Scarlet via fiber
Op hun algemen voorwaarden pagina staat er een rare vermelding over Fiber. Heeft er iemand weet over concrete plannen bij Scarlet om ook fiber te gaan aanbieden?
link: https://www.scarlet.be/nl/wettelijke-ve ... rden/trio/
[img] [/img]
link: https://www.scarlet.be/nl/wettelijke-ve ... rden/trio/
[img] [/img]
-
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Dat stond er eind 2020 ook al op, dus het lijkt me niets te betekenen (helaas)
https://web.archive.org/web/20201206021 ... rden/trio/
https://web.archive.org/web/20201206021 ... rden/trio/
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Zou dat niet zijn voor nieuwbouw verkavelingen?
Daar steken ze toch geen koper meer, enkel glas had ik begrepen.
Alé, Proximus
Daar steken ze toch geen koper meer, enkel glas had ik begrepen.
Alé, Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
- Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
- Bedankt: 39 keer
ik heb enkel Fiber en ik kan/kon alvast geen klant worden bij Scarlet in het verleden. Zal anders de vraag anders weer eens stellen bij hensvermassen schreef:Zou dat niet zijn voor nieuwbouw verkavelingen?
Daar steken ze toch geen koper meer, enkel glas had ik begrepen.
Alé, Proximus
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Ja, maar dat wist ik wel.
Maar dat Scarlet bij enkel glas niet mag/kan aansluiten, lijkt mij weer zo een van kromme Proximus-regels
Maar dat Scarlet bij enkel glas niet mag/kan aansluiten, lijkt mij weer zo een van kromme Proximus-regels
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Kortom: Scarlet moet er vroeg of laat tussenuit wegens niet meer aansluitbaar. Van een verkapte prijsverhoging gesproken...
Gelukkig is edpnet nog een optie (toch zeker voor de cord cutters).
Gelukkig is edpnet nog een optie (toch zeker voor de cord cutters).
Computer(k)nul
Een goeie twee jaar geleden kon Scarlet me ook niet aansluiten op Fiber. Het is toch al een tijdje geleden dat Scarlet zijn producten heeft vernieuwd? Misschien staat het ondertussen weer op de roadmap.
Toen ze hier proximus fiber kwamen installeren, stond er in de info brief dat men het VDSL netwerk ging afbouwen op korte termijn. Als proximus klant werd je dus verplicht om over te stappen naar een fiberpack. Raar dat Scarlet nog steeds vdsl-only abonnementen heeft.
Toen ze hier proximus fiber kwamen installeren, stond er in de info brief dat men het VDSL netwerk ging afbouwen op korte termijn. Als proximus klant werd je dus verplicht om over te stappen naar een fiberpack. Raar dat Scarlet nog steeds vdsl-only abonnementen heeft.
-
- Member
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 02 sep 2017, 19:26
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik heb op een site van Proximus nog interessante informatie gevonden: https://www.proximus.com/nl/investors/f ... date.html#
Slide nummer 23 van 'Webcast presentatie' impliceert dat er toch zeker plannen zijn om Scarlet ook op fiber aan te bieden (op korte termijn?).
Slide nummer 23 van 'Webcast presentatie' impliceert dat er toch zeker plannen zijn om Scarlet ook op fiber aan te bieden (op korte termijn?).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Intéressant inderdaad.
Uiteraard zal scarlet op fiber gaan.
Uit de slide duidelijk dat dit low-cost en low-speed zal zijn.
Scarlet 50Mbps.
Proximus 100Mbps, met upgrade naar 350Mbps, 500Gbps en 1000Gbps.
350 Mbps betaalbaar 5€ extra.
Uiteraard zal scarlet op fiber gaan.
Uit de slide duidelijk dat dit low-cost en low-speed zal zijn.
Scarlet 50Mbps.
Proximus 100Mbps, met upgrade naar 350Mbps, 500Gbps en 1000Gbps.
350 Mbps betaalbaar 5€ extra.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Kzie het ook,slide nr 23 presenteert zich ook voor Scarlet,jammer genoeg ook met de snelheid zoals Scarlet Trio (50 mbps).
Ik vraag mij dan wel af wat er met de abonees van Scarlet One zal gebeuren,tot nu toe hebben die recht op de hoogst mogelijke snelheden,en betalen dan ook 53€ per maand.
