Sylvester schreef:Al die dingen zijn 'bewuste' acties.
Ja, want je contract opzeggen en dan doelbewust verder kijken is dat natuurlijk niet
Je beseft toch dat de wet hierin ver gaat... zoals "vermoeden van" bij heling ed.
Iedereen weet dat die diensten niet gratis zijn, op het moment dat jij dus je coax inplugged en het werkt dan weet je dat er iets niet klopt.
Maar zoals eerder aangegeven gaat het me hier zelfs niet over het puur wettelijk kader (dat is voor een advocaten en rechters) maar om het feit dat iemand bewust z'n contract opzegt en toch verder kijkt. Moreel kan je dergelijk gedrag totaal niet verantwoorden... het zegt dus veel over de waarden en normen van mensen die dat wel bewust trachten te doen.
philippe_d schreef:Wat een zinloze welles-niets discussie is dat hier terug ...
Goh, verschillende visies... eigenlijk is dit voer voor een advocaat (was er hier of op TIK destijds geen forum advocaat ?).
In ieder geval, ik leer hier enorm bij over de waarden en normen van een aantal mensen... de conclusie is let enorm op je spullen en leg ze goed vast aan een ketting want anders zijn je forum collega's er gewoon mee weg, ze vinden dat namelijk normaal.
En hiermee is voor mij de welles-nietes discussie ten einde.