Ik heb nieuw speelgoed!
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
't Heeft lang genoeg geduurd...
Ik ben 42 en gebruikte met plezier mijn hifi keten dat ik gekocht heb met mijn eerste jobstudentengeld toen ik 16 was, maar jammer genoeg haalde telenet het analoge FM signaal van de kabel en is FM in de lucht hier heel slecht te pakken.
Ik heb me vandaag een mooie versterker gekocht en een mooie tuner. Na!
Nu nog wachten op het oordeel van de hersteller over mijn super coole pickup.
Ik ben 42 en gebruikte met plezier mijn hifi keten dat ik gekocht heb met mijn eerste jobstudentengeld toen ik 16 was, maar jammer genoeg haalde telenet het analoge FM signaal van de kabel en is FM in de lucht hier heel slecht te pakken.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 20 keer
Mooie pickup! Heb je dan veel platen? Mijn hifi van 92 heb ik nog steeds cd speler werkt nog redelijk. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om hem weg te doen.cadsite schreef:'t Heeft lang genoeg geduurd...
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Nieuwe behuizing voor de Raspberry Pi Touchscreen van mijn Roon headphone endpoint powered by RoPieee.
Hierin kan ik de Raspberry Pi PoE HAT kwijt.
Hierin kan ik de Raspberry Pi PoE HAT kwijt.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
De oude hifi staat nog op zijn plek...Nexus1980 schreef:Mooie pickup! Heb je dan veel platen? Mijn hifi van 92 heb ik nog steeds cd speler werkt nog redelijk. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om hem weg te doen.cadsite schreef:'t Heeft lang genoeg geduurd...
De pickup vind ik super, ik hoop dat de herstelling mee valt. De lp’s die ik heb zijn er niet echt veel, maar wel heel goede.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Als je later naar 4K tv wisselt, vergeet dan niet te checken of de versie van die kabel hoog genoeg is.Sasuke schreef:Nochtans zelfde aansluiting op tv en zelfde HDMI kabel gebruikt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Netjes !
Dat coaten maakt echt een gigantisch verschil. Niet alleen in blinken, maar ook in poetsen.
Dat coaten maakt echt een gigantisch verschil. Niet alleen in blinken, maar ook in poetsen.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Van 17 tot 21 maart gaat mijne oranje binnen voor een Feynlab Ceramic Ultra coating
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Je hebt ook nog fabrieksnieuw
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
De voor en de na was bij mij ook ongeveer zoals bij die Maserati. Heb niet alles op foto gepost, maar interieur gewijs, wauw .. das echt "Nieuw" ... en mijn wagen is van eind 2013 ... Ik ga het nog lastig hebben met die weg te doen als de nieuw er aankomt denk ik (hopelijk in Juli)
- selder
- Moderator
Ja, goedkoop is het niet, mijn behandeling ook 4 cijfers. Maar als het goed gedaan is, is het gewoon béter als fabriek!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Besteld in Spanje maar nog niet geleverd, een churrera. Van zodra die geleverd is meteen alle Corona maatregelen aan mijn laars lappen en familie en vrienden uitnodigen voor churros con chocolate.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- selder
- Moderator
Ja, amai, zwijg me van die hand-carwashen.
Heb me er ook aan laten vangen, en door hun super agressieve detergenten in hun producten zit ik met m’n oranje auto ook met piepend en krakend rubber. Heb al silicone remover van BMW besteld en producten om de rubbers terug te voeden zodat deze geen geluid meer maken. Hand-carwash bij “die kerels op de steenweg”, never again.
Heb me er ook aan laten vangen, en door hun super agressieve detergenten in hun producten zit ik met m’n oranje auto ook met piepend en krakend rubber. Heb al silicone remover van BMW besteld en producten om de rubbers terug te voeden zodat deze geen geluid meer maken. Hand-carwash bij “die kerels op de steenweg”, never again.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
nu moet je de foodbarbaar die ik ben even uitleggen wat dat is....Jack Daniels schreef:Besteld in Spanje maar nog niet geleverd, een churrera. Van zodra die geleverd is meteen alle Corona maatregelen aan mijn laars lappen en familie en vrienden uitnodigen voor churros con chocolate.
- Sasuke
- Elite Poster
- Contacteer:
Ken jij geen churros ??? Dan ben je wel een echte culinaire barbaar ja
https://dagelijksekost.een.be/gerechten ... lnootpasta
https://dagelijksekost.een.be/gerechten ... lnootpasta
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Top tip: je kan lekkere churros eten in Chili Beans in Mechelen: https://www.google.com/maps/place/Chili ... d4.4764291
-
- Elite Poster
Plezant om te lezen dat er hier gebruikers zijn die churros kennen. Een bezoekje aan Spanje gaat altijd gepaard met een portie churros. Ben zelf liefhebber van churros met suiker, chocolade vind ik mij te zoet.