Ik vraag mij dan wel af wat er met de abonees van Scarlet One zal gebeuren,tot nu toe hebben die recht op de hoogst mogelijke snelheden,en betalen dan ook 53€ per maand.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Nog geen verder nieuws hierover? We zijn ondertussen weer een half jaartje verder...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 834
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
- Locatie: Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
En waarom niet dan als ik vragen mag?Freec schreef:Ik ben ook afwachtend. Edpnet bevalt me niet...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Plus Member
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 18 keer
Trage support. ik zit nu 6 dagen zonder internet. De updates die ik krijg van support lopen veel te veel achter... de update die ik gisteren kreeg, wist ik al 3 dagen via mijn buurvrouw (proximus fiber klant). Ik krijg nieuws dat ze er aan bezig zijn, terwijl ik zie dat het niet is.
En ik weet het, edpnet kan er niks aan doen.... dat proximus hun voorziet van oud nieuws, maar ik ben geen proximus klant, dat zijn mijn zaken niet.
Ook support vind ik niet echt top. Elke dag vraag ik update, maar blijkbaar word je dan een moeilijke klant. En zeggen ze letterlijk, dat ze daar geen tijd voor hebben, alsof ik tijd heb voor vingergewijs naar proximus.
Mijn buur is geholpen geweest met een hotspot (gratis 4g) tot het probleem is opgelost. En gisteren hebben ze afgesproken om hen tijdelijk van vdsl te voorzien.. omdat het probleem nog lang kan duren. Bij edpnet krijg je gewoon oud nieuws en ’er is geen ERT’
Als ik dan vraag aan edpnet, of ik me beter even voorzie van tadaam, een gezucht aan de andere kant. Beetje constructief meedenken, is blijkbaar teveel moeite
En ik weet het, edpnet kan er niks aan doen.... dat proximus hun voorziet van oud nieuws, maar ik ben geen proximus klant, dat zijn mijn zaken niet.
Ook support vind ik niet echt top. Elke dag vraag ik update, maar blijkbaar word je dan een moeilijke klant. En zeggen ze letterlijk, dat ze daar geen tijd voor hebben, alsof ik tijd heb voor vingergewijs naar proximus.
Mijn buur is geholpen geweest met een hotspot (gratis 4g) tot het probleem is opgelost. En gisteren hebben ze afgesproken om hen tijdelijk van vdsl te voorzien.. omdat het probleem nog lang kan duren. Bij edpnet krijg je gewoon oud nieuws en ’er is geen ERT’
Als ik dan vraag aan edpnet, of ik me beter even voorzie van tadaam, een gezucht aan de andere kant. Beetje constructief meedenken, is blijkbaar teveel moeite
-
- Plus Member
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik vraag me dan af, of ze het express doen, zodat ik niet uitkijk naar alternatieven
Of
Dat ze echt veel te veel hun info te laat doorkrijgen. Maar dan moeten ze maar een klacht doen, bij het bipt, zodat ze dezelfde info kunnen doorgeven, dan proximus kan aan hun klanten.
Of
Dat ze echt veel te veel hun info te laat doorkrijgen. Maar dan moeten ze maar een klacht doen, bij het bipt, zodat ze dezelfde info kunnen doorgeven, dan proximus kan aan hun klanten.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Misschien een niche voor een bedrijfje;
Back-up internet Inc.
Een soort van pechverhelping voor internet, zoals VAB of Touring assistance
Je moet elke maand een abonnement betalen. Je moet klant zijn bij een goedgekeurde ISP. Als dan de internetverbinding down gaat bel je dat bedrijf en dan bezorgen die je zeer snel een tijdelijke internetoplossing. Via 3G-4G-5G veronderstel ik.
Dienstverlening is dus zeer snel de klant terug online krijgen in afwachting tot de ISP het gaat oplossen.
Wie geen abonnee is kan ook gebruik maken van de dienst maar tegen een veel hogere prijs. Eventueel ook een formule met een 'standby-pakket'. Dat de klant een doos heeft met de spullen klaar voor gebruik voor wanneer het nodig is.
Zeker met al het thuiswerk zou zoiets zijn nut kunnen hebben. Nu kun je niet veel anders doen dan of structureel twee gewone abonnementen hebben, bijvoorbeeld via kabel en VDSL voor het geval van. Of iets gaan afsluiten bij een panne dat niet ideaal is; zoals een abonnement op Orange esay internet@home of Tadaam.
