[offtopic]
De eerste hint gaat al zijn hoe hij in een quote leert knippen
[/offtopic]
Nu rest mij enkel nog de vraag: Wat is de reactie van Blue-sky zelve hierop? Nu horen we hem niet. Of is hij te diep gekwetst
vaarwel
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
sorry hoor, maar dit topic is 1 grote "cry for attention". Heb het al vaak genoeg gezien op fora. Als ge echt pissed zijt en weg wilt, dan was ge gewoon weg gegaan. Stuur dan een PM ofzo naar degene die je vaarwel wilt zeggen, maar ga niet de "attention whore" uithangen met zielige topics zoals dit. Dit heeft niks met Userbase te maken maar met een persoonlijk conflict tussen een andere en u. Ge geeft idd. vaak erg moeilijk verteerbare reacties en het is dan ook maar de vraag of dat de fout van de hele groep is of de fout van jou (doordenkertje).
NickG, jij laat ook een lelijke kant zien op het moment. Beetje respect voor moderators ofzo ?
NickG, jij laat ook een lelijke kant zien op het moment. Beetje respect voor moderators ofzo ?
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Dat is ook een manier om de rollen te keren ja. Verklaar eens waarom de zielige messages in je signature ? Je weet toch waar dit topic gaat eindigen he ? Ergens verloren op pagina 37 na genoeg tijd.
Welke rechtvaardigheid bedoel je dan ? Je hebt je punt gemaakt, de meesten zijn het niet akkoord, feesje !
Welke rechtvaardigheid bedoel je dan ? Je hebt je punt gemaakt, de meesten zijn het niet akkoord, feesje !
Waarom geeft gij dan kritiek op iedereen hier ?en voor de duizendste keer dit topic was bedoeld voor een vaarwel maar dit hebt u precies ook niet door en wou ook U kritiek geven.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Akira!
Word volwassen godverdomme!
Ge zit te orakelen van volwassen hier en volwassen daar maar hoe meer ge zegt, hoe meer dat ge het tegendeel bewijst!
Ow ja, da's overigens geen persoonlijke aanval, maar gefundeerde kritiek (ik zet het er maar bij, dan wordt dat ineens wél aanvaardbaar? ).
Ik snap echt niet dat ge zó kunt volharden in de boosheid. En wat voor voorbeelden haalt ge toch aan? Ik noem niemand "noob" en toch probeer ik hen te helpen! Ik zal iedereen altijd behandelen als was hij mijn beste klant, ook al is het hun eerste en enige vraag die ze hier stellen, hoe dom deze ook moge zijn voor de gevorderde gebruiker. Ik zal zelfs nooit schermen met "het antwoord is te vinden op Google". (zoek maar, je zal het me niet zien doen en ik heb al aardig wat posts, nietwaar?).
Word volwassen godverdomme!
Ge zit te orakelen van volwassen hier en volwassen daar maar hoe meer ge zegt, hoe meer dat ge het tegendeel bewijst!
Ow ja, da's overigens geen persoonlijke aanval, maar gefundeerde kritiek (ik zet het er maar bij, dan wordt dat ineens wél aanvaardbaar? ).
Ik snap echt niet dat ge zó kunt volharden in de boosheid. En wat voor voorbeelden haalt ge toch aan? Ik noem niemand "noob" en toch probeer ik hen te helpen! Ik zal iedereen altijd behandelen als was hij mijn beste klant, ook al is het hun eerste en enige vraag die ze hier stellen, hoe dom deze ook moge zijn voor de gevorderde gebruiker. Ik zal zelfs nooit schermen met "het antwoord is te vinden op Google". (zoek maar, je zal het me niet zien doen en ik heb al aardig wat posts, nietwaar?).
Laatst gewijzigd door meon 12 okt 2005, 20:22, in totaal 1 gewijzigd.