Streamz gaat pas echt succes kunnen hebben als ze live tv en alle uitgezonden programma's kunnen opnieuw opgevraagd worden.
Dat bestaat al zowat, maar enkel voor Telenetklanten: "Yugo", dat is dus live-TV en Streamz krijg je daar bij.
Ik heb Streamz ook één maand uitgeprobeerd, en moest tot conclusie komen: dit is géén 11,95 euro per maand waard.
Eerst en vooral, je hoort of ziet geen nieuwigheden, zoals Netflix die wekelijks hun aanbod uitbreiden.
Ze zouden beter 'Videoland' evenaren in plaats van los te barsten alsof ze Dé Vlaamse Netflix zijn.
Ze kunnen ook serie, die momenteel lopen op de zenders VTM, Play, Vrt, aan hun aanbod toevoegen. Ook de nieuwe afleveringen. Hierbij denk ik aan bvb Chicago Fire, Chicoga Med, en noem maar op. Je kan het weliswaar 'gratis' bekijken op de zenders zelf, maar je betaalt dan wel om het reklamevrij te bekijken.
En ik denk ook, omdat Telenet ertussen zit, dat het niet zal beteren met Streamz, diene Amerikaan wilt veel geld verdienen.
Vroeger had ik Filmnet, later werd dat Prime dat door Telenet overgenomen werd. In het begin zeg je: amaai, daar is veel aanbod, na een tijd (als je het meeste heb gezien) werd het povertjes: er kwam maar ongeveer 10 nieuwigheden per maand bij, en dat kostte toen ook veel geld.