Scarlet - Tiscali ! LAAT U NIET UITKLEDEN !

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Opgepast voor de 60.000 klanten die bij Tiscali aangesloten waren bij Tiscali in het jaar 2003 of vroeger !
In het jaar 2003 is er een grote migratie geweest bij de facturatiedienst Van Tiscali.
Helaas heeft deze migratie bijna een jaar aangesleept en werden alle domicilliëringen stopgezet.
10 maanden lang werden geen bedragen afgehouden van de abonnees.
Het grote bedrag van 350 € werd nadien opgevorderd door Tiscali via overschrijving.
Voor degenen die hiermee destijds problemen ondervonden, raad ik U aan om alle betalingsbewijzen te verzamelen en zeker niet weg te gooien !

Scarlet heeft na overname ook de administratieve puinhoop van Tiscali overgenomen !
En deze begint de facturen nog een keertje op te vorderen via een incassobedrijf uit Nederland.
Dat hier de wet overtreed met haar praktijken.
De kosten door dit incassobedrijf zijn dan ook waanzinnnig hoog, tot zelfs verdubbeling van de factuur met de nodige dreigementen.
Ik hoop dat de klanten van 2003 hun betalingsbewijzen nog hebben, anders veel succes...

Mijn dossier is reeds volledig doorgestuurd naar de nodige instanties !
Mocht U ook problemen ondervinden laat het dan weten samen kunnen we dan eindlelijk iets ondernemen tegen deze praktijken !

Weeral een administratieve fout !
Scarlet heeft deze maand haar facturen dubbel verstuurd naar haar klanten !
Helaas hebben ze weer niet het lef om dit te melden op de supportpage !
Enkel een bandje verwittigd U als men naar de facturatiedienst belt.
Laatst gewijzigd door pointbreak op 10 okt 2005, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

was er geen klant maar je moet normaal betalings bewijzen maar 2jaar bijhouden als ik het goed voor heb dus ik zie niet echt in hoe men een voet heeft voor op te staan ! hmm of was het nu 5 jaar

pointbreak schreef:Weeral een administratieve fout !
Scarlet heeft deze maand haar facturen dubbel vertsuurd naar haar klanten !
Helaas hebben ze weer niet het lef om dit te melden op de supportpage !
Enkel een bandje verwittigd U als men naar de facturatiedienst belt.


tuurlijk geven ze dat niet toe op hun site ze kunnen de schuld niet doorschuiven naar belgacom
Gebruikersavatar
pointbreak
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 20 feb 2005, 16:54
Twitter: debeuckelaer
Locatie: Schoten
Bedankt: 1 keer

Ofloo schreef:was er geen klant maar je moet normaal betalings bewijzen maar 2jaar bijhouden als ik het goed voor heb dus ik zie niet echt in hoe men een voet heeft voor op te staan ! hmm of was het nu 5 jaar

pointbreak schreef:Weeral een administratieve fout !
Scarlet heeft deze maand haar facturen dubbel vertsuurd naar haar klanten !
Helaas hebben ze weer niet het lef om dit te melden op de supportpage !
Enkel een bandje verwittigd U als men naar de facturatiedienst belt.


tuurlijk geven ze dat niet toe op hun site ze kunnen de schuld niet doorschuiven naar belgacom


Ze passen praktijken toe die illegaal zijn en laten dit door incassobedrijven uitvoeren uit Nederland.
De bedreigingen zijn niet mals en overweeg ermee naar het kabinet van Minister Freya Van Den Bossche mee te stappen.
Alsook de telecom ombudsman en test-aankoop !
Want dit gaat echt wel een beetje te ver.
Je zult er maar in trappen als brave burger.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”