Verhoging Snelheid

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Dankzij FlameBoy!

- Pers -
Belgacom verhoogt ADSL-snelheid. 18/09/2002


Belgacom telt reeds meer dan 400.000 ADSL-klanten. ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) is een asymmetrische technologie: het dataverkeer van het internet naar de gebruiker (downstream- of downloadsnelheid) verloopt sneller dan het dataverkeer van de gebruiker naar het internet (upstream of uploadsnelheid).
Eerder dit jaar verhoogde Belgacom reeds de capaciteit van haar netwerk, waardoor de maximum transmissiesnelheid naar het internet aanzienlijk toenam voor verschillende ADSL-abonnementen.
Vanaf 1 november start Belgacom met bijkomende aanpassingen van haar netwerk, waardoor alle ADSL-klanten (ADSL Go-Plus-Pro-Office-Premium) hogere snelheden zullen kunnen halen. Het betreft concreet de downstreamsnelheid die zal worden opgetrokken tot 3Mbit/s.

Snelheidsverhoging: alle Belgacom ADSL-abonnementen

De maximum downstreamsnelheid bedroeg sinds de lancering 750 Kbit/s (ADSL GO) en 1Mbit/s (ADSL Plus-Pro-Office-Premium).

Door de bijkomende investeringen en netwerkaanpassingen van Belgacom zal de meerderheid van de klanten pieksnelheden kunnen halen tot 3Mbit/s. Deze werkzaamheden zullen vermoedelijk voltooid zijn in het eerste kwartaal van 2003.

De mate waarin de klant de toegenomen snelheid effectief zal merken hangt af van een aantal factoren: afstand van de klant tot de telefooncentrale; configuratie van computer van de klant (o.a. zijn browserversie, capaciteit interne geheugen,…); het netwerk van de Internet Service Provider (dat de aanpassingen in het Belgacom-netwerk moet opvolgen); beperkingen inherent aan het internet; kwaliteit van de interne bekabeling …

Strikte opvolging van het gegevensverkeer voor ADSL Go- en Plusabonnementen

Voor de klanten die een ADSL Go of Plus abonnement hebbenbij Belgacom en die Skynet als ISP hebben, zal voortaan wel worden overgaan tot een strikte opvolging van het gegevensverkeer. Immers, om het ADSL-netwerk niet te overbelasten en voor alle klanten een zo hoog mogelijke snelheid te garanderen is het van belang dat klanten het per maand in het ADSL-abonnement inbegrepen volume niet overschrijden. Het inbegrepen volume betreft 10 Gbyte voor het Go-abonnement en 15 Gbyte voor het Plus-abonnement. Vandaag overschrijdt een miniem aantal klanten het volume, maar dit zou nu kunnen toenemen door de snelheidsverhoging (er kunnen sneller en dus meer gegevens verstuurd en gedownload worden).

Een ADSL Go of Plus klant die Skynet als ISP heeft en in de buurt komt van zijn maandelijks inbegrepen volume, zal vanaf november per email worden verwittigd dat hij 3 Gbyte is verwijderd van het einde van zijn volume en zal kunnen kiezen:

ofwel online bijkomend volume aankopen (een volume pack) van 5 Gbyte tegen 5 € en tegen ADSL-snelheid verder surfen;

ofwel tot het einde van de maand verder surfen tegen een lagere snelheid (vergelijkbaar met Belgacom TWIN/ISDN-lijnen) eens de volumelimiet is bereikt.

Dit systeem zal van toepassing zijn vanaf 1 november 2002.
De andere ISP’s dienen afzonderlijk te beslissen of ze deze strikte opvolging en de bijkomende maatregelen ook zullen doorvoeren.

400.000 klanten

Einde augustus telde België meer dan 400.000 ADSL-klanten, of 2 keer zoveel als op 31 december 2001. Vijf maanden eerder dan gepland is het streefcijfer voor 2002 gehaald. De doorbraak van Belgacoms breedbanddiensten zet zich dus versneld door.