-
- Elite Poster
Ik ga regelmatig naar de zondagse markt aan Brussel zuidstation. Daar staat ook altijd een rood kraampje / caravan waar churros gemaakt en verkocht worden. Volgens mij een Aziatische vrouw die het uitbaat. Een tip: veel kramen op kermissen verkopen ook churros, diepvries producten. Laat ze links liggen, ze trekken op niks.AnD schreef:Hier op de plaatselijke markt staat ook een churros kraam
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Er gaan er to top heden toch geen boven die gekocht in Madrid zelf. Wel wat ver voor een goestingske [emoji16]
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Na een lange lijdensweg met Dyna***** heb ik gisteren eindelijk mijn preorder mogen ontvangen.
S21 Ultra 512GB
Ear Buds Pro
SmartTag
Extra besteld:
Smart LED view cover (antibacterieel).
De laatste 8 leveringen via Dyna***** zijn er maar 3 gelukt
S21 Ultra 512GB
Ear Buds Pro
SmartTag
Extra besteld:
Smart LED view cover (antibacterieel).
De laatste 8 leveringen via Dyna***** zijn er maar 3 gelukt
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Die bij ons op de markt zijn geen Aziaten, maar Spanjaarden.Jack Daniels schreef:Ik ga regelmatig naar de zondagse markt aan Brussel zuidstation. Daar staat ook altijd een rood kraampje / caravan waar churros gemaakt en verkocht worden. Volgens mij een Aziatische vrouw die het uitbaat. Een tip: veel kramen op kermissen verkopen ook churros, diepvries producten. Laat ze links liggen, ze trekken op niks.AnD schreef:Hier op de plaatselijke markt staat ook een churros kraam
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik blijf me verbazen dat die firma nog bestaat.TiTanium schreef:De laatste 8 leveringen via Dyna***** zijn er maar 3 gelukt
Het gaat bijna altijd mis bij hen, de verkopers moeten die feedback toch ook krijgen?
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
De chauffeur had het pakket als bezorgd gezet..., gelijk beginnen bellen met Samsung...
Die firma heeft vooral hun best gedaan om den boel op te houden. Bij een 'snelle analyse' konden ze al zien dat de chauffeur niet hier is geweest.
Waarom ze dat dan zolang blijven rekken is mij een raadsel.
Die firma heeft vooral hun best gedaan om den boel op te houden. Bij een 'snelle analyse' konden ze al zien dat de chauffeur niet hier is geweest.
Waarom ze dat dan zolang blijven rekken is mij een raadsel.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
heist_175 schreef: Ik blijf me verbazen dat die firma nog bestaat.
Het gaat bijna altijd mis bij hen, de verkopers moeten die feedback toch ook krijgen?
Zondaglevering bij bol nooit bestellen. Het loopt via bpost en via Bpost naar dynalogic. Daar is ook nog geen enkele levering van op tijd gekomenn.
- sandbert
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Dat zinnetje stond daar toen maar een beetje verloren, helemaal op het eind van jouw antwoord.decat schreef:
na 25 jaar toch nog eens een printer aangekocht Brother L2530DW
Toch bedankt hoor om dit onder de aandacht te brengen.
Zonet na een lange zoektocht ook door mijn dochter aangekocht bij Bol.
- Sasuke
- Elite Poster
- Contacteer:
Onder lichte familiale druk toch maar overstag gegaan voor een Sodastream. Hebben de Crystal genomen met de glazen karaffen, weg met de plastic per flessen (12 per week ofzo)
Eerste indruk: simpel in gebruik, zeker bruisend genoeg, geen smaak verandering, dus lekker kraantjeswater met bruis
Eerste indruk: simpel in gebruik, zeker bruisend genoeg, geen smaak verandering, dus lekker kraantjeswater met bruis
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Wij zijn ook wel heel tevreden van die van ons. Je hebt er goed aan gedaan om de glazen flessen te nemen. Veel duurzamer! Naar het schijnt verslijten die plastic flessen vrij snel.
Ik heb van de week een papierversnipperaar gekocht. Heb dat altijd al willen hebben . Of het een zinvolle aankoop was weet ik niet, maar het is wel leuk om papier te versnipperen!
