Keytrade is tegenwoordig van Franse origine, dus vanaf je het "d-woord" hoort ben je voor even vertrokken. Voor het overige geen slechte bank, maar met de overname door een Franse groep is helaas ook de Franse bureaucratie binnengeslopen bij Keytrade, maw van "lean banking" en snelle responstijden is er geen sprake meer, wel van "dossiers" en "doorsturen naar de bevoegde dienst" enzomeer.timmermc schreef: Ik wacht af nu, op nieuws van hen hoe het met dit 'dossier' hierover is gesteld, hoewel niemand mij een nummer kon geven van het dossier om enige vooruitgang erover op te vragen... Hoor ik morgen tijdens werkuren niets, dan laat ik ze wel niet met rust, hun telefoon is tot 22u ter beschikking.
In ieder geval als je die vragen van hierboven kan beantwoorden zouden we al een beter beeld kunnen vormen van waar het probleem kan liggen. Zeker als de kaart onmiddellijk geweigerd wordt zonder backend-controle, dat toont toch aan dat wat de app aanbiedt niet 100% koosjer is (of de handelaar aanvaardt het gewoonweg niet) en Keytrade gaat daar bovendien dan ook geen log van hebben. Ik zou ook eens proberen op een niet-Atos terminal, die geven soms meer informatie dan enkel "Kaart geweigerd".