De ADSL-technologie biedt uitkomst aan particulieren en bedrijven die heel wat uren op Internet willen doorbrengen, zonder dat gelijke datatoevoer in de twee richtingen voor hen prioritair is. Naast klassiekere toepassingen zoals snel Internetten wordt ADSL ook steeds meer gebruikt voor telewerken.

Meer info op http://www.belgacom.be/adsl of op 0800 22 800.
[/quote]
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Dit stond er al hè Nobke :wink:

Greetz
Weetgraag
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ja, ik weet het :)


Nob
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Eindelijk wat sneller, al kan er nog wel wat gedaan worden aan de upload vind ik.

Ook die datalimiet :( In de ons omringende landen is dat standaard minstens 30-40-50 GB /maand en wij blijven hier met 10 GB zitten! Da's toch niet meer normaal. Met 3Mbit ben je zo aan je 10 GB, daarvoor moet je nog niet eens moeite doen!

Hopelijk komt daar dan ook verandering in!

Nob
TozZMania
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2002, 20:14

denk wel da ge dan nog ff ga moetten wachten en normaal is dat als binnen de 3km zit, maar zeg er wel bij"normaal"
en dan ook ne nieuwe modem kopen :(
ipv november is het al het eerste kwartaal van 03 geworden
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hey TozZMania,

Normaal zijn ze al begonnen. Als ik het nieuws goed heb opgevolgd zijn ze op dit ogenblik bezig de omgeving luik te upgraden. Als dat al niet gebeurd zou zijn. Einde voor gans belgie zal eind januari 2003 zijn. Dus normaal zul niet zolang moeten wachten. Het is wel een feit dat we waarschijnlijk niet op exact 01/11/02 allemaal 3Mbit/s gaan hebben.

De 3km geldt voor de maximumsnelheid te kunnen halen. Indien je verder dan 3km zit, dan zal je niet een max snelheid halen wel een hogere snelheid - normaal gezien toch.

Een nieuwe modem? ??

Alcatel Speedtouch USB is compatibel tot 8Mbit/s
Alcatel Speedtouch Home is compatibel tot 10Mbit/s
Welke modem gebruik je toch, het zou me sterk verwonderen dat deze niet compatibel zou zijn.
I love it when a plan comes together!
Joly
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:40

En wanneer gaat men ons een mail sturen waarin dit allemaal aangekondigd wordt ?

Het is bijna november :?
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Mja, straf eigenlijk dat wij als gebruikers niet eens officieel daarover op de hoogte gesteld worden.

Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik vermoed dat daar ofwel een officiele mededeling zal gebeuren begin november ofwel wanneer de upgrades afgewerkt zijn. Maar ik denk dat dit eigenlijk wel begin november zal gebeuren. Vooral omdat dan normaal de limieten van toepassing zullen zijn. Dus wees niet ongerust. Begin nov zal je wel een mailke van Skynet krijgen of een persmededeling op de site vinden.
I love it when a plan comes together!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

In navolging op de vraag wanneer we nu eindelijk een officiele mededeling gingen krijgen ivm limieten en snelheid, ....:

Skynet heeft vandaag een officiele medeling gedaan op de portal: selfcare.skynet.be, details hierover zijn terug te vinden op
http://selfcare.skynet.be/index.html?or=app_pro_1_1_txt&l1=products&l2=subscription&l3=adsl&l4=volumepack


In deze communiqué staat tevens dat de klanten per regio, per mail zullen worden verwittigd ivm de verhoging van de snelheid. De aankondiging van het toepassen van de datalimieten is wel reeds medegedeeld op url (zie hoger)
Om de capaciteit van het ADSL netwerk nog te verhogen, hebben Belgacom en Skynet een controle ingevoerd op het transfervolume van de ADSL-verbindingen.
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Gisteren een mail gekregen van Skynet met die
aankondiging. Dus ze zullen wel degelijk de limiet toepassen
nu.
Maar ik vind € 5 toch niet zoveel hoor,
en ik gebruik in feite maar 1,5 giga van mijn 15.

Greetz
Weetgraag :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Weetgraag schreef:...
en ik gebruik in feite maar 1,5 giga van mijn 15.


