Welke objectieve conclusie hecht je aan die feiten, misschien?ub4b schreef:Deze objectieve feiten maken mijn dag:
https://www.ima-aim.be/IMG/pdf/ima-covi ... 210112.pdf
Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dat rapport is nog niet klaar...
Modbreak:
Ad hominem
J.Ad hominem
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
De film "Skjelvet" die zich o.a. in Oslo afspeelt.
Niet alleen om de zeer vette Atmos soundtrack, waarbij er zoveel druk uit de subwoofers komt dat er windverplaatsing is (en de buren zullen het geweten hebben), maar het feit dat dit zich o.a. in een hotel afspeelt waar ik als voormalig werknemer van een grote telecom vendor (in 2001) nog overnacht heb.
En dan zakt een deel van Oslo weg en speelt dit hotel een belangrijke rol naar het einde van de film.
In dat hotel was er trouwens een zwembad waar je dus naar beneden kon kijken - toen was het al een beleving.
Om het nu nog eens in deze film te zien met atmos, en dan de aandrang van het hoofdpersonage naar zijn ex "this is not a safe place" ... 't ja ....
Kippevel
Niet alleen om de zeer vette Atmos soundtrack, waarbij er zoveel druk uit de subwoofers komt dat er windverplaatsing is (en de buren zullen het geweten hebben), maar het feit dat dit zich o.a. in een hotel afspeelt waar ik als voormalig werknemer van een grote telecom vendor (in 2001) nog overnacht heb.
En dan zakt een deel van Oslo weg en speelt dit hotel een belangrijke rol naar het einde van de film.
In dat hotel was er trouwens een zwembad waar je dus naar beneden kon kijken - toen was het al een beleving.
Om het nu nog eens in deze film te zien met atmos, en dan de aandrang van het hoofdpersonage naar zijn ex "this is not a safe place" ... 't ja ....
Kippevel
-
- Elite Poster
In afwachting van een deftige CentOS opvolger (gaan we voor rocky of voor de cloud ... ???)
https://thenewstack.io/wherefore-art-th ... os-stream/
ons bestaand RPM gebaseerd custom OS volledig UEFI compliant gekregen, en dit terwijl de tooltjes om UEFI uit te rollen in dit OS er niet eens bij zaten.
Met het verdwijnen van moederborden met bios boot ( of CSM ) mode, was wachten op een echte RedHat 8 binary clone geen optie helaas.
CentOS 7 kon dan wel UEFI boot aan en ik had een werkende POC van onze code op CentOS 7, maar gezien de EOL zie ik het niet meer zitten hier nog meer tijd in te steken:
https://wiki.centos.org/About/Product
nog een jaar en 't is volledig gedaan met CentOS as we know it.
De volgende uitdaging is alles wat op ons huidig OS draait, werkend krijgen op deze opvolger.
https://thenewstack.io/wherefore-art-th ... os-stream/
ons bestaand RPM gebaseerd custom OS volledig UEFI compliant gekregen, en dit terwijl de tooltjes om UEFI uit te rollen in dit OS er niet eens bij zaten.
Met het verdwijnen van moederborden met bios boot ( of CSM ) mode, was wachten op een echte RedHat 8 binary clone geen optie helaas.
CentOS 7 kon dan wel UEFI boot aan en ik had een werkende POC van onze code op CentOS 7, maar gezien de EOL zie ik het niet meer zitten hier nog meer tijd in te steken:
https://wiki.centos.org/About/Product
nog een jaar en 't is volledig gedaan met CentOS as we know it.
De volgende uitdaging is alles wat op ons huidig OS draait, werkend krijgen op deze opvolger.
- sandbert
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
“Oliereus Shell moet buigen voor vier Nigeriaanse boeren”
Shell Nigeria (SPDC), een dochterbedrijf van oliereus Shell, is aansprakelijk voor olielekken waardoor in 2004 en 2005 dorpen en landbouwgronden van lokale boeren vervuild raakten.
Dat heeft het gerechtshof in Den Haag vrijdag in hoger beroep geoordeeld, nadat vier boeren, met de hulp van de Nederlandse ngo Milieudefensie, het oliebedrijf en zijn Nigeriaanse dochter voor de rechtbank hadden gedaagd.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210129_97844935 door Korneel Delbeke, zaterdag 30 januari 2021 (betaalmuur)
Als resultaat kan dat tellen!
