Dizzy schreef:Ik ga niet meer op boulder reageren in deze topic, het is toch maar een herhaling van verwijten eb veel off-topic.
Jij hebt geen concrete antwoorden, en zelf stuur je graag verwijten zoals die keren dat je het had over "licht uit" bij mij.
Maar als je dan voelt dat je het niet kunt halen, speel je calimero.
Negeer mij maar gerust, ook als je op DarkV of Jack Daniels moet reageren, slaag je er niet in concrete argumenten te formuleren.
Je blinkt uit in vaagheid, in dogmatisch denken, zaken poneren zonder bewijs, enz.
1207 schreef:jezelf bv in een constructie duwen waardoor je in de winter peperdure Franse stroom moet aankopen/importeren, uiteraard stroom uit kerncentrales, is uw doel compleet voorbijschieten. dan kunt ge uw eigen centrales beter openhouden.
Volgens het artikel van de VRT -die je moeilijk van rechtse sympathieën kunt verdenken- is het zelfs steeds twijfelachtiger dat die buitenlandse leveranciers nog wel overschotten zullen hebben om te exporteren.
Maar België kiest altijd de gemakkelijke luilekkerland weg, en zeker met de Groenen in het beleid.
* Veel te weinig bijdragen aan de NAVO, we zijn wel lid van de club, maar laat de anderen maar investeren, wij gaan er wel van profiteren.
* Zelf stroomcapaciteit uitschakelen, we gaan wel kopen bij de buurlanden, da's makkelijker.
Ordon schreef:Ik ben van mening dat nieuwe kerncentrales zeker een toekomst verdienen in België.
Dus die "we": daar hoor ik alvast niet bij!
Dat heb ik al in meerdere debatten meegemaakt, hij spreekt in andermans naam, en zegt dan dat ze het eens zijn...
Jack Daniels schreef:Dizzy: Jaaa, mijn aandelen zijn weer flink gestegen.
Buurman: een wandeling zo in de frisse lucht, niks voor jou?
Dizzy: Nu hebben de muizen toch wel gaten gebeten in mijn zakken met pellets zeker?
Buurman: Toch leuk, zo eens buitenkomen met die stralende herfstzon?
Dizzy: ik heb morgen een afspraak bij de dokter om een wrat te laten verwijderen.
Buurman: Nou Dizzy, het was weer fijn praten met je. Tot de volgende keer maar weer.
Toch grappig, het is allemaal boulder zijn schuld, volgens Dizzy.
Heb ik eens een dagje niet gedebatteerd, het is precies niet dat hij het er beter vanaf brengt.
Die buurman gaat niet blijven dat dovemans gesprek voeren, denk ik...
lithion schreef:Dit is precies een 'geladen' discussie aan het worden. Ik voorspel dat Engie toch gaat beslissen om gans de boel te sluiten door de onzekerheid en dat hierdoor binnen de regering onenigheid zal ontstaan waardoor die zal vallen.
De wittebroodsweken zijn bijna voorbij.
Zo'n vaart zal dat nu ook weer niet lopen, zeker?
Per slot van rekening, wie binnen de regering heeft er belang bij ze te doen vallen?
Decroo wil natuurlijk graag zo lang mogelijk schitteren als premier, dus de VLD zal ze niet doen vallen.
CD&V zal nog wel wat schrik hebben voor de kiezer.
Groen zal zeker nu niet naar de kiezer willen gaan, want dan hebben ze weer eens gefaald.
Blijft enkel de SP.a nog over, lijkt mij niet voldoende om verkiezingen te forceren.
Maar dat de sfeer wel eens zou kunnen bekoelen, dat sluit ik niet uit.
Jack Daniels schreef:Boulder, zeg ook eens iets
Of heb je het opgegeven?
Neen, hoor, ik tel de slagen.