Ik ben het kotsbeu!

Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Na helemaal in den beginne van m'n rdsl abbo enkele weken een fatsoenlijke snelheid van zo'n 250kB/sec gehaald te hebben om daarna al huilend naar versatelsnelheden (100kB/sec) te gaan ben'k nu weer aan't surfen tegen 25kB/sec. Niet de eerste keer dat dit gebeurt dus ik ben het wel érg kotsbeu.

Iemand enig idee hoe ik het beste een oplossing kan ontlokken van readsl. Of misschien nog beter, wat ik precies kan ondernemen om van m'n abbonement af te raken en het veel goedkopere versatel kan nemen?

'k Post dit hier in de hoop toch wat mensen te kunnen overhalen om toch maar met een wijde boog rond realdsl heen te wandelen richting versatel. Ook wel omdat er soms wel actie lijkt ondernomen te worden na een post hier op het forum.
Ik zou nl. erg graag realdsl de hemel in prijzen want het idee is werkelijk geweldig maar de uitvoering is zo absoluut beneden eender welke standaard dat het positiefste dat'k kan zeggen is dat ik nog geen actuur heb moeten ontvangen... al zullen die vast nog wel volgen.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik zit hier met dezelfde ellende.
Nog wachten tot april en dan hop naar versatel of misschien is er tegen dan een provider opgestaan die wel om zijn klanten geeft.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik heb ook momenten gehad dat het heel even 40kb/s is maar daarna is het direct terug naar 300kb/s gegaan nu ook is het rond die snelheid van nieuwsserver in nl download ik zelfs tegen 320 kb/s tot mijn verbazing..
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

poohbeer schreef:Iemand enig idee hoe ik het beste een oplossing kan ontlokken van readsl. Of misschien nog beter, wat ik precies kan ondernemen om van m'n abbonement af te raken en het veel goedkopere versatel kan nemen?


Mail/bel naar hun support (of naar cain himself) en vraag of je er vroeger onderuit kan. Mij heeft hij 3 maanden opzeg toegestaan.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

BMaster schreef:
Mail/bel naar hun support (of naar cain himself) en vraag of je er vroeger onderuit kan. Mij heeft hij 3 maanden opzeg toegestaan.


'k verwoorde het misschien niet helemaal goed maar ik wil dus helemaal niet weg. Het concept is geweldig.. alleen verwacht ik wel dat ze hetgeen ze verkopen ook in praktijd waarmaken.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

poohbeer schreef:'k verwoorde het misschien niet helemaal goed maar ik wil dus helemaal niet weg. Het concept is geweldig.. alleen verwacht ik wel dat ze hetgeen ze verkopen ook in praktijd waarmaken.


Je schreef letterlijk "Of misschien nog beter, wat ik precies kan ondernemen om van m'n abbonement af te raken en het veel goedkopere versatel kan nemen?" :-)
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Problemen in deze streek slepen al 2 maanden aan, ik heb pas een email ontvangen waarin ze de problemen en de tijdsduur ervan erkennen, ze zijn dus goed genoeg op de hoogte ervan.

Er is zelfs sprake van capping om het netwerk hier minder te belasten (ADSL2fit praktijken?), ipv het netwerk te upgraden zodat iedere klant van RDSL hetzelfde krijgt. Wordt er van ons verwacht dat wij evenveel abo betalen als iemand die wel de volle snelheid haalt?


http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 307 kbit/s or 38 kbyte/s
- Upload speed : 60 kbit/s or 8 kbyte/s
Thu Oct 20 2005 at 10:16:24 UTC+0200
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

BMaster schreef:
Je schreef letterlijk "Of misschien nog beter, wat ik precies kan ondernemen om van m'n abbonement af te raken en het veel goedkopere versatel kan nemen?" :-)


yep, als in, eigenlijk zou dit nog het beste zijn... alleen zou'k veel liever gewoon een fatsoenlijke dienst hebben. Zie ook de zowat laatste regel.

perkele, als'k jou was, dan zou'k die mail toch aangrijpen om een financiele tegemoetkoming te gaan onderhandelen. Ik baal als een stekker, maar jouw connectie is steeds nog veel erger geweest.