Echt, gerechtigheid bestaat nog!
Shell Nigeria (SPDC), een dochterbedrijf van oliereus Shell, is aansprakelijk voor olielekken waardoor in 2004 en 2005 dorpen en landbouwgronden van lokale boeren vervuild raakten.
Dat heeft het gerechtshof in Den Haag vrijdag in hoger beroep geoordeeld, nadat vier boeren, met de hulp van de Nederlandse ngo Milieudefensie, het oliebedrijf en zijn Nigeriaanse dochter voor de rechtbank hadden gedaagd.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210129_97844935 door Korneel Delbeke, zaterdag 30 januari 2021 (betaalmuur)
Als resultaat kan dat tellen!
Echt, gerechtigheid bestaat nog!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Het setup en integratie process van Cloudflare.
Duidelijk, vlot, en "right first time". Voorbeeldje voor velen....
Duidelijk, vlot, en "right first time". Voorbeeldje voor velen....
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- NuKeM
- Content Editor
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Sasuke, zeker verder laten onderzoeken. Een negatieve test is tegenwoordig al rap een ‘het is ok’ en dan gebeurt er niets meer mee. Laat uw bloed eens deftig onderzoeken en stap desnoods bij langdurige/ernstige klachten de spoed binnen, dan doen ze dat ook en eventueel direct verdere onderzoeken.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Zorg bij de 'spoed' wel dat ge genoeg tijd van wachten hebt met zo'n "niet levensbedreigende" klachten …
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- JamesEarlGray
- Elite Poster
Het is natuurlijk niet dat corona de enige ziekte is die we nog kunnen krijgen. Alle gewoonlijke ziektes blijven bestaan en circuleren, alleen iets minder. Kinderziektes blijven door het open blijven van kribbes en scholen gewoon circuleren zoals altijd. Volwassenziektes zoals de normale griep, sinusitis, verkoudheid, etc. blijven ook gewoon bestaan. De besmettingsgraad is waarschijnlijk gezakt wegens de coronamaatregelen, maar die maatregelen zijn niet volledig feilloos voor corona maar ook niet voor andere ziektes.Sasuke schreef:(alhoewel ik dan wel mezelf afvraag waar die moeheid en druk op borst/rug vandaag komt ...)
TL;DR: Laat u gerust nog eens testen, maar verwachten nooit meer ziek te worden is een beetje overdreven.
Los daarvan, zijn dat symptomen die vorige jaren ook al gevoeld werden of zijn ze volledig nieuw?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Iets minder? Het aantal griepgevallen lag vorige week aan de helft van het aantal van vorig jaar, aan een vierde van 2017-2018 en een vijfde van 2016-2017.JamesEarlGray schreef:Alle gewoonlijke ziektes blijven bestaan en circuleren, alleen iets minder. Volwassenziektes zoals de normale griep, sinusitis, verkoudheid, etc. blijven ook gewoon bestaan. De besmettingsgraad is waarschijnlijk gezakt wegens de coronamaatregelen, maar die maatregelen zijn niet volledig feilloos voor corona maar ook niet voor andere ziektes.
Vitamine D deficiëntie, of SAD, piekt momenteel als oorzaak van moeheid, zeker na de voorbije maanden december en januari die van de somberste ooit waren, en het sociale leven dat hoegenaamd volledig stilgelegd werd. Zeker als het "jo-jo"'t, met periodes van moe zijn afgewisseld door periodes waarin men zich beter voelt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
- Bedankt: 17 keer
Toelating van Erfgoed voor de eerste werken tot restauratie van een beschermd monument in een klein dorpje ergens in Limburg!
Dit was mijn eerste aanvraag en ik had eigenlijk wel een beetje schrik om iets fout in te vullen en voor weken vast te zitten in de papiermolen, maar die schrik was dus uiteindelijk nergens voor nodig
Dit was mijn eerste aanvraag en ik had eigenlijk wel een beetje schrik om iets fout in te vullen en voor weken vast te zitten in de papiermolen, maar die schrik was dus uiteindelijk nergens voor nodig
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210131_98098684CCatalyst schreef:Iets minder?JamesEarlGray schreef:Alle gewoonlijke ziektes blijven bestaan en circuleren, alleen iets minder.