Back-up internet Inc.
Een soort van pechverhelping voor internet, zoals VAB of Touring assistance
Je moet elke maand een abonnement betalen. Je moet klant zijn bij een goedgekeurde ISP. Als dan de internetverbinding down gaat bel je dat bedrijf en dan bezorgen die je zeer snel een tijdelijke internetoplossing. Via 3G-4G-5G veronderstel ik.
Dienstverlening is dus zeer snel de klant terug online krijgen in afwachting tot de ISP het gaat oplossen.
Wie geen abonnee is kan ook gebruik maken van de dienst maar tegen een veel hogere prijs. Eventueel ook een formule met een 'standby-pakket'. Dat de klant een doos heeft met de spullen klaar voor gebruik voor wanneer het nodig is.
Zeker met al het thuiswerk zou zoiets zijn nut kunnen hebben. Nu kun je niet veel anders doen dan of structureel twee gewone abonnementen hebben, bijvoorbeeld via kabel en VDSL voor het geval van. Of iets gaan afsluiten bij een panne dat niet ideaal is; zoals een abonnement op Orange esay internet@home of Tadaam.
Zag toevallig dit passeren op Facebook vandaag. Zie bijlage.
Blijkbaar zijn er concrete plannen voor fiber in de maak.
Blijkbaar zijn er concrete plannen voor fiber in de maak.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20211025-183037_Facebook.jpg
- Scarlet fiber
- (250.6 KiB) Nog niet gedownload
Gisteren werd fiber in onze straat gelegd. Ik bel naar Scarlet klantendienst, die weinig uitleg kunnen/willen geven. Ik begrijp dat nieuwe klanten niet meer aangesloten worden, dat bestaande klanten (Scarlet Trio met VDSL) voorlopig verlengde worden "tot er een beslissing van het management van Proximus of Scarlet val, daarvoor ontvang je tijdig een e-mail". Proximus rekent het bestaande tarief plus 5€.
Conclusie: de hardware (glasvezel kabel) ligt er, de dienstverlening loopt achter (aanbod, tarieven, informatie).
Conclusie: de hardware (glasvezel kabel) ligt er, de dienstverlening loopt achter (aanbod, tarieven, informatie).
Ik kreeg gisteren onderstaande mail.
Stopzetting van je Scarlet-abonnement
Beste klant,
Tijdens de vernieuwing van de infrastructuur in december 2022 zal Proximus het huidige DSL-netwerk buiten dienst stellen om glasvezel uit te rollen. Omdat Scarlet enerzijds gebruik maakt van het Proximus-netwerk en anderzijds zelf nog geen abonnementen via glasvezel aanbiedt, betekent dit dat je abonnement zal stopgezet worden op 1 december 2022.
Concreet:
• Je Scarlet-abonnement blijft actief tot en met 30 november 2022 .
• Wil je eerder opzeggen? Geen probleem, dit kan kosteloos.
Deze werken hebben enkel betrekking op internetabonnementen thuis. Ben je ook Scarlet Mobile-klant? Dan kun je dit zonder problemen behouden.
Ondertussen werken we zelf ook aan een internetabonnement via glasvezel. Hou onze website dus zeker in de gaten.
Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantendienst op 02 275 27 27.
Met vriendelijke groeten,
Het Scarlet-team
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Da's grof. Gelukkig wel ruimschoots op tijd, maar toch.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Inderdaad grof, heel grof omdat je weet dat ze het zelf in handen hebben.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Meen je dat nu???
Kunnen ze toch beter fiber met een snelheidslimiet van VDSL aanbieden ofzo
Kunnen ze toch beter fiber met een snelheidslimiet van VDSL aanbieden ofzo
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Sedert vorige maand is Scarlet geen (onafhankelijke) dochter meer van Proximus, maar heeft Proximus Scarlet volledig "opgeslorpt" als een afdeling binnen Proximus: Proximus slorpt Scarlet volledig op.
Hier zie je nu waarschijnlijk al één van de eerste resultaten van deze structuurverandering???
Hier zie je nu waarschijnlijk al één van de eerste resultaten van deze structuurverandering???
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik vermoed dat deze mails locatiegebonden worden verstuurd? Zelf heb ik nog niks ontvangen namelijk.
