aliexpress

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik zag dit in de nieuwsbrief passeren:
https://nl.aliexpress.com/item/10050021 ... _edm_other

Iemand een idee in hoeverre dit allemaal correct is? :oops:
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

volgens de reviews werkt het...
maar netflix heeft maar max 4 screens abbo...
then again, ze tonen schijnbaar screenshots van de netflix site en het zou met elk netflix device werken....
maar toch... open since Dec 25, 2020 dus op 3 maand kan je nog niet veel zeggen.

zoek je naar de domeinnaam in de screenshot krijg je resultaten "netflix account generator".

conclusie, zoals te verwachten: not legal :)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Het feit dat ze ook een variant aanbieden met "1 shared account" zegt al genoeg. Welke trucs ze juist toepassen, is me niet duidelijk, temeer daar Netflix 4K normaal 4, niet 5, schermen is. Tenzij het in China natuurlijk anders is. Vraag me ook wel af waar ze aan een account geraken van minder dan €4 per maand voor Premium.
Gegarandeerd krijg je gewoon een random e-mail adres en paswoord als account. Maar hoedanook mag je er zeker van zijn dat je de T&C schendt met zo'n account.

Voor PlayStation (en wellicht ook Xbox) heb je ook van die aanbieders die spotgoedkoop digitale games aanbieden, maar die eigenlijk gewoon accounts verkopen waar zo'n game aan gekoppeld hangt.

Je kan het altijd riskeren, maar als dan over een maand of 2 dat account ineens suspended is, ben je ineens wel je geld kwijt. Anderzijds moet het maar 4 maand werken en je hebt het er al uit.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Tomby schreef:Vraag me ook wel af waar ze aan een account geraken van minder dan €4 per maand voor Premium.
Testaccounts (één maand gratis) hé. Dat betekent dat je wellicht elke maand een nieuw paswoord krijgt en dat je dat deelt met anderen. Dus niet al te verstandig om daar een jaarabonnement te gaan nemen, ook al is het "maar" 42 euro.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

In TL (turkse liere) is nu net goedkoopste, dat ligt inderdaad ronde de 3-4€ maar voor 1 scherm dacht ik....
5 schermen is inderdaad vreemd.
en zie ook de tekst in de screensho: your plan will change to basic on 2/2/2021

Gratis maand in 4K en daarna 11 maand een 1 user abo van 3-4€ ??? lijkt me inderdaad zeer vreemd. (en ook nog in het beste geval)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”