Een vriend van mij wil zijn oude DV videocassette's omzetten naar PC. Heeft dat vroeger allemaal mooi gedaan, maar die PC van toen is ondertussen 10 jaar overleden, en 2 PC's en 10 jaar later vind je natuurlijk geen spoor meer van Firewire aansluitingen.
Mijn vraag: heeft iemand van jullie soms een Firewire 800 to USB kabel OF dongle liggen, die voor een prijsje weg zou mogen of die hij een paar weekjes zou mogen gebruiken?
Ik zoek geen Ide-oplossingen, gezien ik momenteel niet tot bij hem mag gaan, dat krijgt hij zelf nooit geïnstalleerd...
Laat maar iets weten!
Gezocht: Firewire to USB kabel
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Van waar ben je / hij?
Heb nog wel een oude desktop/laptop met FireWire die gebruikt kan worden.
Als die kabel zo oud is, hoef je vermoedelijk terug naar het XP-tijdperk met bijhorende software (heb je die?)
Zelfde probleem, heb een computer met videoingang maar drivers en software vinden is de moeilijkheid.
Heb nog wel een oude desktop/laptop met FireWire die gebruikt kan worden.
Als die kabel zo oud is, hoef je vermoedelijk terug naar het XP-tijdperk met bijhorende software (heb je die?)
Zelfde probleem, heb een computer met videoingang maar drivers en software vinden is de moeilijkheid.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Hij is van Zellik maar zal zich zeker willen verplaatsen voor een oplossing, jouw voorstel helpt hem natuurlijk ook verder. Die software heeft hij 99% zeker nog liggen naar ik hem ken...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be