Weetgraag, krijg ik de rest van uw limiet??? :lol:

Ik ben eens curieus wanneer ik mijn mail zal krijgen. Waarschijnlijk ergens op het einde, want ik woon in The Middle of Nowhere. Dat wordt nog wat wachten voor mij.

Cheers
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Voor mij zou dat geen probleem zijn maar voor Skynet wel,
en zie jij je al over en weer rijden naar Zelzate.
Of weet jij een andere manier??

Greetz
Weetgraag :wink:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ik heb deze morgend de mail ontvangen over de snelheidsverhoging 8)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Weetgraag, jij moet me alleen jouw login en paswoord geven en klaar is kees. Meer is het niet. Maar dat zal je niet doen zeker? :D

Cheers
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Je mag me alles vragen maar dit niet natuurlijk.

Greetz
Weetgraag :wink:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Sub Zero schreef:Weetgraag, jij moet me alleen jouw login en paswoord geven en klaar is kees. Meer is het niet. Maar dat zal je niet doen zeker? :D

Cheers


op het skynet forum is altijd gezegd dat de traffic niet op de username staat maar op de telefoonlijn ik betwijfel eigenlijk of dat kan, weet iemand welk van de 2 dit juist is?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik ken iemand die het zo doet. Hij gaat hulpzaam de mensen thuis uit zijn omgeving helpen, maar onthoudt dan wel het paswoord en de login en als hij eens zin heeft om een andere account te gebruiken, dan logt hij in met deze gegevens en alles werkt. Hij kan zelfs downen op die andere zijn/haar limiet. Straf hé!! 8)

Cheers
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

SeNsEi Ze0n schreef:op het skynet forum is altijd gezegd dat de traffic niet op de username staat maar op de telefoonlijn ik betwijfel eigenlijk of dat kan, weet iemand welk van de 2 dit juist is?


Sensei,

het kan alleszins, je kan zeker met iemands andere login en pwd inloggen via jouw telefoon lijn. Ik doe af en toe herstellingen ed. En geregeld gebeurt het dat ik via andere logins verbinding maak via mijn telefoonlijn. Dit om dan te controleren dat vb. hun adsl modem correct is geinstalleerd. De gegevens onthouden om er mee te downloaden doe ik niet want ik hou meestal toch een 5Gb over :-) ben niet zo een downer.

De vraag is nu wel of men de controle doet op de login of op de telefoonlijn? Indertijd had men zowel een teller op Skynet als een teller bij BC voor de Lijn. Dit is welliswaar nooit echt toegepast voor zover ik weet. Men kan dus alleszins wel je data-transfer op de lijn zelf gaan controleren! Zeker mogelijk.

Indien Skynet de transfers zal berekenen op basis van die teller in het selfcare gedeelte, wel dan is dit username afhankelijk en kan je dus verder downen via een andere login. Of daar in de toekomst verandering in komt dat men gaat checken op de telefoonlijn --> dan is het wel gedaan met andere logins :-)
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ik heb op de skynet site dit gevonden:
De berekening gebeurt aan de hand van uw logins, voor het geval u over meerdere logins zou beschikken.

dus je kan meerdere logins gebruiken om te downen

:D
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

SeNsEi Ze0n schreef:dus je kan meerdere logins gebruiken om te downen

:D


Dat kan je inderdaad (altans voorlopig, maar het zal wel blijven zo denk ik)
Een vriend van me mag bv. op de account van iemand anders downloaden omdat die weg is voor een paar maanden... en alles wordt inderdaad per login gelogd. Het staat ook op de site van Skynet zelf (bij de pagina waar je je volume op kan bekijken moet je onderaan ergens eens lezen)

:)
NuKeM
Gast

nob schreef:Eindelijk wat sneller, al kan er nog wel wat gedaan worden aan de upload vind ik.

Ook die datalimiet :( In de ons omringende landen is dat standaard minstens 30-40-50 GB /maand en wij blijven hier met 10 GB zitten! Da's toch niet meer normaal. Met 3Mbit ben je zo aan je 10 GB, daarvoor moet je nog niet eens moeite doen!

Hopelijk komt daar dan ook verandering in!

Nob


Enige oplossing is SKynet de bons geven !

misschien zien ze het dan in.......
Gebruikersavatar
taj
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 maa 2003, 21:19
Locatie: B, Tielt
Contacteer:

ik denk wel niet dat iedereen je masaal zal volgen hoor...
maar je hebt gelijk 10 GB is wel weinig ja. hoppelijk krijgen we binnenkort meer
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

10 GB is volgens mij nog voor de meerderheid meer dan voldoende hoor. Zelfs ik krijg die niet opgemaakt. Ik heb voorbije maand echt geprobeerd, maar het is niet gelukt... Ik ben maar aan 6 GB geraakt... Nochtans aardig wat volledige cd's binnen gehaald. Het lijkt me trouwens sterk als je op legale wijze 10 GB zou volkrijgen... of je moet 5x Red Hat binnen halen of zo :-)

Ook met audiostreams en videostreams lukt me dat nog niet hoor... Mja, als dat hele dagen op staat, zou dat wel eens in de buurt kunnen komen, maar als je dat doet kan je beter gewoon de radio opzetten :-)

Deze topic is bovendie wel oud eh... na bijna een half jaar reageren...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik stel voor dat we niet opnieuw beginnen over die datalimieten!

Er is al genoeg over gezegd.
En ik steun meon in zijn topic, - ik denk dat ik dat al eens gezegd heb in deze topic - het is zeer moeilijk om je volume op te gebruiken aan legale dingen, dus vanals je je data verbruikt met illegale dingen, heb je geen recht meer van klagen! En idd, diegenen die meer data vragen zijn volgens mij sterk in de minderheid. Trouwens 10Gb is voorlopig zowat de standaard in België dusja. Met verloop van tijd zal dat wel verhoogd worden ;-)

-- laten we het hier bij houden --
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Sorry, maar 10 GB is direct op, zelfs op legale manier.

Neem 2 uur per dag inet radio aan 128 Kbit/sec (bv digitallyimported -> zonder reclame, zonder zever, enkel muziek (dat heb je niet op de radio))
Doe daar wat online gamen bij, een beetje surfen, want mail versturen, wat shareware/freeware/linux/... downloaden en je bent er zo over.

Dit wou ik toch nog effe kwijt voor al wie zegt dat dat niet gaat. (en zeggen dat je echt hebt geprobeerd en er echt niet over bent geraakt, da's dikke zever, legaal of niet)

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik vraag me toch af wie elke maand opnieuw linux download :-)

Nu, als je elke dag 2 uur luistert naar 128kbit... tja, dan ben je idd snel aan pakweg 4 GB.

Maar die verhaaltjes van "ik download elke maand voor 5 GB minstens aan shareware, freeware, open source,..." ... Ik geloof er niet veel van zenne... Elke maand?!?

Online gamen.. ben niet zeker dat dat zo een gigantische slokop kan zijn. maja, dat doe ik nie zo veel, ik merk het toch niet echt :-)...

En met dat echt geprobeerd bedoel ik niet: "downloaden om te downloaden", maar gewoon eens mij niet tegengehouden om iets te downloaden dat me interessant leek.

Nu, het lijkt me wel degelijk mogelijk om aan die 10 GB te komen, op legale manier, maar voor meer hebben we de volume packs, die (geef toe) echt niet duur zijn...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Nob, mja, je kan het inderdaad, proefondervindelijk win je dit direct maar wat ik wil aantonen, dat het meestal die mensen zijn die niet anders doen dan illegale stuff downen enzo... die er het meest over klagen...en dat is jammer!