Ik kan nu nog tegen 25kB/sec downen.. die is nu extreem constant, dus inderdaad, dikke kans dat dit gewoon een cap op de lijn is. Wel absoluut onbehoorlijk om een extreem lage cap op te leggen voor structurele problemen en dan niet eens de klanten hierover inlichten. :evil:
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Hier net 't zeflde, sinds vanmiddag +-25k/sec. zielig hoor die algmene caps. mij zien ze er in ieder geval niet meer terug na Mei '06.
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

hehe

deze middag had ik een snelheid van 150 kb's en nu 305 kb's

mmm weird :-D
wh4t3v3r
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:24

hier het zelfste sinds donderdag ochtend geraak ik niet boven de 55kb/sec

ben je vet met een fup .. tegen die snelheid kan ik met telenet meer afhalen op een maand tijd zonder op smallband te geraken
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

wh4t3v3r schreef:hier het zelfste sinds donderdag ochtend geraak ik niet boven de 55kb/sec

ben je vet met een fup .. tegen die snelheid kan ik met telenet meer afhalen op een maand tijd zonder op smallband te geraken


Ik heb bevestiging gekregen dat ze een cap hebben gezet. Zou teveeel hebben gedownload terwijl Karel me in der tijd nog heeft gezegd dat traffiek niet uitmaakte tot hun customer.realdsl.be meter gefixt zou zijn. Die's nu gefixt blijkbaar en geeft minder dan 40 gig aan!
Heb dus gevraagd om die cap asap weer te verwijderen.

Ook hebben ze toegegeven dat Turnhout dus niet voldoende capaciteit heeft. Pas in december zou hier iets aan gebeuren. Vermoedelijk zullen er nog wel meer gebieden zijn waar ze capaciteitsproblemen hebben en dat nu proberen te verhelpen door wat grotere verbruikers te cappen.

Het goeie nieuws is dat ik binnen enkele uren reeds antwoord kreeg op mijn contactformulier. Al was het maar om te zeggen dat de snelheid zo traag was omdat ze me dus gecapped hadden.
Gebruikersavatar
nengast
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2005, 08:52

Krijgt er nog iemand een déjà-vû?

*kuch* ADSL2FIT *kuch*
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

nengast schreef:Krijgt er nog iemand een déjà-vû?

*kuch* ADSL2FIT *kuch*

Ze geven tenminste toe dat ze cappen.
Bij A2F staken ze de schuld op de klant en deden ze of er niets aan de hand was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Lukse schreef:
nengast schreef:Krijgt er nog iemand een déjà-vû?

*kuch* ADSL2FIT *kuch*

Ze geven tenminste toe dat ze cappen.
Bij A2F staken ze de schuld op de klant en deden ze of er niets aan de hand was.


Ik heb net aan de lijn gehangen met RealDSL over dit cappen!

Ze geven toe een 5 tal users te cappen, dit omdat ze buiten de FUP vielen.
Zij zaten aan 60GB download op 6 dagen...

Dit is het geval op het segement rond turnhout en ook 2 in antwerpen.

Doordat deze users misbruik maakte van de FUP waren alle user nadelig beinvloed door de heavy users...

Vandaar dat veel mensen rond turnhout en antwerpen snelheids problemen ondervinden, zei worden echter niet gacapt!!!!

ZE cappen sinds 3 dagen dus de sneheden op deze segmenten zouden terug op moeten zijn !

Ook geven ze toe dat ze de users NIET hebben gewaarschuwd voor het cappen...
Dit zouden ze in het vervolg wel doen, enkel bij deze mensen was het te grof.

Ikzelf ben ook RealDSL klant en haal bijna continu 250 ~ 300Kbps
Vandaar dat ik met deze argumenten even naar hun ben gestapt.

