het gaat goed met realdsl

Plaats reactie
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

ik wens hierbij te vermelden dat ik tevreden ben over realdsl
De laatste dagen beginen de meeste problemem zich blijkbaar op te lossen :)

de snelhijd was voor mij bijna altijd ok bijna altijd net boven de 300kb en upload boven de 50kb dus dat is nooit een probleem geweest.

de laatste dagen moet ik ondervinden dat ik daarenboven nog zeer wijnig last heb van disconnects maw msn icq aol en andere vallen nog maar heel zelden/niet meer weg.

ook werken bebaalde sites zoals het laatste niuws eindelijk zonder problemen http://www.hln.be

als nu samen met de officiele mail / brief, ons cheapass account voor mail en webspace ook nog een in werking treed is het helemaal in orde.

meestal leest men enkel de negative bericten omdat mensen eerder geneigd zijn om van zich te laten horen als er een probleem is.
wel bij deze laat ik ook maar een horen dat er ook tevreden klanten zijn bij realdsl :)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Proficiat :!:
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
laris
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:10
Locatie: Hove

Is het zo speciaal dat iets waar je genoeg geld voor neerdokt per maand werkt?
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

laris schreef:Is het zo speciaal dat iets waar je genoeg geld voor neerdokt per maand werkt?


toch interessant voor de mensen die eventueel realdsl willen nemen...
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

PowerSoft schreef:
laris schreef:Is het zo speciaal dat iets waar je genoeg geld voor neerdokt per maand werkt?


toch interessant voor de mensen die eventueel realdsl willen nemen...


hahaha

Fra schreef:sorry hoor,
maar wtf is dit voor een isp.
Je belt, ik krijg geen connectie op me modem,
en dan ewa gezever blalba, en tenslotte zeggen ze
dat ze zullen zien wat ze gaan doen,
ondertussen weeral een week geleden, en weer geen telefoon.
dat ze dan iets doen :|
niet normaal.
en dat van de ombutsman zouw niet eens een slecht gedacht zijn...


amedee007 schreef:same here, ik bel naar hun, tzou belgacom zijn, bel naar belgacom die zegt alles inorde, ik bel terug naar hun , dan is het telenet, telenet zou het nog nie inorde gedaan (week verder) maandag zou ik op internet gekunt hebbe we zijn nu vrijdag nu is het al volgende week kunde op internet en we beloven u nie echt meer een dag kan maandag zijn of vrijdag, maar men skynet is nu wel al down... dus zit ik een weekend/week/maand??? zonder internet echt LEUK kmoet bij men lief op internet gaan. om men werk te doen voor school echt tof! En als ik niet bel dan gebeurd er niks... is echt pijnlijke situatie!!

PS: mail support kennen ze blijkbaar niet, 10mails gezonden geen 1 terug gekregen er is alleen telefoon support (als er dan opgepakt word)
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

poohbeer schreef:
hahaha


twas dan ook ironie :p
Gebruikersavatar
CiBi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 14 jan 2005, 19:46
Locatie: rollegem
Bedankt: 1 keer

waarom iets posten over iets dat werkt ???

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

CiBi schreef:waarom iets posten over iets dat werkt ???

Da's net het gevaar van een forum als userbase eh, je gaat enkel de mensen tegenkomen die klagen of problemen hebben (waarom zou je anders iets komen melden?).

Cyberbug wilt hier wat weerwerk geven met de melding dat het niet allemaal kommer en kwel is en dat sommigen net géén problemen hebben (die zullen namelijk veel minder snel hier terecht komen).
Greetings
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:52

Ikzelf ben ook een tevreden klant. Houden zo :) En in de toekomst misschien beetje uitbreiden (kwa speed :P) 8)
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:
CiBi schreef:waarom iets posten over iets dat werkt ???

