Het zit ergens verscholen tussen nieuwe voorwaarden die in werking treden, maar PayPal gaat dus 12 euro aanrekenen voor gebruikers die 12 maanden niet zijn ingelogd.
Volgens artikel TestAankoop vanaf 16 december maar op site Paypal staat vanaf 4 januari 2021
https://www.paypal.com/be/webapps/mpp/u ... le.x=nl_BE
De definitie "Inactieve rekening" in de nieuwe voorwaarden luidt
Nu heb ik zo'n inactieve rekening bij Paypal, eigenlijk een rekening die valselijk met een emailadres en kaartnummer van mij was aangemaakt waarmee men iets had gekocht. Na veel moeite heb ik dat geld wel terug gekregen en heb ik die paypal-account kunnen toe-eigenen en was die gebruikte kredietkaart geblokkeerd. Maar die account kon ik nooit afsluiten, omdat er geen kaart aan was gekoppeld. Vraag me dus af hoe ze mij 12 euro kunnen afhandig maken voor dit account.Inactieve rekeningen
Als uw PayPal-rekening ten minste 12 opeenvolgende maanden inactief is, kunnen we een jaarlijkse toeslag voor inactiviteit in rekening brengen. Inactief betekent dat u niet heeft ingelogd op uw PayPal-rekening of op een andere manier uw PayPal-rekening heeft gebruikt om geld over te maken, te ontvangen of op te nemen.
Net nog eens geprobeerd om de rekening af te sluiten, krijg volgende boodschap:
Ben nu wel weer een jaar goed voor deze rekening, maar hopelijk krijg ik die ooit afgesloten. Snap niet dat het zo gemakkelijk is een (vals) account aan te maken, maar onmogelijk om je rekening gewoon af te sluiten...Voordat je je rekening sluit…
Er is een probleem opgetreden. Probeer het later opnieuw.