Besten Allen,
Ik heb scarlet Trio en d e nieuwe zender Play7 is beschikbaar in HD maar het beeld bij mij blijft op zwart.
Iemand anders dit ook . de Zender bevindt zich op nr 26.
Ook op de satelliet bij TV VLaanderen ook beeld momenteel zwart.
Groetejes,
remco 12
Play 7
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Net voor de start van het verlengde Paasweekend, op vrijdag 2 april, maken de Vlaamse vrouwen kennis met hun nieuwe zender: Play7. De nieuwe Vlaamse zender Play 7 is emotioneel, warm, zelfbewust, inspirerend en ontspannend met programma’s als: Dr. Phil, The Doctors, Property Brothers, One Born Every Minute, Rizzoli & Isles, Without A Trace, The Mysteries of Laura, Paramedics en The Secrets She Keeps. Bij Play7 kan je ook terecht voor een hoop romantische films om van te genieten waaronder The Notebook, The Perfect Bride, Then Came You en Ms. Matched.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Hier ook nog steeds op zwart (Scarlet One) en dat leek de decoder (v4) te vertragen -- zodanig ambetant bij het zappen dat ik de zender ergens naar de 400 positie heb verzet.
BBC2 (staat hier op 24 met Play7 er toen net na) lijkt ook een audiosync probleem te hebben, misschien niet constant maar toch al enkele keren opgemerkt.
BBC2 (staat hier op 24 met Play7 er toen net na) lijkt ook een audiosync probleem te hebben, misschien niet constant maar toch al enkele keren opgemerkt.