Paramount+ belooft reboots, gepimpte horrorklassiekers en ‘Mission Impossible 7'
Bron
https://www.hln.be/tv/alweer-nieuwe-str ... ~a97a8d20/
Vanaf 4 maart. Basis versie 5 dollar/maand, premium is 10 dollar/maand
Nieuwe streamingdienst Paramount+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Ziet er naar uit dat elke studio/uitgever zijn eigen streaming gaat voorzien. Ik zie vooral nadeel voor netflix want toch weer paar films die daar nu op zitten gaan verdwijnen.
Ook weer eens een teken dat streamz hun prijzen serieus moeten herzien (vermoed dat het nu vooral niet te interessant mag zijn als concurrent telenet tv) Afwachten tot er hier een woestijnv1z of studio100+, de tweede verwachtte ik al langer en hebben extreem veel rechten op jaren 70 en 80, missen enkel de mankracht en goesting om serieuze concurrent te zijn, voorlopig nog veiligere inkomsten bij de klassieke zenders). Aan de andere kant content dat ze niet van alles een reboot / slechte goedkope en irritante 3d variant maken (ik ben waarschijnlijk gewoon te oud voor studio100 publiek ).
Zal wel ooit een 'nieuwe netflix' komen met een verzameling oude(re) content of selectie voor specifieke doelgroep van verschillende aanbieders en dan zijn we rond met de modernisering van klassieke tv kanalen ;p
Ook weer eens een teken dat streamz hun prijzen serieus moeten herzien (vermoed dat het nu vooral niet te interessant mag zijn als concurrent telenet tv) Afwachten tot er hier een woestijnv1z of studio100+, de tweede verwachtte ik al langer en hebben extreem veel rechten op jaren 70 en 80, missen enkel de mankracht en goesting om serieuze concurrent te zijn, voorlopig nog veiligere inkomsten bij de klassieke zenders). Aan de andere kant content dat ze niet van alles een reboot / slechte goedkope en irritante 3d variant maken (ik ben waarschijnlijk gewoon te oud voor studio100 publiek ).
Zal wel ooit een 'nieuwe netflix' komen met een verzameling oude(re) content of selectie voor specifieke doelgroep van verschillende aanbieders en dan zijn we rond met de modernisering van klassieke tv kanalen ;p
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Inderdaad vervelend en onzinnig. Niemand gaat een abo op al die diensten nemen waardoor sommigen onrendabel zullen zijn. Die worden dan ofwel opgekocht door de grotere aanbieders of gaan overkop, waardoor de rechten uiteindelijk toch bij dezelfde groten terecht komen.
Het is veel beter dat er overkoepelende platformen komen die deze content groeperen en abo's bieden per doelgroep of interesse. Uiteindelijk kom je dan tot wat de klant wil. Een ruim aanbod waarin je zelf kan kiezen voor welke content je betaalt ipv nu kijken naar wat men u voorschotelt en veel dingen die u totaal niet interesseren plus reclame. Als ze slim zijn laten ze die contentblokken flexibel schuiven zodat je een tijd disney content kan zien (bvb schoolvakantie) en later dat inruilen voor meer sport (grote evenementen). Je betaalt hetzelfde bedrag maar je kiest de inhoud van het pakket. Dat is wat de kabelaars al lang hadden moeten doen ipv 80 zenders met 65 brol of buiten interesse naar 15 zenders die je zelf kiest.
Het is veel beter dat er overkoepelende platformen komen die deze content groeperen en abo's bieden per doelgroep of interesse. Uiteindelijk kom je dan tot wat de klant wil. Een ruim aanbod waarin je zelf kan kiezen voor welke content je betaalt ipv nu kijken naar wat men u voorschotelt en veel dingen die u totaal niet interesseren plus reclame. Als ze slim zijn laten ze die contentblokken flexibel schuiven zodat je een tijd disney content kan zien (bvb schoolvakantie) en later dat inruilen voor meer sport (grote evenementen). Je betaalt hetzelfde bedrag maar je kiest de inhoud van het pakket. Dat is wat de kabelaars al lang hadden moeten doen ipv 80 zenders met 65 brol of buiten interesse naar 15 zenders die je zelf kiest.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Dizzy schrijft: ...laten ze die contentblokken flexibel schuiven...
Streamingdiensten onderbreken, stopzetten, heropstarten e.d. werkt nu al feilloos middels één muisklik! Het gros van de (amorfe?) kijkers moet daar nog achter komen, lijkt mij...