Op de locatie waar TS aangesloten is verdwijnt VDSL signaal eerder dan dat Scarlet zelf fiber in het aanbod heeft. Staat ook letterlijk zo in de mail dat ze zelf werken aan een fiber aanbod.
Heeft TS gewoon enorm veel malchance?
Op de locatie waar TS aangesloten is verdwijnt VDSL signaal eerder dan dat Scarlet zelf fiber in het aanbod heeft. Staat ook letterlijk zo in de mail dat ze zelf werken aan een fiber aanbod.
Heeft TS gewoon enorm veel malchance?
-
- Elite Poster
- Berichten: 882
- Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
- Locatie: Rotselaar
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Uit commercieel standpunt kan ik deze communicatie echt niet inbeelden.
In plaats van promotie te voeren voor Fiber dat beschikbaar komt op de locatie en eventueel een aantrekkelijk voorstel bij omschakeling naar Proximus...
Dit is letterlijk zeggen, wij bieden niets meer voor u aan, zoek zelf een andere oplossing. Terwijl de oplossing bij Scarlet (Proximus) in house is...
In plaats van promotie te voeren voor Fiber dat beschikbaar komt op de locatie en eventueel een aantrekkelijk voorstel bij omschakeling naar Proximus...
Dit is letterlijk zeggen, wij bieden niets meer voor u aan, zoek zelf een andere oplossing. Terwijl de oplossing bij Scarlet (Proximus) in house is...
Everything that has a beginning has an end.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik vind het erg dat je als klant zo word afgeschreven,Scarlet heeft blijkbaar geen enkel alternatief,en wil dit blijkbaar ook nog niet de geesten zijn daar nog niet gerijpt,bljkbaar mss. is de volledige inlijving in Proximus inderdaad de oorzaak.
Zou het kunnen dat je kan overschakelen naar EDP-Fiber dan?? dan heeft U nog de mogelijkheid om via een app TV Vlaanderen in huis te nemen,eventueel dan.
Zou het kunnen dat je kan overschakelen naar EDP-Fiber dan?? dan heeft U nog de mogelijkheid om via een app TV Vlaanderen in huis te nemen,eventueel dan.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Natuurlijk kan je dan overschakelen op EDPNET, daar gaat het niet over.
Maar dat Scarlet zomaar zijn klanten eruit gooit (met 1 jaar vooropzeg) omdat ze (nog?) geen Fiber aanbod hebben, is toch grof.
Maar dat Scarlet zomaar zijn klanten eruit gooit (met 1 jaar vooropzeg) omdat ze (nog?) geen Fiber aanbod hebben, is toch grof.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
waarom vind iedereen dat erg. Ze sluiten gewoon een oude technologie af. Hoeveel fabrikanten geven bvb geen updates meer voor oude toestellen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Wij vinden het absoluut niet erg dat er oude technologie afgesloten wordt. We juichen dat zelfs toe .
Wij vinden het wel erg dat Scarlet gewoon het VDSL2 abonnement opzegt, en geen internet meer aanbiedt via de nieuwe technologie .
Wij vinden het wel erg dat Scarlet gewoon het VDSL2 abonnement opzegt, en geen internet meer aanbiedt via de nieuwe technologie .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Vergelijking voor 'gelijkwaardig' tv en internetpack.
(Mijn excuses voor layout, jullie moeten mij maar zeggen hoe ik dit beter kan )
[code]
Beschrijving Proximus met korting Proximus zodner korting EDPNET MET router en android tv EDPNET EDPNET 2e jaar
Abbo per maand € 54,99 € 64,99 € 34,95 € 34,95 € 34,95
Activatiekost € - € - € 50,00 € 50,00 € -
Modem € - € - € 100,00 € - € -
TVV € - € - € 9,95 € 9,95 € -
Android box € - € - € 80,00 € - € -
Total op jaarbasis € 659,88 € 779,88 € 768,80 € 588,80 € 419,40
Heel conservatief, zelfs ongustig gekozen prijzen voor router en android box. Je kan hier zelf maximaal in kiezen. Goedkoopste of duurdere versies. Bij scarlet kan je vaak je router behouden in al hun chaos
[/code]
Het is eigenlijk duidelijk dat een scarletgebruiker dan toch gewoon weg gaat bij Proximus. Ervan uitgaand dat een Scarlet gebruiker een prijsbewuste gebruiker is?
