zijn er nog mensen die momenteel geen DAB+ signaal hebben op 5A en 5D (Norkring zenders)?
Reeds verschillende DAB-ontvangers geprobeerd (met versterke buitenantennes).
Letterlijk geen muziek
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Groetjes
Dat heb ik hier ooit eens op het forum gezegdcadsite schreef:Ik heb me laten vertellen dat de zender op dumoulin staat, in vogelvlucht ongeveer een km van mij schat ik.
Je het nog altijd niet gezegd waar/ in welke streek je woont.scottymoen schreef:Het vreemde is dat de 11A, 12A (100% signaal), grote delen van Rijsel en de RTBF (60% signaal) wel goed binnenkomen en dan die 5A en 5D niet, vandaar de vraag.
Hier kan je de plaats van de zenders zienscottymoen schreef:Ja, goed idee om een mailtje te sturen, heb dat deze morgen al gedaan naar [email protected] (niet dat we daar een antwoord van verwachten maar je weet nooit).
Het vreemde is dat de 11A, 12A (100% signaal), grote delen van Rijsel en de RTBF (60% signaal) wel goed binnenkomen en dan die 5A en 5D niet, vandaar de vraag.
Ik heb voor de Vlaanderen 2 (Joe Easy/Q90/Qfout) ook veel slechtere ontvangst in de auto dan voor de Vlaanderen 1 (Nostalgie/Joe/Q). Op mijn thuisradio komt VL2 nochtans iets sterker binnen (signaalmeter).krisken schreef:Ik moet zeggen : ik ben echt geen fan van DAB+. Heb het opnieuw in de huidige wagen van het werk en echt ... BROL!
Op FM heb ik op de route Wetteren-Brakel nooit problemen. Maar op Nostalgie, JOE 90's, ... is het een ramp. Eens je de Vlaamse Ardennen binnen komt hoor je niks meer.
Ook thuis te Wetteren is het niet wat het moet zijn ...
In Gent zag ik deze onlangs op een gebouw langs de watersportbaan, aan de andere kant van het Jan Palfijn ziekenhuisMarkDM schreef:Onderaan deze pagina: https://nl.wikipedia.org/wiki/Digital_A ... oadcasting
VBRO zit er niet meer op.
Ook Proximus-toren in Gent is weg. Ik zal het eens aanpassen.
https://www.fmlist.org/sendertabelle/da ... putEn=6003krisken schreef:Is er ergens een overzicht welke radiozender op 5A of 5D zit?