cadsite schreef:Vergif, puur vegif.
Er zijn voldoende toestellen die ook perfect werken voor een fractie van die prijs.
Als je zo'n flagship niet gemakkelijk kan betalen, doe dat dan niet.
Hangt echt van je voorkeur af.
Vantegenwoordig is een toestel van 400€ zelfs evensnel als bv die s21 of er zal weinig verschil in zitten, verwaarloosbaar dus.
De verschillen zitten meestal in de camera en de stabiliteit, het ram geheugen soms ook en vaak ook nog soms het scherm.
Ben je iemand die zeer veel fotos trekt of filmpkes maakt dan moede vindk voor 1 vd toppers gaan, een middenrange is ook degelijk maar je ziet wel het verschil en er details en scherpte ontbreken.
Ik heb nu een midrange van xiaomi: ik ben er heel tevreden van maar om fotos en filmen njah, dat is duidelijk minder dan bij een toptoestel. Nu kan het me weinig schelen doordat alles toe is en ik bijna niet buiten kom , daarom trek ik heel weinig fotos nu. Mijne heeft 400€ gekost en heeft de snapdragon 865 processor.
Maar eind dit jaar koop ik terug een toptoestel, mss den nieuwen iPhone , is lang geleden datk nog eens een iPhone heb gehad of mss de s22+, ik zie wel.
Maar huren is echt niet slim.
En de s21 649€ bij telenet voor de klanten, dat is een zeer mooie deal. Als je dan moet kiezen tussen een midrange en topper die ietske meer kost zou ik toch voor die topper gaan.