Zo’n tienduizend keer per jaar gebeurt het in ons land, dat baby’s al tussen week 32 en 36 van de zwangerschap geboren worden. En 1.500 keer per jaar gaat het om ernstige vroeggeboortes, kindjes die al voor de 32 weken ter wereld komen.
De cijfers liggen onveranderlijk vast, al jaren. En nu heeft corona alles op zijn kop gezet, lijkt het. Er zijn in 2020 ongeveer 60 procent minder ziekenhuisopnames geweest op de neonatale afdeling.
‘Dit fenomeen doet zich niet alleen in België voor. Onder meer in Nederland en Denemarken hebben ze hetzelfde gezien tijdens het afgelopen coronajaar’, zegt Filip Cools, afdelingshoofd neonatologie op het UZ Brussel en vicevoorzitter van de Belgische Vereniging voor Neonatologie.
Serieus minder dus, voor specifieke cases.Maar als de gedetailleerdere cijfers er zijn, en we de statistieken kunnen vergelijken met andere landen, moeten we hier lessen uit trekken. Vroeggeboortes zijn al jaren constant, en door een verandering in levensstijl zijn ze sterk te beïnvloeden. De vraag is welke van die veranderingen maatschappelijk haalbaar zijn.’
- JamesEarlGray
- Elite Poster
Ik heb het over peuter en kleuterziektes om specifiek te zijn. Die blijven circuleren, want kribbes en scholen blijven open. Het is misschien minder erg dan de vorige jaren, maar het is niet dat we niks meer doormaken. Met we bedoel ik wij hier thuis, niet de maatschappij.
Aldus extrapoleer ik, omdat we nog steeds een minimum aan sociaal contact hebben waarbij we soms corona doorgeven of oplopen en daarnaast ook alle andere rommel.
Dus mijn uitspraak van iets minder was misschien overdreven, maar verwachten dat de seizoensgebonden infecties volledig zouden verdwijnen is ook overdreven.
@heist: Wel top dat het aantal prematuurtjes zo significant gedaald is. Dat is ongezien en gaat waarschijnlijk blijvende veranderingen teweegbrengen. Kan het enkel maar steunen.
Aldus extrapoleer ik, omdat we nog steeds een minimum aan sociaal contact hebben waarbij we soms corona doorgeven of oplopen en daarnaast ook alle andere rommel.
Dus mijn uitspraak van iets minder was misschien overdreven, maar verwachten dat de seizoensgebonden infecties volledig zouden verdwijnen is ook overdreven.
@heist: Wel top dat het aantal prematuurtjes zo significant gedaald is. Dat is ongezien en gaat waarschijnlijk blijvende veranderingen teweegbrengen. Kan het enkel maar steunen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Bericht gekregen dat m'n corona test negatief is.
Zijn toch rare tijden. Plots behoorlijk ziek geworden. Normaal is dat dan even rusten of dafalgan als het erg druk is. Maar nu toch even paniek, bang om andere mensen te besmetten. Direct naar huis en afspraak bij de dokter.
Zijn toch rare tijden. Plots behoorlijk ziek geworden. Normaal is dat dan even rusten of dafalgan als het erg druk is. Maar nu toch even paniek, bang om andere mensen te besmetten. Direct naar huis en afspraak bij de dokter.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- JamesEarlGray
- Elite Poster
En vroeger had je géén schrik om anderen te besmetten? Ging je ziek werken? Niet dat ik je schuldgevoel wil aanpraten, maar ik zie dit als een positieve evolutie: "Zijt ge slecht? Blijf thuis!" Geen idee waarom mensen vroeger vaak nog kwamen werken ook al waren ze duidelijk ziek.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
De linkiewinkies zullen natuurlijk op hun achterste poten staan maar ik kan niet genoeg van deze berichten lezen
https://www.hln.be/antwerpen/antwerpse- ... ~afd29286/
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- JamesEarlGray
- Elite Poster
Compleet akkoord dat dit iets is dat versoepeld mag worden, net zoals de werkgever nu vertrouwen mag hebben dat zijn werknemers correct werken thuis, mag de werkgever vertrouwen hebben vertrouwen hebben dat de werknemer niet profiteert van de vrijheid een dag thuis te blijven als die niet goed is.Sinna schreef:omdat de baas voor de minste afwezigheid een doktersattest vereist?
Ten eerste: het is hier geen echokamer met enkel gelijkgezinden dus polariserende uitspraken als deze zijn hier niet welkom.Jack Daniels schreef:De linkiewinkies zullen natuurlijk op hun achterste poten staan maar ik kan niet genoeg van deze berichten lezen
Ten tweede: welke rationele mens zou hiermee niet akkoord gaan? Los van hun politieke kant. Naast polariserend dus ook een stroman.
Twee lelijke fouten in één post, goed bezig.
- heist_175
- Elite Poster
Elk partij heeft al onzinnige maatregelen genomen, prima dus dat dit "getest" wordt bij de rechtbank.Jack Daniels schreef:De linkiewinkies zullen natuurlijk op hun achterste poten staan maar ik kan niet genoeg van deze berichten lezen
Al zou ik wel eens cijfers willen zien van kost/opbrengst.
Woonhaven krijgt €61K terug in dit dossier, met een rechterlijke bevestiging dus waterdicht (op beroep na) en blijkbaar - volgens het artikel - de 3de keer.
Als je dan in hetzelfde artikel leest dat Diependaele 5mio euro voorziet voor de uitbreiding van deze controle, dan wil ik wel eens cijfers zien voor de Antwerpse case. Wat kost de opsporing van dit soort sociale fraude en wat brengt het op? En dus over hoeveel gevallen gaat het?
Zoals ik eerder al wel eens zei: data .
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Zal wel een deel ontradend effect worden ingecalculeerd, maar idd, data.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
In Nederland mogen ze gewoon een privé detective inschakelen om dit soort fraude op te sporen. In België daarentegen...
Goeie zaak in ieder geval. Terugbetaling van onterecht ontvangen geld en uit de sociale woning zetten. Ze moeten maar op de particuliere markt gaan huren.
Goeie zaak in ieder geval. Terugbetaling van onterecht ontvangen geld en uit de sociale woning zetten. Ze moeten maar op de particuliere markt gaan huren.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
In NL mogen ze ook van eender wie de telefoons tappen zonder speciaal toestemming te vragen. Elk land dat meer aanleunt tegen de Stasi dan wij is géén goed voorbeeld in mijn ogen.
EDIT: Ik heb het dus over de overheid en beschermingsdiensten die mogen tappen, niet privé-detectives.
EDIT: Ik heb het dus over de overheid en beschermingsdiensten die mogen tappen, niet privé-detectives.
Laatst gewijzigd door JamesEarlGray 05 feb 2021, 12:24, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Het zich in allerlei bochten wringen is bij deze begonnen. De Stasi was een dienst van de overheid. Privé detectives zijn euh... privé.JamesEarlGray schreef:In NL mogen ze ook van eender wie de telefoons tappen zonder speciaal toestemming te vragen. Elk land dat meer aanleunt tegen de Stasi dan wij is géén goed voorbeeld in mijn ogen.
Rationeel denken??? in elk geval niet aan Ducarme van de MR besteed
https://www.hln.be/hamme/sociale-woonma ... ~ac700937/
https://www.hln.be/antwerpen/belgisch-a ... ~a2f9bea1/
-
- Elite Poster
Deze docu hoe ze destijds video games maakten:
[youtube]g1OXgCmOvbQ[/youtube]
Opmerkelijk hoe ver ze kwamen met een simpele VHS videocamera.
[youtube]g1OXgCmOvbQ[/youtube]
Opmerkelijk hoe ver ze kwamen met een simpele VHS videocamera.
- devilkin
- Elite Poster
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Jack - Jack Audo Connection Kit - damn zo een leuk stuk software. en eigenlijk Cadence en Ardour ook
Na het wat prutsen met PulseAudio om midi+mic naar bvb Skype te kunnen sturen (voor online lessen), vond ik dat de latency daar toch echt te groot was om fijn te kunnen spelen. Pure PulseAdio setup gaf een latency van 500+msec - lijkt niet veel maar een halve seconde tussen aanraken van de toets en het geluid is teveel om deftig te kunnen oefenen.
