Ik heb hier nog een doos staan met
+100 CD-R's (in doosje)
+75 DVD-R's (spindle)
+50 DVD-RW's (spindle)
Verkoopt zoiets nog ?
Verzenden gaat waarschijnlijk duurder zijn dan de waarde van de schijfjes...
Indien interesse wil ik wel de juiste aantallen, merk en type noteren.
DVD-R, RW, CD-R
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Heb dat hier ook nog staan. Raak ik zelfs aan de straatstenen niet kwijt. Flashy onderleggers?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Nostalgie...
Ik heb zo ook van die zwarte cd-r's waarvan ik dacht... Die moet ik bijhouden voor het specialere...
Ze staan nog altijd ongeopend op zolder.
Ik heb zo ook van die zwarte cd-r's waarvan ik dacht... Die moet ik bijhouden voor het specialere...
Ze staan nog altijd ongeopend op zolder.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Van waar ben je ?BertG3 schreef:Lege CD-R’s met doosje heb ik wel nog interesse in. Ik schrijf van tijd tot tijd wel nog ‘s een CD
Ze wachten op je in Arendonk
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Hmmm da’s wat ver. Als je ze niet kwijtgeraakt en de moeite wil doen om ze op te sturen, laat maar iets wetenygeffens schreef:Van waar ben je ?BertG3 schreef:Lege CD-R’s met doosje heb ik wel nog interesse in. Ik schrijf van tijd tot tijd wel nog ‘s een CD
Ze wachten op je in Arendonk

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Waar is de tijd? Geeft aan dat we oud wordenbollegijs schreef:Heb hier nog nieuwe 'Iomega 100 Zips' liggen. Die zouden iets waard moeten zijn, of heb ik het verkeerd op?![]()
(Werd ooit aangekocht voor externe floppy op MPC1200 van jaren 80.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Heb hier ook nog tientallen TDK CD-Rs liggen. Ik herinner me nog de tijd dat velen claimden dat die maar een paar jaar zouden meegaan. Heb die gekocht rond 2000, en heb nog tal van CD copies liggen van rond die tijd. Die werken nog allemaal perfect eigenlijk, want recent nog geript. Nu, het feit dat die dus ook al 15+ jaar veilig opgeborgen op zolder lagen, zal natuurlijk ook wel geholpen hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
Het probleem met zo oude writable media is, hoe goed is de conditie daarvan nog na al die jaren?
diegene die ik nog heb gebruik ik nog op voor de firmware van den auto up te daten (die dat enkel op CD aanvaard) maar ik zou het niet meer geven aan iemand, want ik vertrouw ze niet meer voor dataopslag.
diegene die ik nog heb gebruik ik nog op voor de firmware van den auto up te daten (die dat enkel op CD aanvaard) maar ik zou het niet meer geven aan iemand, want ik vertrouw ze niet meer voor dataopslag.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Neen, zeker, daarom dat ik er ook niet onmiddellijk iets van waarde voor wilde vragen, misschien wel iets symbolisch, maar dat is bijzaak.
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen met (bvb) een oudere auto met CD speler wat muziek willen meenemen op vakantie (als we ooit terug mogen), en dan kan je makkelijk een stapeltje schrijven zonder dat je je druk moet maken of ze het overleven of niet.
Maar om er een half uur bij de post op een zaterdag ochtend voor te gaan aanschuiven... Dat zie ik niet zitten, sorry @BertG3
Als niemand ze moet hebben, schenk ik ze aan de tekenacademie hier. Die zetten er misschien nog iets op (letterlijk of figuurlijk).
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen met (bvb) een oudere auto met CD speler wat muziek willen meenemen op vakantie (als we ooit terug mogen), en dan kan je makkelijk een stapeltje schrijven zonder dat je je druk moet maken of ze het overleven of niet.
Maar om er een half uur bij de post op een zaterdag ochtend voor te gaan aanschuiven... Dat zie ik niet zitten, sorry @BertG3
Als niemand ze moet hebben, schenk ik ze aan de tekenacademie hier. Die zetten er misschien nog iets op (letterlijk of figuurlijk).
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Ik durf soms nog eens een (Linux) ISO gewoon op een CDR of een CDRW branden ipv een USB stick, die USB sticks geraak ik sneller kwijt (misleggen) dan zo'n optical.
Tot voor kort brandde ik de manuals van ons product op een CDR, reden dat ik ze niet online zet is dat concurrenten geen zaken hebben met onze manuals. Ik kan vaak al veel te veel reverse engineeren en achterhalen wat ze doen door de manual te lezen.
Tot voor kort brandde ik de manuals van ons product op een CDR, reden dat ik ze niet online zet is dat concurrenten geen zaken hebben met onze manuals. Ik kan vaak al veel te veel reverse engineeren en achterhalen wat ze doen door de manual te lezen.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Inderdaad, da's de reden waarom ik er nog brand. Ook het gevoel van thuiskomen, cd'tje induwen en muziek vind ik nog steeds fijn (ipv wifi, smartphone, spotify, streamen,...)ygeffens schreef: Maar ik kan me voorstellen dat er mensen met (bvb) een oudere auto met CD speler wat muziek willen meenemen op vakantie (als we ooit terug mogen), en dan kan je makkelijk een stapeltje schrijven zonder dat je je druk moet maken of ze het overleven of niet.
En geen probleem hoor, Moest je er ooit nog eens passeren bij de post voor andere zaken laat gerust iets weten. Ik wil er gerust iets symbolisch voor afstaan

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ai zal ze ook maar op de weggeef zetten dan.
Heb hier nog cd-r + dvd-r + dvd-r dl + mappen voor die schijfjes in te steken. Bak vol
. Misschien aanbieden voor een symbolisch wijntje / biertje.
Heb hier nog cd-r + dvd-r + dvd-r dl + mappen voor die schijfjes in te steken. Bak vol

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Ik kom er wel om, zal een lekker bio biertje meedoenTomsworld schreef:Ai zal ze ook maar op de weggeef zetten dan.
Heb hier nog cd-r + dvd-r + dvd-r dl + mappen voor die schijfjes in te steken. Bak vol. Misschien aanbieden voor een symbolisch wijntje / biertje.