Ik heb deze maand linux binnen gehaald.. en ik zat ook meer dan anders.. maar ben er toch nog steeds niet over gegaan...;-)

Langs de andere kant kan je dat idd vol brengen met Streaming radio.. maar ik vind dat de radio nog een waardig alternatief is zenne!
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Laat me zo vrij zijn hier nogmaals te posten wat ik reeds ergens anders heb gezet:

Als ze de limiet wat hoger zetten zullen ze daar zelf HEEL weinig last van hebben denk ik. Want, zoals je zelf zegt heeft het overgrote deel van de voornamelijk enkel mailende en msnende klanten van Skynet misschien zelfs genoeg met 3 Gig ofzo om maar eens een straf cijfer te noemen.
Moesten ze de limiet dus hoger zetten, dan zou dat die grote group dus niet storen (als ze het al zouden weten dat ze een limiet hebben).
De 'kleine' groep van mensen die volkomen terecht 10Gb te weinig vinden zullen relatief gezien met een limietverhoging (of zelfs afschaffing) niet zoveel extra verkeer genereren denk ik. Skynet zal met een nieuwe limietregeling dus een deel van zijn klanten gelukkiger maken + nieuwe klanten krijgen! Dit alles zonder te grote verliezen of belasting van hun netwerk.

Want om het samen te vatten. Dat document dat meestal wordt aangedragen ter verdediging van het feit dat praktisch iedereen genoeg heeft met 10Gb is eigenlijk ook het grootste bewijs dat een limietverhoging ABSOLUUT GEEN (of beter, een te verwaarlozen) negatief effect zal hebben op hun netwerk of infrastuctuur. Ik snap de strategie van Skynet dus eigenlijk niet meer zo goed...
Toegegeven, €5 voor 5gig/maand overdraagbaar volume is spotgoedkoop, we zouden blij moeten zijn denk je dan... maar als je dan eens kijkt naar Nederland bvb, dan zie je plots heel andere standaard limieten + vroeger kon het blijkbaar jaren wel zonder limiet en nu plots niet meer :?
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

mja... you've got a point ;-)

beter dan dat kunnen we het niet zeggen zeker?

mja, toch vrees ik dat we nog een tijdje zullen moeten wachten ;-)
Maybe brengen die verwachte option-packages iets met zich mee.. je weet nooit :p
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Nog zo'n reden waarom de limiet zou moeten verhoogd worden:

Ze verhogen je snelheid, maar je kan niet meer downloaden... Wat ben je dan met die hoge snelheid ?? De 10 GB limiet is al jaren dezelfde, ik vond dat die samen met de snelheid dan ook wel wat omhoog kon gaan.

Vroeger was de limiet 3 GB en voor gewoon surfen was dat meer dan genoeg, dus waarom dat dan niet meer houden?(ironisch bedoeld)

En radio is niet echt een goed alternatief voor mij, ik hoef al dat gebabbel niet, ook die reclame hoef ik niet, ik wil gewoon 100 % muziek en dat vind ik bij online radio's wel! (en ook altijd in hetzelfde genre)

En online gamen zorgt wel degelijk voor veel verkeer, game maar is een paar uur per dag! (en ja, zo zijn er redelijk wat mensen die ik ken die dat doen)

En zoals nukem al zei, als toch 99.999 % van hun klanten blij zijn met de huidige limiet, wat gaan die 0.0009% van die klanten dan overlast veroorzaken ?

En dan heb je nog de illegale kant... Breedband is juist populair geworden door mp3 en dergelijke (ook door 24/24 connect voor dezelfde prijs, maar mp3 zal zeker een rol hebben gespeeld.)

Dus alle factoren in acht genomen zie ik geen enkele reden om de limiet niet te verhogen (het BGC netwerk zal daarvoor zeker genoeg capaciteit hebben) Maja, ze maken nog niet genoeg winst zeker ?? 990 miljoen EURO winst!! Pfff altijd maar meer en meer... greedy b$stards

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
taj
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 maa 2003, 21:19
Locatie: B, Tielt
Contacteer:

misschien ligt er in het verhogen van de limiet voor BGC wel nog een voordeel... mensen die van telenet overstappen voor:
1.)de "redelijk" constante snelheid
2.)een download limiet van b.v.b. 25 Gb
misschien maken ze zo nog wel wat miljoen euro meer winst...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

mja, ik ga niet verder mee discussieren,

wil juist nog opmerken dat radio's zonder gebabbel ook bestaan ;-)

--> teleradio I, II,... (24h Music!)

Just wanted to let you know.. eh
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”