Modbreak:
Aangezien ik geen linkjes kan plaatsen in mod-tekst:
EDIT: Dit topic werd gesplitst uit het EDPnet mobile-topic: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=81&t=58315Aangezien ik geen linkjes kan plaatsen in mod-tekst:
nee, en sommigen zien het verschil tussen SD en HD ook niet. voldoet TVV app of kodirommel (eens geprobeerd met Amazon Fire 4K stick).heist_175 schreef:De bitrate zegt toch niet zo veel?
Een FLAC heeft ook een hogere bitrate dan een 192kbps-MP3, niemand die het verschil hoort op een TV.
Ik heb niet eens een TV abonnement, wat een vooringenomenheidsatsurfer schreef:(...)heist_175 schreef:De bitrate zegt toch niet zo veel?
Heeft U ook die mogelijkheden met met uw digicorder rommel van de grote telco's?
ik post screenshot met videostream objectief bewijs van verschillen.Bababa schreef:De beeldkwaliteit van Telenet en Orange zou toch identiek moeten zijn?
Wie spreekt er nog over MP3? Ogg Opus is where the party's at!satsurfer schreef:Soit, goed dat jij het niet hoort...spaart U alvast paar GB/€ uit....vb. 10000 flac files is 400 gB. Wat 'crappy' mP3 (128 kbit?) 70 GB? mijn muziekbestanden die uniek zijn en vele die ik niet meer zou terugvinden heden ten dage zijn me die 300 GB extra storagespace waard.
Daar zit geen verschil in he da's gewoon zipped vs unzipped in fijte.meon schreef:...FLAC ... PCM...
Je kan ook een DVD-ROM maken met mp4 op, veel spelers kunnen dat afspelen.meon schreef:...DVD opleveren...
Ik zet mijn MP4s-to-share gewoon rechtstreeks ergens op een HTTP link en stuur dat door; veel browsers/players in PC/smartphone/tablet/smarttv spelen dat gewoon netjes af en streamen het tegelijk.meon schreef:... er is gewoon geen goed platform dat breed toegangkelijk...
Dat hadden we hier op UB al lang door, dat de smilies van iOS niet ondersteund worden door het forum hiermeon schreef:[...] Enige nadeel is dat VP9 niet beschikbaar is op Apple Safari, maar wie wilt daar nu mee rekening houden