De mensen die van zich weten geen echte havy user te zijn zijn er uiteraard mee gebaat....

Ik denk dat met deze post de meeste vragen beantwoord zijn en de andere speculatie's van de baan zijn.
Laatst gewijzigd door netdata 21 okt 2005, 12:50, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

<offtopic>
heavy
</offtopic>
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

poohbeer schreef:
BMaster schreef:
Mail/bel naar hun support (of naar cain himself) en vraag of je er vroeger onderuit kan. Mij heeft hij 3 maanden opzeg toegestaan.


'k verwoorde het misschien niet helemaal goed maar ik wil dus helemaal niet weg. Het concept is geweldig.. alleen verwacht ik wel dat ze hetgeen ze verkopen ook in praktijd waarmaken.


inderdaad volledig mee akkoord.. ik wil der ook niet weg maar heb nog steeds disconnects :/
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

nengast schreef:Krijgt er nog iemand een déjà-vû?

*kuch* ADSL2FIT *kuch*


nee eigenlijk niet die deden het express :p
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Lukse schreef:
nengast schreef:Krijgt er nog iemand een déjà-vû?

*kuch* ADSL2FIT *kuch*

Ze geven tenminste toe dat ze cappen.
Bij A2F staken ze de schuld op de klant en deden ze of er niets aan de hand was.


hoe ze geven toe dat ze cappen dat heb ik nog nergens gelezen ze .. daar ben ik dus niet mee akkoord eh.. cappen naar 1mbit will zeggen dat ik maar 1mbit geleverd krijg en geen 3.3mbit
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:hoe ze geven toe dat ze cappen dat heb ik nog nergens gelezen ze .. daar ben ik dus niet mee akkoord eh.. cappen naar 1mbit will zeggen dat ik maar 1mbit geleverd krijg en geen 3.3mbit


Lees mijn post nog eens :wink:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

prodata schreef:
Ofloo schreef:hoe ze geven toe dat ze cappen dat heb ik nog nergens gelezen ze .. daar ben ik dus niet mee akkoord eh.. cappen naar 1mbit will zeggen dat ik maar 1mbit geleverd krijg en geen 3.3mbit


Lees mijn post nog eens :wink:

ja meende het juist te verwijderen maar ge waard me voor hehe
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

poohbeer schreef:
wh4t3v3r schreef:hier het zelfste sinds donderdag ochtend geraak ik niet boven de 55kb/sec

ben je vet met een fup .. tegen die snelheid kan ik met telenet meer afhalen op een maand tijd zonder op smallband te geraken


Ik heb bevestiging gekregen dat ze een cap hebben gezet. Zou teveeel hebben gedownload terwijl Karel me in der tijd nog heeft gezegd dat traffiek niet uitmaakte tot hun customer.realdsl.be meter gefixt zou zijn. Die's nu gefixt blijkbaar en geeft minder dan 40 gig aan!
Heb dus gevraagd om die cap asap weer te verwijderen.

Ook hebben ze toegegeven dat Turnhout dus niet voldoende capaciteit heeft. Pas in december zou hier iets aan gebeuren. Vermoedelijk zullen er nog wel meer gebieden zijn waar ze capaciteitsproblemen hebben en dat nu proberen te verhelpen door wat grotere verbruikers te cappen.

Het goeie nieuws is dat ik binnen enkele uren reeds antwoord kreeg op mijn contactformulier. Al was het maar om te zeggen dat de snelheid zo traag was omdat ze me dus gecapped hadden.


mij hebben ze dus ook al gecapped of hoe zit dat toen die week dat het 100kb/s was het is fair use wat wil zeggen in mijn ogen soms zit ge der over en soms niet.. dat is toch het hele concept van fair use of gaan we hier belgacom met smallband toestanden krijgen..
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

prodata schreef:
Ik heb net aan de lijn gehangen met RealDSL over dit cappen!

