Gratis pentiums

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

'k heb hier nog twee oude pentium pc's op zolder staan in Gent die -na wat foefelen met de jumpers- perfect zouden moeten werken. Iemand interesse in een vroeg kerstgeschenk of toch maar containerpark? :-D
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

je mag het altijd aan mij geven

welke pc's zijn het precies???

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Heb je het over volledige pc's of enkel de processors? :)

En de types en snelheden dan?

@CiBi: kijk eens rechts van je posts, daar staat "Wijzig" of "Edit" waarmee je je eigen bericht kan bewerken. Op jezelf replyen wordt als zeer storend ervaren! Ik heb het nu voor jou opgelost, maar ik ga dat niet telkens opnieuw doen!
CiBi
Premium Member
Premium Member

toch bedankt zal het onthouden voor de volgende keer

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Het zijn volledige pc's (geen monitors bij), elk met 128 Mb geheugen (denk ik), netwerkkaart, CD-rom en geluidskaart. Eén heeft Windows 95 en de andere... mmm, Smoothwall dacht ik. 'k heb er vroeger nog een beetje mee geexperimenteerd en daarom denk ik dat er wat jumper- en BIOS-aanpassingen nodig zijn, maar technisch gezien zijn ze allebei zeker OK. Processorsnelheden en grootte van de harddisk weet ik niet meer...

Het aanbod is verruimd met een 10-poorts SMC 6408TT EZ-SWITCH 8+2 19" switch (10BaseT met 2 poorten 100BaseT) in perfecte staat en tevens gratis.

Tijger (die zijn zolder dus aan het opkuisen is)
0486/xxx.xxx
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Waar woon jij precies? :wink:
CiBi
Premium Member
Premium Member

doe je ogen open Bke : Gent

Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Aan het Universitair Ziekenhuis te Gent. De eerste die mij een dag van afhalen geeft wint :-D
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Het kerstpakket-aanbod is andermaal uitgebreid met een draadloos toetsenbord en muis merk Medion, gratis gekregen bij een Aldi-computer maar nooit gebruikt :-)

Tevens: kast en voeding van mijn vroegere 486, gewoon toetsenbord en muis,... allemaal gratis ende voor niets :-)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hoe groot is die zolder precies ?
:lol:
If you can't beat them, confuse them.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

wanneer kunde :p maakt al niet uit wat het allemaal is .. zal het wel zien zekers..
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Ofloo schreef:wanneer kunde :p maakt al niet uit wat het allemaal is .. zal het wel zien zekers..
That's the spirit :-D Morgen ben ik heel de dag thuis, voor tijdens de week moeten we anders maar eens afspreken. je kan mij bellen of een SMS'je sturen voor het adres.

Tijger
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Tss, ik heb je berichtje gestuurd :).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Heb het net gevonden :-)

Mmm, jij de switch en het draadloos keyboard (en muis want die hoort erbij) en Ofloo de rest dan?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

Tijger schreef:Heb het net gevonden :-)

Mmm, jij de switch en het draadloos keyboard (en muis want die hoort erbij) en Ofloo de rest dan?
goe zal u ne sms sturen of bellen eerst mijne phone zoeken..
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ja hoor, berichtje gestuurd :).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

heb sms gestuurd is nogal laat om te bellen eh ..
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Afhaaldata zijn besproken dus aanbieding is afgelopen :-)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Tijger schreef:Afhaaldata zijn besproken dus aanbieding is afgelopen :-)
Nu het afgelopen is kan je hier ofwel direct hier eens zien.
Afbeelding
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Blue-Sky schreef:
Tijger schreef:Afhaaldata zijn besproken dus aanbieding is afgelopen :-)
Nu het afgelopen is kan je hier ofwel direct hier eens zien.
Mmm, maar zij aanvaarden enkel computers van bedrijven; voor iemand als ik die er maar enkele heeft weg te geven kan dat niet dienen. 't is echt wel moeilijk om iemand te vinden aan wie je je oude computers kan wegschenken.

Misschien moet er maar eens een computerclub komen in Gent met een magazijn en een knutselkamer. Moest ik tijd hebben zou ik zoiets wel een leuk tijdsverdrijf vinden :-D
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Tijger,
In andere threads op het UB forum kan men lezen wat men zo al kan terugvinden op een oude afgedankte harddisk.
Ook al is deze uitgewist, bij normaal gewiste schijven kan men die oude bestanden nog altijd misbruiken. (terughalen)
Zelfs al in de tijd van de commodore 64 bestond er 'n progje wat men "Lazarus" noemde, daarmee kon men perfect gewiste bestanden terugzetten.

Let maar op dat er bijvoorbeeld geen miniem uitgewiste liefdesbrief op je HD's staat :eek:
Afbeelding
Tijger
Starter Plus
Starter Plus

Blue-Sky schreef:Tijger,
In andere threads op het UB forum kan men lezen wat men zo al kan terugvinden op een oude afgedankte harddisk.
Ook al is deze uitgewist, bij normaal gewiste schijven kan men die oude bestanden nog altijd misbruiken. (terughalen)
Zelfs al in de tijd van de commodore 64 bestond er 'n progje wat men "Lazarus" noemde, daarmee kon men perfect gewiste bestanden terugzetten.

Let maar op dat er bijvoorbeeld geen miniem uitgewiste liefdesbrief op staat :eek:
Lol, dat zou nog het minst van mijn problemen zijn :-D

Misschien komt er ooit een tijd dat ik het nodig acht om mijn harde schijf met een boormachine te bewerken en onder te dompelen in zoutzuur, maar op dit moment vertrouw ik erop dat Ofloo alle documenten die er nog zouden opstaan wel zal wissen.

Tijger
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”