Ik heb van de week een papierversnipperaar gekocht. Heb dat altijd al willen hebben . Of het een zinvolle aankoop was weet ik niet, maar het is wel leuk om papier te versnipperen!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Wie weet wel zelfde tevredenheidsfactor als bubbeltjesplastiek poppen! Ik geef het door aan mijn vrouw!powaq schreef:Ik heb van de week een papierversnipperaar gekocht. Heb dat altijd al willen hebben . Of het een zinvolle aankoop was weet ik niet, maar het is wel leuk om papier te versnipperen!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Lol Sasuke, idem hier en juist hetzelfde model gekocht.Sasuke schreef:Onder lichte familiale druk toch maar overstag gegaan voor een Sodastream.
Toch wel een pak minder afval idd en smaakt goed met gewoon kraantjeswater.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Er staat een vervaldatum op de plastic flessen. Ik denk dat je nieuwe flessen 4 jaar kan/mag gebruiken.powaq schreef:Wij zijn ook wel heel tevreden van die van ons. Je hebt er goed aan gedaan om de glazen flessen te nemen. Veel duurzamer! Naar het schijnt verslijten die plastic flessen vrij snel.
De glazen flessen mag je ook in de vaatwasser steken, als ik me niet vergis. Een niet te versmaden voordeel .
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Pro-tip voor Sodastreamgebruikers: koud water kan meer gas opnemen voor het verzadigd is. Dus zet uw flessen eerst in de frigo alvorens die te vergassen, dan absorbeert het water het gas beter en is er minder verlies.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Voor de soda stream bezitters
https://www.hukselendevingers.be/sodast ... uis-graag/
Ik heb de soda stream buiten gesmeten. Werk nu met https://www.aquacare.be/nl_be/toestelle ... en/RedBlue gedaan met gaz flessen van 60 liter bruiswater, nu gaz flessen van 2 liter gaz inhoud veel makkelijker.
(iemand die in de buurt van tremelo komt?? heb nog 2 volle gaz flessen en lege gazfles. ook een nog werkende bruis machine voor plastieken flessen. Voor een zeerkleine bijdrage mag je ze hebben. )
Ik heb de soda stream buiten gesmeten. Werk nu met https://www.aquacare.be/nl_be/toestelle ... en/RedBlue gedaan met gaz flessen van 60 liter bruiswater, nu gaz flessen van 2 liter gaz inhoud veel makkelijker.
(iemand die in de buurt van tremelo komt?? heb nog 2 volle gaz flessen en lege gazfles. ook een nog werkende bruis machine voor plastieken flessen. Voor een zeerkleine bijdrage mag je ze hebben. )
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Met mijn lopende verbouwingen (en het steeds moeten lenen ervan) toch maar een boorhamer (Metabo UHEV 2860-2 Quick) gekocht. Hopelijk gaat hij lang mee. Goede boren zijn ook onderweg (ervaring leert ondertussen dan een boor soms meer verschil kan maken dan de boormachine).
Met het oog op het aansluiten van mijn elektriciteit (en hobby) toch ook maar eens een deftige multimeter gekocht met accessoires:
Hij vervangt een steenoude ultra-cheap manuele meter, die voldeed op zich wel, maar kom, deze is veiliger, kan meer, is nauwkeuriger en fijner om mee te werken (al is hij veel groter).
Met het oog op het aansluiten van mijn elektriciteit (en hobby) toch ook maar eens een deftige multimeter gekocht met accessoires:
- Brymen BM869s multimeter
- Brymen krokodillenklemmen
- Brymen draagtas voor de BM8xx serie multimeters
- Brymen BU-86X USB kit voor datalogging op PC (geen idee of ik het nodig ga hebben, maar leek me leuk)
Hij vervangt een steenoude ultra-cheap manuele meter, die voldeed op zich wel, maar kom, deze is veiliger, kan meer, is nauwkeuriger en fijner om mee te werken (al is hij veel groter).
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ga bij de plaatselijke drankenhandel om een CO2-fles van 10 kg.stefke schreef:Voor de soda stream bezitters
Je betaalt 80 of 120€ borg voor de fles (afhankelijk leverancier), je bent ook niet gebonden aan de drankenhandel om daar je borg terug te krijgen, zolang er maar dezelfde flessen verdeeld worden. Er zijn maar 2 leveranciers dus moeilijk zal het niet zijn.
De vulling zelf kost iets tussen de 25 en 32€ afhankelijk waar.
Kortom een hervulling kost rond de 1€.
Zelf duw ik zo'n 8x, soms is het gas met water
Da's met een adapter van 15€ over te hevelen of met een slangset rechtstreeks op je SS aan te sluiten als je de fles proper weg kan werken.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –