Verbruiksmeter

Plaats reactie
kees janssen
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2005, 12:31

Sinds afgelopen maandag staat mijn verbruiksmeter op 0. Maandag heeft versatel ook een webpagina voor mijn versatel.
Zien meer mensen hun verbruik niet meer?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hier werkt de verbuiksmeter wél nog :) (van Versatel dus)

De layout is wel veranderd ... ze gebruiken illegale afbeeldingen/iconen :D

Toeval wil dat ik deze week ook op zoek was naar XP-style icoontjes en ben deze dus die ze hier gebruiken ook tegengekomen (is namelijk de eerste hit in Google :P)
Illegaal, want het watermerk zit nog over de icoontjes :-D
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Hier werkt de Versatel verbruiksmeter ook zonder problemen.
boxrox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 29 aug 2005, 22:57

ook op 0 hier, wil dit zeggen dat we die extra 5 euro niet moete betalen? :twisted:
kees janssen
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2005, 12:31

Dit wil ik graag weten. Als ik niks extra hoef te betalen ga ik niet klagen bij versatel. Is misschien een extra service van versatel
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Wat me wel opvalt bij denieuwe layout is dat "opzeggen" verdwenen is.
Vroeger kon je gewoon online je abonnement opzeggen, nu moet dat aangetekend :-(

Ben in feite wel tevreden van Versatel, maar hun voorhistorische snelheden zijn mij een doorn in het oog.....
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

dietervanb schreef:Wat me wel opvalt bij denieuwe layout is dat "opzeggen" verdwenen is.
Vroeger kon je gewoon online je abonnement opzeggen, nu moet dat aangetekend :-(

Ben in feite wel tevreden van Versatel, maar hun voorhistorische snelheden zijn mij een doorn in het oog.....


Unlimited is voor mij belangrijker dan die 1.1Mbit snelheid. Voor mij mag het vlugger gaan in de toekomst, maar ben niet bereid om er meer voor te betalen ! 34,9€ vind ik genoeg voor adsl always more. Maandelijks zit ik hier tss de 250GB en 300GB. Welk alternatief is er buiten Versatel in België ? Ik ken er geen... Praktisch nooit uitval of connectieproblemen is ook belangrijk, daarom zou ik nooit voor realdsl gaan...
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Tussen de 250 en 300 gig ??? En ik dacht dat ik met mijn 60 a 70 gig een grootverbruiker was :wink:
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

yoho schreef:
dietervanb schreef:Wat me wel opvalt bij denieuwe layout is dat "opzeggen" verdwenen is.
Vroeger kon je gewoon online je abonnement opzeggen, nu moet dat aangetekend :-(

Ben in feite wel tevreden van Versatel, maar hun voorhistorische snelheden zijn mij een doorn in het oog.....


Unlimited is voor mij belangrijker dan die 1.1Mbit snelheid. Voor mij mag het vlugger gaan in de toekomst, maar ben niet bereid om er meer voor te betalen ! 34,9€ vind ik genoeg voor adsl always more. Maandelijks zit ik hier tss de 250GB en 300GB. Welk alternatief is er buiten Versatel in België ? Ik ken er geen... Praktisch nooit uitval of connectieproblemen is ook belangrijk, daarom zou ik nooit voor realdsl gaan...


Er is ook unlimited in Belgie nl:Chello Extreme
Enkel in het Leuvense en enkele gemeenten van Brussel.
Hier de link http://home.nld.chello.be/upcmnfc/start/abonnementen/producten/1469/14694388.html
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Rudolfke schreef:
yoho schreef:
dietervanb schreef:Wat me wel opvalt bij denieuwe layout is dat "opzeggen" verdwenen is.
Vroeger kon je gewoon online je abonnement opzeggen, nu moet dat aangetekend :-(

Ben in feite wel tevreden van Versatel, maar hun voorhistorische snelheden zijn mij een doorn in het oog.....


Unlimited is voor mij belangrijker dan die 1.1Mbit snelheid. Voor mij mag het vlugger gaan in de toekomst, maar ben niet bereid om er meer voor te betalen ! 34,9€ vind ik genoeg voor adsl always more. Maandelijks zit ik hier tss de 250GB en 300GB. Welk alternatief is er buiten Versatel in België ? Ik ken er geen... Praktisch nooit uitval of connectieproblemen is ook belangrijk, daarom zou ik nooit voor realdsl gaan...


Er is ook unlimited in Belgie nl:Chello Extreme
Enkel in het Leuvense en enkele gemeenten van Brussel.
Hier de link http://home.nld.chello.be/upcmnfc/start/abonnementen/producten/1469/14694388.html



Ja inderdaad Als je in de streek rond leuven of Brussel woont is het zeker een alternatief, maar ik bedoelde eigenlijk voor het merendeel van Vlaanderen. Hopelijk breekt Chello snel door in andere delen van Vlaanderen
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

dietervanb schreef:Tussen de 250 en 300 gig ??? En ik dacht dat ik met mijn 60 a 70 gig een grootverbruiker was :wink:


om 300GB/maand binnen te halen op een 1.1Mbit snelheid, moet je wel 24/24 iedere dag de volledige bandbreedte gebruiken voor de volledige maand. :-)
boxrox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 29 aug 2005, 22:57

crap tis al weer gefixt :evil:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”