Als er iemand bij mij dl of als ik wat upload (maakt niet uit met wat voor speed) dan heb ik constant ping outs (op mirc) en ik heb totaal geen speed over om wat anders te doen.
Ik weet niet of het de instellingen zijn bij mij (gewoon standaard) of als het aan rdsl ligt.
Ik heb de speed gecapt op 10 kb dus moet er genoeg over zijn zou je denken maar als ik met me vrouw op mirc zit dan pingen we constant uit dan pingen we constant uit ,moet dan genoodzaakt de upload stop zetten en het snachts voortzetten als er niemand op de pc zit ik vind dit niet normaal
Mijn vraag is zijn er nog anderen met dit probleem
Bij upload geen speed overhouden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Sorry, niet echt een zinnig antwoord of oplossing maar k vond dees megagrappig...Vampier schreef:...maar als ik met me vrouw op mirc zit dan pingen we constant uit ...

Heb je trouwens enkel met IRC problemen of kan je effectief niet meer rondsurfen enzo?
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
dat is het probleem juist ik heb het gecapt op 10kb maar we blijven uitpingen
surfen gaat wel wat sneller maar ook als ik cap op 10 kb dan zakt me eigen dl naar 20 a 30 kb terwijl ik zonder upload op 280 kb dl
als ik dat omzet in procenten dan vind ik dat je speed teveel weg valt bij uploaden terwijl anderen bij andere providers daar geen last van hebben
surfen gaat wel wat sneller maar ook als ik cap op 10 kb dan zakt me eigen dl naar 20 a 30 kb terwijl ik zonder upload op 280 kb dl
als ik dat omzet in procenten dan vind ik dat je speed teveel weg valt bij uploaden terwijl anderen bij andere providers daar geen last van hebben
I'm no man i'm no women i'm a BAT
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
da is ni waar ze alle vrouwen die ik ken zijn gek op computers ze kunnen ermee chatten zeuren kletsen op elk uur van de dag .. er is altijd wel iemand om tegen te kletsen.. welke vrouw vind dit toestel nu niet leuk goh ge zou bijna denken dat het leuker is dan dr bibber in de kast heheVampier schreef:nee is niet alleen op mirc maar ook surfen wil haast niet meer
heb dan weinig speed over
en ja ik heb een vrouw die ook van computers houd (vind je niet veel)
- noppes
- Premium Member
- Contacteer:
da is ni waar ze alle vrouwen die ik ken zijn gek op computers ze kunnen ermee chatten zeuren kletsen op elk uur van de dag .. er is altijd wel iemand om tegen te kletsen.. welke vrouw vind dit toestel nu niet leuk goh ge zou bijna denken dat het leuker is dan dr bibber in de kast hehe

Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...