Ze geven toe een 5 tal users te cappen, dit omdat ze buiten de FUP vielen.
Zij zaten aan 60GB download op 6 dagen...

Dit is het geval op het segement rond turnhout en ook 2 in antwerpen.

Doordat deze users misbruik maakte van de FUP waren alle user nadelig beinvloed door de heavy users...

Vandaar dat veel mensen rond turnhout en antwerpen snelheids problemen ondervinden, zei worden echter niet gacapt!!!!

ZE cappen sinds 3 dagen dus de sneheden op deze segmenten zouden terug op moeten zijn !

Ook geven ze toe dat ze de users NIET hebben gewaarschuwd voor het cappen...
Dit zouden ze in het vervolg wel doen, enkel bij deze mensen was het te grof.

Ikzelf ben ook RealDSL klant en haal bijna continu 250 ~ 300Kbps
Vandaar dat ik met deze argumenten even naar hun ben gestapt.

De mensen die van zich weten geen echte havy user te zijn zijn er uiteraard mee gebaat....

Ik denk dat met deze post de meeste vragen beantwoord zijn en de andere speculatie's van de baan zijn.


1. Zo extreem is 60GB/6 dagen toch niet

Zeker niet als ik deze quote nog eens even bovenhaal:

Wat zou een geek zijn zonder de mogelijkheid om zijn reverse dns te
kunnen aanpassen? Uiteraard kunnen jullie dat volledig zelf aanpassen!
Er zijn geen grenzen van een FUP Downloaden maar... Er gaat een
hele discussie over RealDSL op het onafhankelijk forum :
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=7049
Daar worden eveneens de vragen gesteld over de FUP... Maar ik denk dat
een geek minstens 100 a 200 gig mag downloaden en nog steeds
verondersteld wordt een fair use te hebben

Cain


2. Karel heeft een hele poos geleden gezegd dat naar traffiek niet gekeken zou worden zolang hun eigen meter niet fixed was.

3. Hun eigen meter geeft ocharme 40Gig aan als traffiek voor me.

4. Het helpt niet! b.v. Perkele zit nog steeds tussen 0 en 25kB/s.. logisch ook: 2 users die dus evenveel traffiek verbruiken2 a 3 andere users zullen dus echt geen extreme belasting vormen hoor.

5. Grof is hun dienstverlening/communicatie, niet het feit dat ik in hun beloftes trap.

6. In het vervolg wel waarschuwen maar nu effe niet.. wat voor achterlijke onzin is dit nu weer? Die snelheidsproblemen slepen al maanden aan hoor. Waarschuwing of verzoekje had dus wel een érg kleine moeite geweest en blijkbaar dus al de miserie voor een aantal mensen kunnen besparen (niet dus, zie punt 4)
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ik begrijp je ergens wel hoor.

De man aan de telefoon stelde het zo op mijn vraag wat is FUP dan???

- Het kan zijn dat je in een of ander boeregat woont waar jij alleen op een node zit en dan kan je downloaden zoveel je wilt (hij haalde zelfs 600 GB aan !-

- Maar als je met veel users op een te kleine node zit dan is iedere gig die je download er eentje te kort voor iemand anders.
Turnhout is zo'n drukke node dat het werkt zolang er geen heavy downloads zijn. Aangezien er blijkbaar erg veel users daar zitten is de bottle neck die node. Ik hoop voor jou dat het een tijdelijke oplossing is. EN bekijk ne keer volgende stelling: Beter 5 users die ontevreden zijn dan 50...

Ja is wel grof hoor, maar ook waar...
(btw ik keur die strategie ook niet goed hoor... anderzijds wel te begrijpen)

Kijk nu naar mij

Afbeelding

deze trafic is van 09-10-05 tot 20-10-05
Ik heb dus op een 11 dagen tijd best wel wat gedownload en geupload.

