Ik krijg het niet in orde om VRT Nu te bekijken op mijn Shield TV met Retrospect.
Ik heb de laatste versie van Retrospect geïnstalleerd en het programma vraagt altijd naar mijn logingegevens.
Geen probleem want die heb ik, maar ik weet totaal niet waar deze in te geven.
Ik zie geen opties in Retrospect, alles is leeg. Dien ik nog iets extra te downloaden? Herinstalleren van Retrospect heeft niet geholpen.
Op de website lees ik iets van een Vault maar daar vind ik ook niets van terug.
Wie kan deze leek verderhelpen?
Nvidia Shield TV met Retrospect
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Daar zie ik ook geen opties om logingegevens in te geven.
Zelfde zoals bij de VTM plugin. Echter wordt er hier gevraagd om gegevens in te vullen maar het optievenster is leeg. Update: ik heb de skin naar de standaardskin gezet en na wat foefelen kwam het configuratiescherm erdoor.
Ik heb nu nog één probleem: m'n gegevens worden niet aanvaard, waar het via de webbrowser op het VRT profiel gedeelte wel aanvaard wordt.
Ik heb dit geprobeerd via Retrospect als via de VRT Nu plugin.
Zelfde zoals bij de VTM plugin. Echter wordt er hier gevraagd om gegevens in te vullen maar het optievenster is leeg. Update: ik heb de skin naar de standaardskin gezet en na wat foefelen kwam het configuratiescherm erdoor.
Ik heb nu nog één probleem: m'n gegevens worden niet aanvaard, waar het via de webbrowser op het VRT profiel gedeelte wel aanvaard wordt.
Ik heb dit geprobeerd via Retrospect als via de VRT Nu plugin.
Victory Not Vengeance