Eerste jaar is proximus goedkoper, maar na de eenmalige kosten, verdien je dat super snel terug. Denk dat met een android TV box echt nog goed te doen is voor een gelijkwaardige ervaring.
Of zelfs met native VRTny en VTM apps werken...
(Mijn excuses voor layout, jullie moeten mij maar zeggen hoe ik dit beter kan )
[code]
Beschrijving Proximus met korting Proximus zodner korting EDPNET MET router en android tv EDPNET EDPNET 2e jaar
Abbo per maand € 54,99 € 64,99 € 34,95 € 34,95 € 34,95
Activatiekost € - € - € 50,00 € 50,00 € -
Modem € - € - € 100,00 € - € -
TVV € - € - € 9,95 € 9,95 € -
Android box € - € - € 80,00 € - € -
Total op jaarbasis € 659,88 € 779,88 € 768,80 € 588,80 € 419,40
Heel conservatief, zelfs ongustig gekozen prijzen voor router en android box. Je kan hier zelf maximaal in kiezen. Goedkoopste of duurdere versies. Bij scarlet kan je vaak je router behouden in al hun chaos
[/code]
Het is eigenlijk duidelijk dat een scarletgebruiker dan toch gewoon weg gaat bij Proximus. Ervan uitgaand dat een Scarlet gebruiker een prijsbewuste gebruiker is?
Eerste jaar is proximus goedkoper, maar na de eenmalige kosten, verdien je dat super snel terug. Denk dat met een android TV box echt nog goed te doen is voor een gelijkwaardige ervaring.
Of zelfs met native VRTny en VTM apps werken...
-
- Plus Member
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 18 keer
Geloof mij, 70% van vlaanderen heeft nog nooit van edpnet gehoord.
En dat weten ze bij proximus maar al te goed. En zelf al ga je naar edpnet, dan verdiend proximus er nog aan.
Dit is echt een trukje, om veel goedkope scarlet abbo’s om te zetten naar een duur proxi abbo
En dat weten ze bij proximus maar al te goed. En zelf al ga je naar edpnet, dan verdiend proximus er nog aan.
Dit is echt een trukje, om veel goedkope scarlet abbo’s om te zetten naar een duur proxi abbo
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Wat ze dus eigenlijk zeggen is dat er voor eind 2022 geen fiberaanbod van Scarlet komt.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Dat klopt volledig,en soms schrik ik er nog van,onlangs bij een kameraad,en zijn zoon was er ook,het ging om de Telenet prijzen.Freec schreef:Geloof mij, 70% van vlaanderen heeft nog nooit van edpnet gehoord.
En dat weten ze bij proximus maar al te goed. En zelf al ga je naar edpnet, dan verdiend proximus er nog aan.
Dit is echt een trukje, om veel goedkope scarlet abbo’s om te zetten naar een duur proxi abbo
Waarbij ik eens EDPnet liet vqllen;eventueel ,met een app tv Vlaanderen(een van 15 Euro dan) en zijn zoon viel gewoon uit de lucht,daar had hij nog nooit van gehoord ik denk het overgrote deel v/d bevolking niet,men moet er dus rekening mee houden dat zelfs de jongere generaties het niet kennen en dat vind ik wel straf.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Welke regio?teaser schreef:Ik kreeg gisteren onderstaande mail.
Stopzetting van je Scarlet-abonnement
Beste klant,
Tijdens de vernieuwing van de infrastructuur in december 2022 zal Proximus het huidige DSL-netwerk buiten dienst stellen om glasvezel uit te rollen. Omdat Scarlet enerzijds gebruik maakt van het Proximus-netwerk en anderzijds zelf nog geen abonnementen via glasvezel aanbiedt, betekent dit dat je abonnement zal stopgezet worden op 1 december 2022.
...
Met vriendelijke groeten,
Het Scarlet-team
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Sommige klanten van Scarlet kregen daarom al te horen dat hun abonnement zal worden stopgezet. Proximus wil die klanten opvangen door ze gedurende twee jaar een Proximus-abonnement aan het veel lagere Scarlet-tarief te geven. Mogelijk nog dit jaar zou Scarlet bovendien alsnog glasvezelabonnementen gaan aanbieden. Er zijn nog geen prijzen bekend.