Want deze periode ben'k al een week voorbijCheapASS schreef:*activatie .com/.net/.org domeinen duurt 24u

Want deze periode ben'k al een week voorbijCheapASS schreef:*activatie .com/.net/.org domeinen duurt 24u
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Registratie door een erkent agent van DNS.beOfloo schreef:ik weet niet ze maar een week lijkt me nogal lang onlangs heb ik een info domein geregistreerd en dat was binnen de minuut geregistreerd het zat in whois en alles.
Maar die .net / .org / .info / .name domain registraties gebeuren wel niet via dns.beprodata schreef: Registratie door een erkent agent van DNS.be
kan registreren a la minute !
Echter dient er rekening mee gehouden te worden dat replicatie's tussen name servers tot 24h tijd in beslag kan nemen.
maw, jou domein is in principe onmiddelijk geregistreerd bij DNS.be maar de DNS hosting kan iets langer duren.
Vooral ook omdat de applicatie servers die de records e.d. aanmaken repliceren met de DNS server eens per 24 h
Normaal had hij al actief moet zijn.
Kijk een keer op www.dns.be of jou domein al gereserveerd is.
Yep iddditCh schreef:Maar die .net / .org / .info / .name domain registraties gebeuren wel niet via dns.beprodata schreef: Registratie door een erkent agent van DNS.be
kan registreren a la minute !
Echter dient er rekening mee gehouden te worden dat replicatie's tussen name servers tot 24h tijd in beslag kan nemen.
maw, jou domein is in principe onmiddelijk geregistreerd bij DNS.be maar de DNS hosting kan iets langer duren.
Vooral ook omdat de applicatie servers die de records e.d. aanmaken repliceren met de DNS server eens per 24 h
Normaal had hij al actief moet zijn.
Kijk een keer op www.dns.be of jou domein al gereserveerd is.
Wel alles is in orde behalve dat wanneer ik naar de link surf ik zoiets krijg : "The page cannot be displayed"Ofloo schreef:ik weet niet ze maar een week lijkt me nogal lang onlangs heb ik een info domein geregistreerd en dat was binnen de minuut geregistreerd het zat in whois en alles.
Als ze da ieder jaar doen dan is't inderdaad wel erg leukKen schreef:Ik registeer m'n domeinen bij http://www.je-eigen-domein.nl/
en ieder jaar leuke acties zoals gratis domeinen voor één jaar etc.