Da's net het gevaar van een forum als userbase eh, je gaat enkel de mensen tegenkomen die klagen of problemen hebben (waarom zou je anders iets komen melden?).


mja, dat ze toevallig eens geluk hebben dat er totaal niks misloopt noem'k geen pluspunt. Negatieve zaken die gefixt worden zouden voor een provider spreken.
Helaas is rdsl daar erbarmelijk in.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ben ik toch akkoord mee het heeft te lang geduurt eerst zien wat de toekomst brengt voor ik er nog echt een possitieve uitlaat ga over geven..

het kan volgende week al terug slecht zijn ..

vertrouwen krijgt men verliest men het moet men ervoor werken !

ik zou eerst eens graag een vaste connectie van meer dan een maand willen zien voor ik zeg dat het goed gaat en of het dan wel of niet opgelost is ! vind het wat te voorbarig :p

laat niet weg dat het beter gaat maar daar laat ik het dan ook bij.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Heb nooit connectie problem gehad met realdsl ,steed tussen de 300 en 350k.
Een opmerking en wel een belangrijke denk ik waar blijven de rekeningen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Braincel schreef:Heb nooit connectie problem gehad met realdsl ,steed tussen de 300 en 350k.
Een opmerking en wel een belangrijke denk ik waar blijven de rekeningen.


zagen zagen zagen zagen http://goofball.realdsl.be/contact.php , als ge dat niet doet krijgt ge ze niet !!!!!!!!! zaag tot ge ze krijgt want ze loopt elke maand op en om den duur is ze gewoon onbetaalbaar dan krijgde zoon rekening van 500 euro hehe, tja is niet onbetaalbaar maar zo ineens is toch een zware dopper vind ik..
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Ofloo schreef:zagen zagen zagen zagen http://goofball.realdsl.be/contact.php , als ge dat niet doet krijgt ge ze niet !!!!!!!!!

Toen ik nog geen klant was kreeg ik direct antwoord wanneer ik dat contactformulier gebruikte, sinds ik klant ben antwoorden ze niet meer.

Enkel de laatste email waarin ik zeg een ombudsdienst aan te spreken wanneer ik geen antwoord krijg, werd dezelfde dag nog beantwoordt.
wh4t3v3r
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:24

mja ikke ook content .. ben sinds augustus klant .. nooit echt geklaagd .. buiten dat activatie wat lang duurde .. maar nu sinds donderdag onmogelijk om boven de 50kb/sec te geraken (down speed)
Gebruikersavatar
nengast
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 sep 2005, 08:52

wh4t3v3r schreef:... maar nu sinds donderdag onmogelijk om boven de 50kb/sec te geraken (down speed)

Da's dus die fameuze capping, een fatsoenlijk bedrijf zou eerst de klant vooraf verwittigen om het wat kalmer aan te doen, maar RDSL zegt gewoon niets, zelfs bij capping laten ze niets weten. Hebben die dan nog nooit over consumentenrechten gehoord?

Ik zou voor 1/6de van de snelheid ook maar 1/6de van de factuur betalen, eens zien of ze daar blij mee zijn.


Uit hun FAQ: Lang leve vrij internet!
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Graag een verwijzing naar volgende post


http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 7190#87190

Ben jij dan een van de havy users aangezien je er zo over klaagt???
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Perkele schreef:
Ofloo schreef:zagen zagen zagen zagen http://goofball.realdsl.be/contact.php , als ge dat niet doet krijgt ge ze niet !!!!!!!!!

Toen ik nog geen klant was kreeg ik direct antwoord wanneer ik dat contactformulier gebruikte, sinds ik klant ben antwoorden ze niet meer.

Enkel de laatste email waarin ik zeg een ombudsdienst aan te spreken wanneer ik geen antwoord krijg, werd dezelfde dag nog beantwoordt.


schrijf een script dat u mail elk uur submit naar die site :p
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

prodata schreef:Graag een verwijzing naar volgende post


http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 7190#87190

Ben jij dan een van de havy users aangezien je er zo over klaagt???



http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 7209#87209

Ja
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”