Als ze nog verder gaan met curved heb je dan binnenkort ook surroundStroper schreef:Ik gebruik gewoon een deftige computermonitor met hdmi als TV
TV: bos/bomen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Natuurlijk, maar waarom zou je ervoor betalen als je het toch niet gaat gebruiken omdat je een beter alternatief hebt?ddd schreef:Je kan toch gewoon het "slimme" deel niet gebruiken?
Het doet me denken aan de ingebouwde GPS van mijn wagen. Ik blijf toch steeds teruggrijpen naar mijn TomTom die het op alle vlakken ondanks zijn ouderdom nog altijd beter doet.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Is het niet mogelijk om een VNC-server app te installeren op jouw Android TV device? Bijvoorbeeld "alpha vnc lite".heist_175 schreef:Het zou wel makkelijk zijn als ik er een keyboard kan aanhangen, enkele 20-random-character paswoorden ingeven met een afstandsbediening is een pijniging .
Nadien installeer je VNC Viewer op een laptop of PC en maak je connectie met de server om het Android TV scherm op je laptop of PC te krijgen en er jouw keyboard op los te laten.
Ik heb zelf geen Android TV en kan die specifieke app niet testen, maar ik gebruik dezelfde werkwijze om toegang tot LibreELEC Kodi op mijn Raspberry Pi te krijgen via mijn Windows PC.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Ik heb een simpel Bluetooth keyboard gekoppeld dat ik nog liggen had.
Of je kan deze app gebruiken op de gsm/tablet om dat keyboard te gebruiken: https://play.google.com/store/apps/deta ... .tv.remote
Of je kan deze app gebruiken op de gsm/tablet om dat keyboard te gebruiken: https://play.google.com/store/apps/deta ... .tv.remote
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Eens de pw'en ingegeven zijn, is het klaar.Flippi schreef:Is het niet mogelijk om een VNC-server app te installeren op jouw Android TV device? Bijvoorbeeld "alpha vnc lite".
Ik hou het in mijn achterhoofd voor een volgende keer.