https://tweakers.net/nieuws/180334/logi ... ingen.html
Spijtige zaak, want er is imho ook geen echte concurrent op de markt die dezelfde features heeft
Logitech stopt met productie van Harmony
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Inderdaad. Zat er al een tijdje aan te komen, de geruchten waren er al. Maar dit is wel een slechte zaak, want 1 AB voor alles is toch echt ongelooflijk handig, en HDMI CEC is totaal geen alternatief.
Heb hier twee 650's in huis, maar vrees dat die ook niet lang meer gaan meegaan. Grootste probleem is natuurlijk het programmeren ervan, want dat is ook allemaal via de Cloud en als Logitech daar ook de stekker uittrekt, kun je het vergeten met je bestaande Harmony nog te herprogrammeren.
Heb hier twee 650's in huis, maar vrees dat die ook niet lang meer gaan meegaan. Grootste probleem is natuurlijk het programmeren ervan, want dat is ook allemaal via de Cloud en als Logitech daar ook de stekker uittrekt, kun je het vergeten met je bestaande Harmony nog te herprogrammeren.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik gebruik die buiten voor tv/... ook voor een hele resem automations, dingen die eenvoudig aan te sturen zijn adhv een harmony activity.
Vandaar dat ik echt wel hoop dat het nog even blijft werken, en er een alternatief op de markt komt.
Vandaar dat ik echt wel hoop dat het nog even blijft werken, en er een alternatief op de markt komt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Heel spijtig, vraag me af of de markt nu echt zo klein is dat ze hiermee moeten stoppen (ofwel was het product te goed aangezien velen het echt al zeer lang hebben).
Ik heb even gezocht naar een nieuwe backup, maar ze zijn al wat in prijs gestegen en Coolblue heeft ze bv. al niet meer in de verkoop
Alternatief als de mijne stuk is zal zelf iets maken zijn met een IR blaster, Home assistant en een nieuwe remote.
Ik heb even gezocht naar een nieuwe backup, maar ze zijn al wat in prijs gestegen en Coolblue heeft ze bv. al niet meer in de verkoop
Alternatief als de mijne stuk is zal zelf iets maken zijn met een IR blaster, Home assistant en een nieuwe remote.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Heb hier ook de Harmony 555 welke daarna vervangen werd door de Harmony Touch. Zo fijn dat die in de hand ligt...
Ik zou niet weten hoe ik zonder Harmony hetzelfde gebruiksgemak zou kunnen ervaren in het starten/sluiten van m'n toestellen...
De grafiek van de prijzen van de Harmony Elite lijken wel die van de Bitcoin te volgen...
Ik zou niet weten hoe ik zonder Harmony hetzelfde gebruiksgemak zou kunnen ervaren in het starten/sluiten van m'n toestellen...
De grafiek van de prijzen van de Harmony Elite lijken wel die van de Bitcoin te volgen...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 31 keer
persoonlijk denk ik dat dit een deel van het "probleem" is.ddd schreef:Mijn goede oude Harmony One blijft werken ook. Heb em +-10 jaar denk ik. Een eeuwigheid met de huidige elektronica ... Degelijk materiaal!
De harmony's zijn niet zo bekend buiten IT kringen en als je eentje hebt, gaan die ook best lang mee.
Ik hoop dan ook dan mn huidige het nog een tijdje volhoud (harmony companion)
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 17 keer
En ik heb 2 jaar geleden alle Pronto spullen weggesmeten
Ik zal misschien het Philipsmuseum moeten contacteren dan. Daar heb ik na de sluiting van Philips in Haasrode alle overgebleven Pronto spullen naartoe gebracht. Ah wel, hopelijk is er ook een Harmony museum...
Ik zal misschien het Philipsmuseum moeten contacteren dan. Daar heb ik na de sluiting van Philips in Haasrode alle overgebleven Pronto spullen naartoe gebracht. Ah wel, hopelijk is er ook een Harmony museum...