Blijkbaar heeft Scarlet bij hun mobiel abonnement Hot van 18€ ook het datavolume verhoogt naar 6GB.
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/
Scarlet Mobile
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Onder dezelfde topic titel Scarlet Mobile wil ik hier een vraag stellen:
Heb nog een account bij Scarlet maar neem geen producten meer af. Hoe krijg je dan een kredietnota terug betaald ?
Heb nog een account bij Scarlet maar neem geen producten meer af. Hoe krijg je dan een kredietnota terug betaald ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Starter Plus
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 12 feb 2021, 10:24
- Bedankt: 2 keer
De klantenadministratie van Scarlet is een puinhoop. Best is een klacht in te dienen via de Ombudsdienst Telecom, http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-k ... tml?IDC=41 want van Scarlet moet je geen enkele medewerking verwachten.
-
- Plus Member
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 25 sep 2019, 20:42
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 14 keer
Vandaag gebeld met de klantendienst. Vriendin is overgeschakeld naar andere provider maar kreeg toch nog een factuur.
Op zich goed geholpen tot nu toe, medewerkster heeft creditnota aangemaakt voor die factuur (bevestiging gekregen via mail) en een dossier voor de financiële dienst om account af te sluiten. Wel rare uitleg op mijn vraag of dat normaal is: nee, nummer is bij ons geschrapt maar de financiële dienst heeft dat niet goed geregistreerd
Wat ik wel raar vond: medewerkster sprak met Nederlandse tongval maar vooral precies alsof het opgenomen was, wat niet zo was want reageerde wel direct op mijn vragen en opmerkingen... Het leek me niet echt natuurlijk maar toch te spontaan om een applicatie te zijn. Of zijn dergelijke bots echt al zover?
Op zich goed geholpen tot nu toe, medewerkster heeft creditnota aangemaakt voor die factuur (bevestiging gekregen via mail) en een dossier voor de financiële dienst om account af te sluiten. Wel rare uitleg op mijn vraag of dat normaal is: nee, nummer is bij ons geschrapt maar de financiële dienst heeft dat niet goed geregistreerd
Wat ik wel raar vond: medewerkster sprak met Nederlandse tongval maar vooral precies alsof het opgenomen was, wat niet zo was want reageerde wel direct op mijn vragen en opmerkingen... Het leek me niet echt natuurlijk maar toch te spontaan om een applicatie te zijn. Of zijn dergelijke bots echt al zover?