Ik heb redelijk goed nieuws voor klanten van IdTV van Telenet.
Ikzelf was een analoge klant en gebruiker van Canal+
Ik ben zoals vele ingegaan op het aanbod van de gratis digibox...
Een voorwaarde was echter wel dat je nogmaals akkoord ging voor een jaarabbonment.
Nu heb ik IdTV en ik moet zeggen dat mijn tv confort zoals ook velen achteruit is gegaan.
Ik ben van mening het is een goed product slechts veel te vroeg gelanceerd... (zelfs na 3 jaar testfase !!! )
Als het van mij afhangt smijt ik ze buiten (maar gaat dus niet aangaan verlengd jaarcontract) en zal ik de kat nog wel even uit de boom zien...
Nu heb ik iets ontdekt...
Bij het inleveren van de oude analogo decoder werd er een nieuw contract uitgeprint...
Echter diende ik dit niet te bekrachtigen dmv een handtekening.
Na een telefoontje met de dienst naverkoop van telenet kwam ik aan het ligt dat zij inderdaad enkel maar een 'mondelinge' bevestiging hebben...
Ik zeg goed dan zeg ik op...
'Ja meneer ik leg dit voor aan mijn overste en u hoort nog iets van mij!
Een uurtje later telefoon, we zijn bedreid u een financiële compensatie te geven als u maar klant blijft...
ik gaf echter nog niet af ne mag per aangetekend schrijven opzeggen asl ik wil...
mss zijn er mensen die hier ook gebruik van wensten te maken!
het is maar een tip, hetzij die financiële compensatie hetzij het echt opzeggen.
Ikzelf zal later wel terug op de boot springen als het interesanter begint te worden dan mijn MediaCenter
idTV buitensmijten
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ik heb canaal plus nu prime rommel maar euhm heb nog geen melding gekregen van een nieuwe decoder of iets dergelijk heb gewoon eeen rekening gekregen van telenet waar er anders 1 was van canaal plus
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
prodata schreef:Nu heb ik IdTV en ik moet zeggen dat mijn tv confort zoals ook velen achteruit is gegaan.
Verklaar je nader...
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
r2504 schreef:prodata schreef:Nu heb ik IdTV en ik moet zeggen dat mijn tv confort zoals ook velen achteruit is gegaan.
Verklaar je nader...
Ik moet eerlijk gezegt mijn woorden terug nemen...
Sinds de laatste update van de firmware (vorige week)
zij de meest voorkomende fouten verholpen...