Mss heb ik meer gelukt omdat ik op een grotere of minder belaste NODE zit
Bijlagen
real.jpg
(14.84 KiB) 1670 keer gedownload
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

lol

realdsl is nu de normale site hehe

hoe kom ik terug op die login site :idea:
:-D
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

rsca schreef:lol

realdsl is nu de normale site hehe

hoe kom ik terug op die login site :idea:
:-D

Probeer deze eens http://customer.realdsl.be/
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

thx
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

prodata schreef:Ik begrijp je ergens wel hoor.

De man aan de telefoon stelde het zo op mijn vraag wat is FUP dan???

- Het kan zijn dat je in een of ander boeregat woont waar jij alleen op een node zit en dan kan je downloaden zoveel je wilt (hij haalde zelfs 600 GB aan !-

- Maar als je met veel users op een te kleine node zit dan is iedere gig die je download er eentje te kort voor iemand anders.
Turnhout is zo'n drukke node dat het werkt zolang er geen heavy downloads zijn. Aangezien er blijkbaar erg veel users daar zitten is de bottle neck die node. Ik hoop voor jou dat het een tijdelijke oplossing is. EN bekijk ne keer volgende stelling: Beter 5 users die ontevreden zijn dan 50...

Ja is wel grof hoor, maar ook waar...
(btw ik keur die strategie ook niet goed hoor... anderzijds wel te begrijpen)

Kijk nu naar mij

Afbeelding

deze trafic is van 09-10-05 tot 20-10-05
Ik heb dus op een 11 dagen tijd best wel wat gedownload en geupload.

Mss heb ik meer gelukt omdat ik op een grotere of minder belaste NODE zit


Je begrijpt me ergens?!


Lees mijn puntje 3 eens opnieuw! Volgens die meter die jij toont zat ik nog niet eens aan 40 gig! Toch krijg ik zonder waarschuwing een cap te verduren.
Vandaag sta'k al op 96GB waarvan 2GB upstream, amper 15GB meer dan jij! En als ge't nog niet weet.. 96GB voor dees maand is nog altijd lager dan die minimum 100 tot 200GB die de Cain verkondigde als FUP!
Trouwens, moet ik echt zelf weer shit installen nadat ik van hun eigen medewerker heb te horen gekregen dat het niet uitmaakte zolang dat meterke niet werkte?!

Nee, had men nu vriendelijk gevraagd/verwittigd, dan had'k zelf echt wel geminderd hoor. Maarja, communiceren.. daar zijn ze zo verschrikkelijk goed in bij Realdsl.

En dan nog: op welke node ik zit hoort niet mijn probleem te zijn maar dat van realdsl!!! Ik betaal verdomme evenveel als jij dus ik wil dezelfde service.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

volledig mee eens en ik heb 20gig verbruikt dees maand en ik zat paar weken geleden ook op 100k en een week of 2 geleden zelfs op 50k up en down

kijkt alleen al eens hoeveel disconnects ik had vandaag om ziek van te worden..
Bijlagen
volumedc.JPG
(87.31 KiB) 124 keer gedownload
wh4t3v3r
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:24

mja ik zit dus in antwerpen en ben gecapped .. dus ik veronderstel dat ik een van de twee heavy users ben ? pff
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

nee ik zit nu weer op een cap van 50 - 100kb/s en gvd heb maar 20gig gedownload !!!! ze cappen gewoon iedereen ja.. heavy users my ass ja .. die merken het gewoon direct
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ofloo schreef:nee ik zit nu weer op een cap van 50 - 100kb/s en gvd heb maar 20gig gedownload !!!! ze cappen gewoon iedereen ja.. heavy users my ass ja .. die merken het gewoon direct


ik ben ERG stabiel op 26kB/sec gecapped. Klaag niet :P

't is trouwens waarschijnlijker dat jij de reden bent waarom ik de cap krijg ;)
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

Wat hoop ik toch dat ik de enige ben op 'mijn' node. Je kan het hier best een boerengat noemen. Dan kan ik mij is laten gaan :twisted: .
Rapt0r
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jul 2005, 14:47
Locatie: ~8500