Nu met jackd ertussen te plaatsen (midi -> fluidsynth -> jackd, mic -> jackd, jackd -> pulseaudio) is die latency gezakt naar een kleine 16msec. En als bonus wordt de jackd source gewoon geaccepteerd in Zoom/Skype/... zonder dat je daar nog een noise-cancelling module moet tussen steken
(die noise cancelling was nodig om de PulseAudio source in de apps naar boven te krijgen als virtuele micro)
Na het wat prutsen met PulseAudio om midi+mic naar bvb Skype te kunnen sturen (voor online lessen), vond ik dat de latency daar toch echt te groot was om fijn te kunnen spelen. Pure PulseAdio setup gaf een latency van 500+msec - lijkt niet veel maar een halve seconde tussen aanraken van de toets en het geluid is teveel om deftig te kunnen oefenen.
Nu met jackd ertussen te plaatsen (midi -> fluidsynth -> jackd, mic -> jackd, jackd -> pulseaudio) is die latency gezakt naar een kleine 16msec. En als bonus wordt de jackd source gewoon geaccepteerd in Zoom/Skype/... zonder dat je daar nog een noise-cancelling module moet tussen steken
(die noise cancelling was nodig om de PulseAudio source in de apps naar boven te krijgen als virtuele micro)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Elite Poster
- Bedankt: 194 keer
Ik had verwacht van dit in het "frustratie van de dag" topic te moeten zetten, maar tot dusver valt mijn nieuwe test van Windows 10 (versie 20H2) na een weekske zeer goed mee. Enkele jaren geleden vond ik het nog een vervelend bugfest en deze keer zie ik me eigenlijk niet meer terugkeren naar Windows 7.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Gisteren was er via Skype een opleiding voorzien, voor iets wat ik die 21 jaar al doe maar op wat beknopte uitleg na geen enkele opleiding voor heb gehad. Tijdens het inloggen sturen ze een bericht dat wegens de drukte de opleiding niet doorgaat en op een andere dienst mag inloggen. Enkel mijn opleiding gaat niet door, de andere collega's hun opleiding vat aan zoals gepland.
Uitgelegd mentaal niet in staat te zijn om op de andere dienst te werken en ze me dan als 'ziek' mogen opzetten. De opleiding had ik perfect kunnen meevolgen. Mijn vriendin haar opa is zondag gehospitaliseerd, 95 jaar, einde is nabij. Nog enkele uren of max een paar dagen. Ik ken dan man ondertussen een 14 jaar.
Gisteren na 21 jaar 'carriere' voor de eerste keer een controle dokter aan de deur gehad. Op die 21 jaar kom ik met moeite aan 21 ziektedagen. De man alles uitgelegd en begreep me volledig. Voor een bedrijf dat met het logo 'Top Employer' uitpakt = Top Employer My Ass.
Uitgelegd mentaal niet in staat te zijn om op de andere dienst te werken en ze me dan als 'ziek' mogen opzetten. De opleiding had ik perfect kunnen meevolgen. Mijn vriendin haar opa is zondag gehospitaliseerd, 95 jaar, einde is nabij. Nog enkele uren of max een paar dagen. Ik ken dan man ondertussen een 14 jaar.
Gisteren na 21 jaar 'carriere' voor de eerste keer een controle dokter aan de deur gehad. Op die 21 jaar kom ik met moeite aan 21 ziektedagen. De man alles uitgelegd en begreep me volledig. Voor een bedrijf dat met het logo 'Top Employer' uitpakt = Top Employer My Ass.
-
- Elite Poster
-
- Elite Poster
PS5 pre-order eindelijk binnen, besteld op 7/12/20
Benieuwd, zal het weekend weer lekker overhoop gooien want ik wil Watch Dogs Legions eens op de PS5 zien ivgm de PS4 PRO.
