Awel se ik wil tussen de overwegend negatieve berichten ook eens een positief bericht posten.
Maandag werd de digibox geupgrade van software...
Het lijkt mij een zeer verstandige keuze te zijn geweest van telenet.
Ik op deze 3 dagen nog geen enkele keer gehad dat de digibox vast loopt !!!
Zelfs nog meer het gaat sneller... Toch wel fijn dat nu hun product stabieler en sneller loopt!
Ook is het aanbod best groter geworden van de VideoOnDemand...
Ik persoonlijk ben er maar blij om
Of ben ik de enige met deze goede ervaring?
Goede Werking IdTV - Telenet
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Dat is een positieve vooruitgang inderdaad!
Maar het ziet er niet naar uit dat wij de eerste maanden gaan overstappen naar dat digitaal gedoe. Mijn ma is niet echt aan telenet en wacht liever tot Belgacom beschikbaar is
Maar het ziet er niet naar uit dat wij de eerste maanden gaan overstappen naar dat digitaal gedoe. Mijn ma is niet echt aan telenet en wacht liever tot Belgacom beschikbaar is
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 14 keer
bke schreef:Dat is een positieve vooruitgang inderdaad!
laat u ma maar eens naar de prijzen zien tusse de 2
de keuze is snel gemaakt
kloon schreef:bke schreef:Dat is een positieve vooruitgang inderdaad!
laat u ma maar eens naar de prijzen zien tusse de 2
de keuze is snel gemaakt
hangt er van af of ge al dan niet momenteel al skynet gebruikt voor uw inet of niet.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
frisco schreef:hangt er van af of ge al dan niet momenteel al skynet gebruikt voor uw inet of niet.
En of je tevreden bent met maar één TV in huis.
qless schreef:Hm sinds dit weekend zijn de zenders van prime en aantal discovery channels (plus pakket) ook echt effectief niet meer te zien...
Hier is dat blijkbaar nog niet het geval, 'k vrees dat het dan niet lang meer zal duren eer ze hier ook verdwenen zijn.