Ik hoop hetzelfde voor mezelf, als ik het krijg van m'n pa.. :D
Afbeelding
Willem de Rooij
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2005, 17:04
Locatie: antwerpen

k people eerste post hier, hoop dat het lukt

Ik ben blij te horen dat ik niet alleen gecapped ben op 512kbit/s.
Ik ben pas klant van 6/10/2005 en op 19/10/2005 werd ik gecapped.
Ik ben niet op de hoogte gebracht hiervan, ik ben trouwens nog nooit ergens van op de hoogte gebracht door realdsl.
Volgens artikel 5.2 van de algemene voorwaarden kan ik hiervoor mijn internet opzeggen met ogenblikkelijke ingang.
Ik ben hiuer zwaar over aan het twijfelen.
Zoals eerder gezegd is geweest in dit forum, ze hadden gerust even mogen mailen ivm mijn gebruik, en om het ff iets rustiger aan te doen.
Maar nee, in de plaats daarvan laten ze het de gebruiker gewoon rechtstreeks voelen zonder enige aankondiging.
Ik vind deze manier van werken ronduit schandalig.
Fair use policy is 100GB en daar ben ik nog niet over gegaan dus realdsl is hier zwaar in de fout.
De reclame op de site zelf zegt dat ze alleen maar zware gebruikers hebben, en dat ze dus geen reden zouden hebben om limieten te gebruiken anders zouden ze al hun clienteel kwijt zijn.
Goe bezig realdsl,
Ik heb dus nog geen enkele rekening betaalt en heb er ook absoluut geen zin in als ik tot december op smallband wordt gezet.
We worden hier dus allemaal grandioos int zak gezet met loze beloftes.
Bijlagen
verbruik.jpg
hier mijn verbruik deze maand.
(12.99 KiB) 1308 keer gedownload
Willem de Rooij
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 okt 2005, 17:04
Locatie: antwerpen

btw,
ff vraagje voor Wh4t3v3r,
kan je je gebruik van deze maand ook ff posten,
want wij zouden dan de 2 zwaarste gebruikers zijn van antwerpen :p
ff zien wie beter deed :d

Grtz
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hmm ik ben ook gecapped op bepaalde tijdstippen en ik heb maar zoon 20 gig gedownload in het antwerpse dus het heeft geen zak te maken met heavy users maar gewoon simpel weg dat ze het gewoon niet kunnen trekken. en moet concluderen dat ze een loze belofte hebben gemaakt.

bekijk het zo

- caps
- disconnects
- problemen met services pop3 enz
- facturatie problemen

het is een wonder dat een consumenten vereniging zich hier nog niet in gemengd heeft.. met wat vragen te stellen

trouwens mag iedereen soms gewoon provider worden !?? want dan word ik dat morgen ook.

gewoon alles wat verkeerd kan gaan gaat verkeerd het is zelfs een wonder dat we nog internet hebben.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik vraag me af of hun office paketten ook zoveel problemen vertonen heeft iemand hier een office paket ?
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Hier net hetzelfde. deze maand 5.67Gb verbruikt volgens de volume meter en ik haal niet meer als +-30k/sec! FUP my ass. ik heb 6 weken moeten wachten op mijn aansluiting (aanvraag waren ze 2x kwijtgeraakt!) en dan ook nog 121euro aansluitingskosten durven vragen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

sailormars2k schreef:Hier net hetzelfde. deze maand 5.67Gb verbruikt volgens de volume meter en ik haal niet meer als +-30k/sec! FUP my ass. ik heb 6 weken moeten wachten op mijn aansluiting (aanvraag waren ze 2x kwijtgeraakt!) en dan ook nog 121euro aansluitingskosten durven vragen.


lol bij mij waren ze dat ook kwijt.. ook 2x dacht ik al goed dat ik belde om te checken of ze het wel hadden gehad anders zat ik nu nog te wachten hehe
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”