Benieuwd, zal het weekend weer lekker overhoop gooien want ik wil Watch Dogs Legions eens op de PS5 zien ivgm de PS4 PRO.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
bpost die op haar bek ging nadat ze via juridische weg bpost.com hebben proberen af te troggelen van de Zuid-Koreaan die die domeinnaam heeft.
bpost beweert dat de Zuid-Koreaan de naam ter kwader trouw gebruikt, dat de naam bpost (het domein) identiek is aan de naam van bpost (het bedrijf) en dat bpost de rechten heeft op die domeinnaam. Zuid-Koreaan erkent dat bpost hetzelfde is als bpost, maar beweert het ter goeder trouw geregistreerd te hebben als acronym van "Be Part Of SomeThing" (ook al wordt dat domein momenteel niet actief gebruikt), dat hij de rechten had op die naam want hij registreerde het domein in 2001 terwijl ons postbedrijfje pas 9 jaar later van naam veranderde, en dat onze bpost een "reverse domain name hijacking" poogt te doen op die domeinnaam.
UDRP panel verwerpt de "be part of something" en "reverse domain name hijacking" argumenten maar aanvaardt dat de Zuid-Koreaan de domeinnaam registreerde toen er van "bpost" (het bedrijf) nog lang geen sprake was waardoor er geen kwade trouw aanwezig kon zijn bij de registratie, en verwerpt het verzoek van bpost om de rechten op die domeinnaam te krijgen.
Onze bpost zal wss voordien onderhands die naam rechtstreeks hebben proberen te kopen maar het zou me niet verbazen dat ze weer goedkoop waren en veel te weinig geboden hebben. Gezien de juridische weg nu ook mislukt is, is hun enige resterende optie heel veel geld storten (of per post sturen) naar Zuid-Korea (+ de kosten van de UDRP die ze ook mogen betalen en die van hun advocaat).
bpost beweert dat de Zuid-Koreaan de naam ter kwader trouw gebruikt, dat de naam bpost (het domein) identiek is aan de naam van bpost (het bedrijf) en dat bpost de rechten heeft op die domeinnaam. Zuid-Koreaan erkent dat bpost hetzelfde is als bpost, maar beweert het ter goeder trouw geregistreerd te hebben als acronym van "Be Part Of SomeThing" (ook al wordt dat domein momenteel niet actief gebruikt), dat hij de rechten had op die naam want hij registreerde het domein in 2001 terwijl ons postbedrijfje pas 9 jaar later van naam veranderde, en dat onze bpost een "reverse domain name hijacking" poogt te doen op die domeinnaam.
UDRP panel verwerpt de "be part of something" en "reverse domain name hijacking" argumenten maar aanvaardt dat de Zuid-Koreaan de domeinnaam registreerde toen er van "bpost" (het bedrijf) nog lang geen sprake was waardoor er geen kwade trouw aanwezig kon zijn bij de registratie, en verwerpt het verzoek van bpost om de rechten op die domeinnaam te krijgen.
Onze bpost zal wss voordien onderhands die naam rechtstreeks hebben proberen te kopen maar het zou me niet verbazen dat ze weer goedkoop waren en veel te weinig geboden hebben. Gezien de juridische weg nu ook mislukt is, is hun enige resterende optie heel veel geld storten (of per post sturen) naar Zuid-Korea (+ de kosten van de UDRP die ze ook mogen betalen en die van hun advocaat).
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Een andere TV zorgt ervoor dat mijn chromecast perfect doet wat ie hoort te doen.
Een spotgoedkoop Accass point kunnen scoren
De fritzbox is binnen en
Een spotgoedkoop Accass point kunnen scoren
De fritzbox is binnen en
-
- Elite Poster
Ik werd ooit uitgelachen voor het gebruiken en promoten van Linux. Dat was in 1997
Wie laatst lacht
https://science.slashdot.org/story/21/0 ... ance-rover
Wie laatst lacht
https://science.slashdot.org/story/21/0 ... ance-rover
- heist_175
- Elite Poster
Dat zal meer zeggen over de persoon die lachte dan over uw uitspraak .
Ik heb ooit iemand Linux weten aanprijzen voor zijn 70+ jarige oma. Daar heb ík mee gelachen.
Bij Okra waren alle lessen op Windows en zij zat daar met een Linux thuis...
Ik heb ooit iemand Linux weten aanprijzen voor zijn 70+ jarige oma. Daar heb ík mee gelachen.
Bij Okra waren alle lessen op Windows en zij zat daar met een Linux thuis...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Gelukt?cadsite schreef: