Hoe lang duurt de opzeg?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
boxrox
Plus Member
Plus Member
Provider

ik heb bijna 3 weken geleden m'n aangetekende brief verzonden, en ze trekken nog geld af vd domiciliering :roll:
ik wil dat geld terug verdorie

kan ik m'n domiciliering zelf afsluiten?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

boxrox schreef:kan ik m'n domiciliering zelf afsluiten?
Meer nog: jij bent de enige die een domiciliering kan verwijderen! :)
Een bedrijf krijgt enkel recht om via domiciliering geld af te schrijven van jouw rekening. Het opzetten van en afsluiten van die domiciliering moet je zelf doen (dat is dat kwijtschrift dat je altijd moet invullen).
Bij KBC kan je die dingen gewoon online verwijderen, tijdelijk stopzetten, aanmaken, ...
boxrox
Plus Member
Plus Member
Provider

yeah ik kan via m'n netbanking van dexia dit afsluiten

dus ik kan/mag dit nu afsluiten?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer
Provider

ik zie niet in waarom niet tenzij je een jaar kontract hebt of iets dergelijk.. dan kan het zijn dat je die perriode toch zal moeten betalen.. weet eigenlijk niet hoe dat zit bij telenet.. maar bij adsl is het zo dat als je niet de termijn van je kontract beëindigt dat je het volledige jaar toch moet betalen en bij elektriciteit bv liminus word het gewoon met een jaar stil zwijgend verlengd je zal het eens goed moeten opzoeken of je wel kan opzeggen.. zodat je niet voor een hoop ellende in de toekomst komt te staan. kan zijn dat je ook een maand op voorhand moet opzeggen dat je dus na je brief nog steeds 1 maand moet betalen..
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Provider

waarom heb je telenet opgezegd??
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
FST
Pro Member
Pro Member
Provider

waarom? haha wat is dat nu voor een vraag :p wie wilt nu niet telenet opzeggen :D
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

boxrox schreef:ik heb bijna 3 weken geleden m'n aangetekende brief verzonden, en ze trekken nog geld af vd domiciliering
ik wil dat geld terug verdorie
Dit klinkt me zeer bekend. Ik heb al 2 maanden geleden aangetekende brief gestuurd om in januari abbo stop te zetten . Heb tot op heden nog geen antwoord gehad :? .
Of is dit een laag bij de grondse manier om mensen toch te houden 8) .

brooklyn schreef:waarom heb je telenet opgezegd??
Ik blijf ook geen 60 € betalen voor 30 gig limiet. Hier wordt t versatel of realdsl :lol: . Ik heb nog wat meer dann die 60 € voor breedband over. Dan bedoel ik wel voor BREEDBAND en niet volume.
boxrox
Plus Member
Plus Member
Provider

srry vergete te zegge, ik was ;) al 4-5 jaar klant
boxrox
Plus Member
Plus Member
Provider

brooklyn schreef:waarom heb je telenet opgezegd??
ze kunne hun limiet in hun hol steke :twisted:
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

same here :P .
CronoS
Member
Member
Bedankt: 1 keer
Provider

haha.. same here..

Ik ben anderhalve maand bezig geweest om alles op te zeggen daar..
ik had ze een aangetekende brief gestuurd van de opzegging.. Men zei dat ze die niet aan hadden gekregen en of ik het bewijs maar even wilde faxen!!
Vervolgens heb ik het bewijs van de brief 3 keer naar die gasten gefaxed, voordat "men" zei dat het er was.. Uiteraard betaalde ik geen cent meer aan ze ...

Nu heb ik ook het Modem teruggestuurd naar die gasten, zodat ik de borg terug kan krijgen.. Ik ga niet geloven, dat dit in een keer goed gaat komen en zal zo maar ook eens gaan bellen...
Krusty
Member
Member
Provider

Hebben mij van Tele2 gezegd dat de opzeg 10 dagen duurt (voor de veiligheid 11 dagen) maar als ik jullie reacties lees ben ik daar toch niet zo zeker van!?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”