E-mails maken dik

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

Mensen die willen afvallen, hoeven zich volgens artsen niet te verlaten op allerlei modegevoelige diëten. Door simpelweg te stoppen met e-mailen zouden volgens hen de rondingen al behoorlijk afnemen.

In de Britse zondagskrant The Observer bepleitten de artsen dat miljoenen uren aan lichaamsbeweging verloren gaan door het explosief gestegen e-mailverkeer. Liepen werknemers ooit naar hun collega's toe om ze voor de lunch uit te nodigen of de laatste roddel over de baas uit te wisselen, tegenwoordig volstaat een elektronisch berichtje.

Een Britse organisatie die lichaamsbeweging probeert te bevorderen, Sport England, heeft aanstaande vrijdag daarom uitgeroepen tot 'e-mailvrije vrijdag'. Werkgevers moeten op die dag e-mailverkeer verbieden en ervoor zorgen dat mensen weer door het kantoor lopen, in plaats van steeds naar hun beeldscherm te turen.

"Mensen e-mailen collega's die pal naast hen zitten en zeker degenen die aan de andere kant van het kantoor werken. We moeten hun luie gedrag veranderen", zei de arts Dorian Dugmore, die verbonden is aan Sport England. Wanneer mensen 10 procent meer zouden bewegen, zou dat jaarlijks 6000 Britse levens redden en 500 miljoen pond (755 miljoen euro) besparen.

Bron: Nu.nl
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

help me :P :wink:
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Snakehit schreef:help me :P :wink:
Ik krijg hier ook nogal veel mails binnen, daarom ben ik dan wat zwaarder geworden (5 kg) :lol: :!: achjaaaa
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

...en van spam word je zwanger :roll:

Altijd grappig als ze de oorzaak van een probleem kunnen leggen op iets anders dan de persoon zelf. Hallo, heb je overgewicht dan is dat niet door emails, maar doordat je iets (niet) doet wat een gezonde mens niet/wel zou moeten doen.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Tjah de ene mag veel eten,... en worden niet dikker en sommigen mogen geen snoepje eten of je bent weeral bijgekomen :| :-D
wat gaan ze nog uitvinden he :!: :P
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Die Britten toch hé :roll: :wink:
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik ben nog altijd niet **dik**

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

* Sub-Zer0 wijst naar Ken en roept "Dikkerd!" :p
Nuja, als je na je uren op het werk ook maar op je achterwerk zit, dan zal het niet aan de mails liggen dat je wat corpulenter wordt. Om te beginnen, ga op zaterdag eens goed uit. Das al een mooie portie lichaamsbeweging :)
Afbeelding
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Sub Zero schreef:* Sub-Zer0 wijst naar Ken en roept "Dikkerd!" :p
Nuja, als je na je uren op het werk ook maar op je achterwerk zit, dan zal het niet aan de mails liggen dat je wat corpulenter wordt. Om te beginnen, ga op zaterdag eens goed uit. Das al een mooie portie lichaamsbeweging :)
Drink dan maar ook massaal water, want al de rest verplettert het nut van de lichaamsbeweging nogal ;)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik hou het dan ook altijd tijdens het uitgaan op frisdranken/water en ik ga niet naar huis voor m'n t-shirt goed nat is :)
(Snakehit of Kwabber, voor ge begint, die 2 pintjes even buiten beschouwing gelaten :p)
Afbeelding
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik probeer ook wel altijd zo minst mogelijk frisdrank te drinken. Thuis is het altijd water of wat **drank**

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”