Streamingdiensten onderbreken, stopzetten, heropstarten e.d. werkt nu al feilloos middels één muisklik! Het gros van de (amorfe?) kijkers moet daar nog achter komen, lijkt mij...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
28€, daar heb je er een tweetal, max 3 voor…
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
En daar kom jij niet mee toe?
Bij die 2 à 3 komen ook nog eens VTMgo, VRTnu, viervijfzes,...
Ik heb momenteel enkel vrtnu en disney+ en heb al tijd te kort om te zien wat ik wil zien.
Ik heb momenteel enkel vrtnu en disney+ en heb al tijd te kort om te zien wat ik wil zien.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Gooi gewoon alles op één onafhankelijk streamingplatform en verdeel de inkomsten volgens de kijkcijfers. Geen gedoe meer met abonnementen pauzeren en zo.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Ik zit nu aan:
Disney 5/mnd (introductiejaar van €59.99)
Amazon: 2,99/mnd
Netflix: 13,99/mnd
Dat is net geen €22/mnd, dus ik houd nog over sinds ik Telenet TV heb buiten gegooid.
Een overkoepelende app zou wel handig zijn.
Disney 5/mnd (introductiejaar van €59.99)
Amazon: 2,99/mnd
Netflix: 13,99/mnd
Dat is net geen €22/mnd, dus ik houd nog over sinds ik Telenet TV heb buiten gegooid.
Een overkoepelende app zou wel handig zijn.
-
- Elite Poster
Yep, dat is enkel gedoe en levert frustraties op. 1 platform met de diensten waaruit de klant kan kiezen en switchen is veel gebruiksvriendelijker. Net zoals bij muziek, 1 dienst, zowat alle muziek, klaar.vverbeke schreef:Gooi gewoon alles op één onafhankelijk streamingplatform en verdeel de inkomsten volgens de kijkcijfers. Geen gedoe meer met abonnementen pauzeren en zo.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
vverbeke schrijft: ...Gooi gewoon alles op één onafhankelijk streamingplatform...
Gratis of betalend!?
Gratis of betalend!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik wel, maar het is veel nauwer dan een aanbod met -tig zenders…cadsite schreef:En daar kom jij niet mee toe?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 21 keer
Interessant he, ik doe hier nu m'n thesis over!tien schreef:Ziet er naar uit dat elke studio/uitgever zijn eigen streaming gaat voorzien. Ik zie vooral nadeel voor netflix want toch weer paar films die daar nu op zitten gaan verdwijnen.
Ik denk dat Streamz 2 opties heeft:Ook weer eens een teken dat streamz hun prijzen serieus moeten herzien (vermoed dat het nu vooral niet te interessant mag zijn als concurrent telenet tv).
1) Blijven focussen op Vlaamse & internationale fictie, maar dan aan Videoland prijzen (verschillende abonnementen, eventueel met reclame): Basis €5/maand (reclame, 1 profiel), Plus €8/maand (geen reclame, meerdere profielen/schermen tegelijk) & Premium €12/maand (Streamz+, 4K, meerdere profielen, geen reclame, Dolby Atmos, ...)
2) Een platform aanbieden dat álle Vlaamse TV samen brengt (zoals NL Ziet) = alle Vlaamse programma's (van Terzake, De Afspraak, BDW, Gert Late Night, Big Brothers, De Mol, The Masked Singer, Het Journaal, Sport, ...) on demand aanbieden + live streaming van die zenders aanbieden + huidige Streamz voor €20/maand of misschien zelfs meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
https://www.techradar.com/news/paramoun ... ng-we-know
https://www.cbs.com/shows/originals/
https://reelgood.com/tv/source/cbs_all_access
Uitbreiding van CBS All access.
Ik kijk graag Star trek, ben benieuwd naar launch hoop op korting als je bij de eerste bent.
Nog wat zitten googlen rond de lancering in Europa lees ik verschillende verhalen, De ene zegt wel, de andere niet en nog andere zeggen alleen Scandinavië.
https://dagelijksvanalles.be/film-telev ... uitzenden/
Veel series die hier ook op Play en VTM zijn, zoals, CSI, NCIS, FBI, Blue bloods, Criminal minds, en klassiekers zoals Beverly Hills, 90210, MacGyver (classic), Melrose Place
https://www.cbs.com/shows/originals/
https://reelgood.com/tv/source/cbs_all_access
Uitbreiding van CBS All access.
Ik kijk graag Star trek, ben benieuwd naar launch hoop op korting als je bij de eerste bent.
