anders niet.


ik heb al een account getest bij deze, snelheid is dik in orde, maar de retentie valt soms wel tegen moet ik zeggen, bestanden van 7dagen oud komen soms niet meer volledig binnen, kheb wel nog geen mail gestuurd om te vragen of dit tijdelijk is of niet, kan iets mis zijn met hun servers, maar op de site staat toch niets. (kheb mij wel nog een accountje gekocht, tis toch lekker goedkoop :roll: )
Bart80
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 okt 2005, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Ik zit nu een week bij Eweka en kan allesbehalve positief zijn erover.
Na 2 dagen raakte ik niet meer binnen "Access denied to your node".
3 password resets verder is het nog niet beter.
Intussen blijven de credits wel aftellen, natuurlijk...
Op het supportforum moet je andere software proberen (BTDT), software herinstalleren (aan de software gaat het al niet liggen want andere servers werken wel), en het systeem resetten (ik laat de mijne niet de hele tijd draaien). Verder adviseren ze om naar hun 0902 nummer te bellen en daar heb ik geen zin in (betalen om dezelfde "raad" te krijgen terwijl ik goed genoeg weet dat het probleem gewoon bij Eweka ligt).

Ik ben dus geenszins van plan om mijn abo bij Eweka te verlengen, maar ik hoop natuurlijk dat jullie ervaringen ermee positiever zullen zijn.
dropje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:49

7 dagen dagen ???
Ik trek er net iets van af van 26 dagen!.
Welke groep zit je dan?


eldiablo schreef:
Phuncz schreef:Neem een blok accountje erbij www.usenetpromotions.com
retentie 33 dagen, koop eenmalig 100gb en deze verlopen nooit.
probleem opgelost.gebruik het waneer nodig en anders niet.


ik heb al een account getest bij deze, snelheid is dik in orde, maar de retentie valt soms wel tegen moet ik zeggen, bestanden van 7dagen oud komen soms niet meer volledig binnen, kheb wel nog geen mail gestuurd om te vragen of dit tijdelijk is of niet, kan iets mis zijn met hun servers, maar op de site staat toch niets. (kheb mij wel nog een accountje gekocht, tis toch lekker goedkoop :roll: )
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”