koenraaddeconinck schreef:
Al diegenen die in propvolle treinen naar de kust trekken of in andere toeristische centra samenhokken zouden beter eens luisteren naar het wedervaren van mensen die dit spijtig genoeg allemaal hebben moeten mee maken. Misschien dat ze dan toch tot enig inzicht komen ...
Tot welk inzicht vraag ik me dan af ?
Ten eerste ben een tiental buren verloren, mensen die ik allemaal ken, de meeste van kleinsaf aan, het enige dat ik gezien heb is geen tests tot het te laat was en het personeel dat daarna positief testte die kon gewoon op de afdeling met positieven gaan werken.
Ten tweede ben ik al voor de zomer gestopt met tellen hoeveel mensen ik gesproken heb die positief testten, de meeste met milde tot geen symptomen, 1 tje die een hele dag is opgenomen in het az en 's avond naar huis kon en dan een heleboel die een paar dagen in bed gestoken hebben.
Ten derde ken ik welgeteld 1 geval die pech heeft gehad, niet persoonlijk, maar toch... soit, ik denk niet dat die treinrijzigers of toeristen daar veel aan verholpen zouden kunnen hebben.
&
Ten vierde heb ik toevallig zeer veel klanten die in de zorg werken, zowel in het WZC, in de thuiszorg, op ic en op de triagepost.
Als je aan die mensen vraagt wat ze van de maatregelen vinden is 50/50 verdeeld...dan vraag ik me af welke 50% blind is.
ddd schreef:
Oei, zo eentje... Het is dus gewoon politiek?
Met NVA + VB aan het commando was het wel ok om een vaccin te halen? Of hoe moet ik dat zien?
Zie het hoe je wil, we hadden maanden geen volgwaardige regering & als ze er dan toch kwam is de belangrijkste post atm voor de grootste schurk met 0 stemmen...enkel in België zeker ? Daar heb je echt geen NVA of VB frustraties voor nodig om in te zien dat dat niet de juiste weg is.
tien schreef:iceke schreef:
Bekijk het als protest stem, niet mijn regering, niet mijn maatregelen
of cafépraat
Kan jij vinden natuurlijk, maar uw zaak hebben ze waarschijnlijk niet voor maanden gesloten.
Het enige dat ik zag voor mijn gesloten deur waren de lijkwagens die wegreden omdat ze niet de moeite deden om te testen daar waar de slachtoffers vielen....en ondertussen de gazetten maar volschrijven als ze ook eens iemand vonden van -20j die ook op ic lag.
Owja, ook Beke die daar verantwoordelijk voor was is zonder veel kleerscheuren mogen blijven doorgaan.