Nog wat zitten googlen rond de lancering in Europa lees ik verschillende verhalen, De ene zegt wel, de andere niet en nog andere zeggen alleen Scandinavië.
https://dagelijksvanalles.be/film-telev ... uitzenden/
Veel series die hier ook op Play en VTM zijn, zoals, CSI, NCIS, FBI, Blue bloods, Criminal minds, en klassiekers zoals Beverly Hills, 90210, MacGyver (classic), Melrose Place
Laatst gewijzigd door Abusimbal 26 feb 2021, 09:02, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 21 keer
90% van deze series staat inderdaad nu al op Netflix, Prime & Streamz. Gaan deze hier dan van verdwijnen (op termijn)? Nóg meer versnippering, dus...Abusimbal schreef: Veel series die hier ook op Play en VTM zijn, zoals, CSI, NCIS, FBI, Blue bloods, Criminal minds, en klassiekers zoals Beverly Hills, 90210, MacGyver (classic), Melrose Place
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Versnippering, maar ook meer aanbod en concurrentie. Je kan nu een maand een streamingdienst pakken, waar je voor die prijs vroeger 2 DVDs kon huren...
Ben je uitgekeken, opzeggen en hop naar de volgende.
Alleen Streamz... die zakt toch verder en verder weg, op alle vlakken: prijs, aanbod, videokwaliteit, geluidskwaliteit...
Enige voordeel, wat meer Vlaamse content, maar daar dan die prijs voor vragen. Nope!
Ben je uitgekeken, opzeggen en hop naar de volgende.
Alleen Streamz... die zakt toch verder en verder weg, op alle vlakken: prijs, aanbod, videokwaliteit, geluidskwaliteit...
Enige voordeel, wat meer Vlaamse content, maar daar dan die prijs voor vragen. Nope!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
We zullen afwachten, verwarring allom.
https://belgianlifestyle.be/paramount-p ... schikbaar/
EDIT: @ddd: inderdaad
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210225_95749085Paramount+ is op 4 maart beschikbaar in de VS, Canada en Latijns-Amerika. Scandinavië volgt op 25 maart, Australië later dit jaar. Wanneer de rest van Europa aan de beurt is, is nog niet bekend.
https://belgianlifestyle.be/paramount-p ... schikbaar/
EDIT: @ddd: inderdaad
Laatst gewijzigd door Abusimbal 26 feb 2021, 11:41, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
-
- Elite Poster
Vandaag ook een artikel in DS, helaas enkel voor abo's.
Het aanbod zou wel heel groot zijn met 2500 films. Hier hebben ze wel een troef want het aantal films op Netflix is maar pover. Dat veel al oudere films zijn is minder erg want daarom zijn ze nog niet slecht. Uiteraard zal er ook bij hen genoeg nieuw materiaal moeten bijkomen.
Ik lees ook dat Kinepolis nu Netflixfilms wil uitzenden. Dat lijkt me minder interessant. Waarom extra betalen voor iets dat je thuis al kan zien of al voor betaalt. Het grote scherm is het enige voordeel maar een beamer is ook populairder aan het worden.
De versnippering gaat inderdaad door en de aanbieders die geen eigen content hebben of te weinig (oa Streamz) kunnen hier niet tegenop. Ik verwacht ook dat er een samensmelting komt tussen sommige aanbieders want zelfs voor hen zal het niet allemaal gemakkelijk zijn. Ook voor de zenders is dit slecht nieuws, welke content gaan zij nog kunnen kopen, enkel oude brol?
Het aanbod zou wel heel groot zijn met 2500 films. Hier hebben ze wel een troef want het aantal films op Netflix is maar pover. Dat veel al oudere films zijn is minder erg want daarom zijn ze nog niet slecht. Uiteraard zal er ook bij hen genoeg nieuw materiaal moeten bijkomen.
Ik lees ook dat Kinepolis nu Netflixfilms wil uitzenden. Dat lijkt me minder interessant. Waarom extra betalen voor iets dat je thuis al kan zien of al voor betaalt. Het grote scherm is het enige voordeel maar een beamer is ook populairder aan het worden.
De versnippering gaat inderdaad door en de aanbieders die geen eigen content hebben of te weinig (oa Streamz) kunnen hier niet tegenop. Ik verwacht ook dat er een samensmelting komt tussen sommige aanbieders want zelfs voor hen zal het niet allemaal gemakkelijk zijn. Ook voor de zenders is dit slecht nieuws, welke content gaan zij nog kunnen kopen, enkel oude brol?