probleem smtp via poort 587

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Evergreen
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

Omdat ik op verschillende locaties mail verstuur met mijn laptop (proximus mail adres) gebruik ik de smtp server van proximus via poort 587 (starttls en verificatie aanzetten). Sinds gisterenmiddag werkt dit niet meer (krijg een mail van "systeembeheerder": 530 #5.7.0 Must issue a STARTTLS command first). Het doet zich voor op diverse pc's met diverse mail adressen. Nog iemand last van? Is er al een probleem gesignaleerd vanuit proximus?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Evergreen schreef:Sinds gisterenmiddag werkt dit niet meer (krijg een mail van "systeembeheerder": 530 #5.7.0 Must issue a STARTTLS command first).
Is iig een probleem bij het forwarden door Proximus naar de bestemming als je een mail krijgt van de beheerder. Maar check eens of je settings nog overeenkomen met de configuratie die Proximus aanbeveelt op haar support-pagina's.

Heel wat Exchange-beheerders zijn (weeral) behoorlijk zenuwachtig momenteel dus best mogelijk dat er geprutst is met settings en sommige dingen niet meer werken.

Toch altijd blij geweest dat al die Microsoft dingen hier nooit binnengeraakt zijn, alhoewel ze meermaals zwaar gepushed hebben om ze te verkopen.
Evergreen
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 5 keer

ik kan wel bevestigen dat alle instellingen zijn zoals voorgeschreven. Zoals gezegd: het gaat over meer dan één pc, meer dan één proximus adres en overal dezelfde instellingen. Overal vanaf gisterennamiddag probleem.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”