Bizar... ik merk net dat de Inprivate mode in Edge m'n history niet meer cleared ?
Iemand een idee hoe je dit kan aanzetten (al lijkt het me bizar dat je dit kan afzetten).
Edge Inprivate history
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
CTRL+H in Inprivate opent de history van m'n non-private sessie... De optie om geschiedenis te bekijken is er bij mij niet eens?
Ook URL's die ik typ in een nieuwe tab van een vorige tab worden niet automatisch aangevuld.
(Ik spreek wel over Edgium, niet de klassieke edge)
Ook URL's die ik typ in een nieuwe tab van een vorige tab worden niet automatisch aangevuld.
(Ik spreek wel over Edgium, niet de klassieke edge)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Waar ik ook CTRL-H doe (In inprivate of gewoon)... het geeft me steeds de algemene history.
Nu heb ik een aantal URL's eruit gesmeten (kan je tegenwoordig ook terug door het kruisje achteraan de URL) in de Inprivate mode en blijkbaar komen ze er niet opnieuw in. Het lijkt er dus op dat het issue opgelost is.
Ga m'n ganse history eens clearen...
PS. Is inderdaad Edge Chromium.
Nu heb ik een aantal URL's eruit gesmeten (kan je tegenwoordig ook terug door het kruisje achteraan de URL) in de Inprivate mode en blijkbaar komen ze er niet opnieuw in. Het lijkt er dus op dat het issue opgelost is.
Ga m'n ganse history eens clearen...
PS. Is inderdaad Edge Chromium.