![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Foto was nog tijdens testfase
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Als je meer cores nodig hebt wel, ik gebruik op het moment van schermopname.boonpwnz schreef:Je merkt het verschil van een quad core nuc(i5) versus een dual core nuc(i3) waarschijnlijk veel?
Maar die tafel is toch rete irritant die daar staat? Ik zou der me aan doodergeren en lijkt ook te reflecteren?Sasuke schreef:Zonet mijn Harman Kardon Citation SB 700 aangekregen. Deze zal dienen, als beginsel, voor de mancave waar nu een optoma 4K beamer naar een 210x122 scherm & Xbox OneX dienst doen
FBDD8359-2A41-4729-A7D3-530F192B11F0.jpeg
Foto was nog tijdens testfase
Dat doet me zo hard aan een headcrab denken uit Halflife...vverbeke schreef:Een speelgoedje voor mijzelf gekocht
Nice, ik stond paar dagen geleden op het punt de Black te kopen (Red toch beetje boven budget). Maar ik ga eens een gok wagen met de Lusya van Aliexpress die blijkbaar ongelooflijk goed is voor zijn geld (€18).Zorba schreef:Kwestie van mijn Qobuz abonnement ten volle te kunnen benutten
En ondertussen al gearriveerd op minder dan 2 weken tijd !Tomby schreef:Maar ik ga eens een gok wagen met de Lusya van Aliexpress die blijkbaar ongelooflijk goed is voor zijn geld (€18).
Goed om weten. Die stick is met 93dB nog geen 16 bit aan effectieve signaal ruisverhouding, maar dat zal voor de huiskamer niet zoveel uitmaken op normaal volume.Tomby schreef: Een DAC die volgens verschillende reviewers beter klinkt dan de Dragonfly Black die 5x zoveel kost : https://www.aliexpress.com/item/3286850 ... web201603_
Had zelfs niet eens naar de specs gekekenub4b schreef:Goed om weten. Die stick is met 93dB nog geen 16 bit aan effectieve signaal ruisverhouding, maar dat zal voor de huiskamer niet zoveel uitmaken op normaal volume.
Zeer interessant, ik ga hem ook proberen en vergelijken met de Dragonfly.Tomby schreef: Eerste indruk is alleszins al goed, met duidelijk veel meer detail dan de built-in audio van mijn PC of iPad. Vreesde nog even dat die te weinig power zou hebben voor mijn 80 Ohm DT-770 Pro, maar ook dat blijkt geen probleem.
Ik wacht nu nog op een USBC - USBA OTG kabel zodat ik ook met mijn Android telefoon kan testen.
de Ali versie heeft geen MQA. En Tidal zit er tegenwoordig vol van (24 bit 48 kHz of 96 kHz)Tomby schreef:Een DAC die volgens verschillende reviewers beter klinkt dan de Dragonfly Black die 5x zoveel kost :Tomby schreef:Maar ik ga eens een gok wagen met de Lusya van Aliexpress die blijkbaar ongelooflijk goed is voor zijn geld (€18).
Ik wacht nu nog op een USBC - USBA OTG kabel zodat ik ook met mijn Android telefoon kan testen.
Toch wel aangenaam verrast door de poetskwaliteit, het is echt een stuk properder dan de (goedkoop model) oral-b hier.Block schreef:Is die Oclean X pro de moeite? Een intelligente tandenborstel is zijn geld waard. Maar die Amabrush (scam) heeft mij voorzichtig gemaakt met dergelijke toestellen.
Meh, "audiofielen" die zweren bij LP hebben maar pakweg 12 bit.ub4b schreef:Goed om weten. Die stick is met 93dB nog geen 16 bit aan effectieve signaal ruisverhouding, maar dat zal voor de huiskamer niet zoveel uitmaken op normaal volume.
Ik zal het zeker morgen checkenMatt555 schreef:
Voor alle zekerheid in geval van Samsung cashback de qr sticker op verpakkingdoos scannen ,
'Weet ik maar al te goed hoor! Zalig motortje. Alleen zal die plaats moet maken voor andere versie van de Fire motorKiwivogel schreef:Je zal binnenkort te weten komen waarom die motor "fire"noemtkamiel schreef:Vandaag 2de auto opgehaald voor Carbagerun![]()
![]()